Anonymus13 Skrevet 8. november 2021 #1 Del Skrevet 8. november 2021 Tights er jo en butikk som selger mye innen trening og livsstil osv. Nå har de mye tilbud. Lurer sånn på om det er noe vits i å kjøpe det de tilbyr av helsekost og den type ting? De har veldig gode omtaler fra folk på absolutt alt. Noen som har noe erfaring med dette og denne butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindiis Skrevet 8. november 2021 #2 Del Skrevet 8. november 2021 Veldig fornøyd med tights. Kjøper en del monster proteinbarer, monster tortilla lefser etc. har kjøpt noen treningsklær jeg er kjempefornøyd med også. Uten tvil en seriøs side med mye bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Del Skrevet 8. november 2021 Både og. Første gang jeg bestilte gikk alt raskt og fint. Nå har det gått to uker uten at jeg har sett snurten av pakken. Neppe tights sin feil, men helthjem som av en eller annen grunn har sendt pakken min til Harstad. (Bor på Østlandet) Anonymkode: 1a2d0...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Del Skrevet 8. november 2021 Handler fra tights.no hver eneste måned. Bare gode erfaringer, bortsett fra at ved et par anledninger har de vært veldig trege med å få sendt avgårde pakken(men da har det vært ved store salg og stor pågang). Har det vært noe feil eller ødelagte varer osv har jeg kjapt fått hjelp fra kundeservice. Men det lønner seg å være litt obs på prisene deres da, der er det mye «lureri», så du bør vite hva du kan få varen til andre plasser, for rød pris er ikke nødvendigvis tilbud i det hele tatt. Anonymkode: 6d390...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Del Skrevet 8. november 2021 handler derfra nesten hver måned, både klær, sko, godteri, mat og kosthold. Aldri hatt problemer, og spesielt klær har jeg vært veldig fornøyd med! Anonymkode: 549c7...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 8. november 2021 #6 Del Skrevet 8. november 2021 Handler en del der men bare vit at de tilbudene bare er tull. For eks «kjempetilbud» på energidrikk, også er den rabatterte prisen dyrere enn vanlig pris i butikk🤣 de setter opp ordinær pris myeee høyere enn det varen egt er verdt og setter på en stor rabatt for at det skal se bedre ut. jeg handler der pga bra utvalg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Del Skrevet 13. november 2021 Anonymus13 skrev (På 8.11.2021 den 13.03): Tights er jo en butikk som selger mye innen trening og livsstil osv. Nå har de mye tilbud. Lurer sånn på om det er noe vits i å kjøpe det de tilbyr av helsekost og den type ting? De har veldig gode omtaler fra folk på absolutt alt. Noen som har noe erfaring med dette og denne butikken? handler ofte preworkouts (pulverform), proteingbarer og vitaminer der. godteriet deres smaker ikke bra, det ville jeg holdt meg unna. men de har mye bra trenings utstyr til rimelige priser. mye bra preworkouts som womans best. Anonymkode: 6d42b...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå