AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Denne subreddit har lært meg mye. Noen flere her som følger? Føler meg tryggere i dating og og så blitt veldig takknemlig for at jeg bor i Norge. Dating i USA virker skummelt. Anonymkode: 3d9ae...b65
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Virker litt både/og, dette: https://www.theverge.com/2020/2/14/21137852/reddit-female-dating-advice-strategy-women-rulebook-memes. Anonymkode: a9002...d0a
Larsern Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Hvis man tar "toxic masculinity" og en klype incel-filosofi og snur fortegnet så har man FDS, sånn omtrent etter å ha skummet over de postene med høyest score på den subredditen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Skrevet 7. november 2021 Reddit er det siste stedet NOEN uansett kjønn burde hente dating tips fra Anonymkode: 6f3b2...7c8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Larsern skrev (1 time siden): Hvis man tar "toxic masculinity" og en klype incel-filosofi og snur fortegnet så har man FDS, sånn omtrent etter å ha skummet over de postene med høyest score på den subredditen. Hvordan kan du sammenligne toxic masculinity som dreper, slår, voldtar og trakasserer, med "spend time on what you love and become your fullest safe, dont let a man distract you from that"? Det finnes ingen kvinnelig versjon av toxic masculinity og heller ikke av incel ideologien til menn. Anonymkode: 6f3b2...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvordan kan du sammenligne toxic masculinity som dreper, slår, voldtar og trakasserer, med "spend time on what you love and become your fullest safe, dont let a man distract you from that"? Anonymkode: 6f3b2...7c8 Prøv heller litt hore-hets miksa med bdsm-shaming. Anonymkode: a9002...d0a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøv heller litt hore-hets miksa med bdsm-shaming. Anonymkode: a9002...d0a Ehhh å lære kvinner å ha et kritisk blikk på menn som kaller seg dominante og sier de driver med BDSM er kjempeviktig for over halvparten av sånne menn er egentlig mishandlere og respekterer ikke at bdsm også har grenser damen kan sette som skal respekteres. Det du kaller bdsm shaming er sunn og nødvendig ivaretakelse av kvinners liv og sikkerhet Horeshaming er strengt talt heller ingen greie, hvertfall ikke fra damer. Det er menn som har lav respekt for prostituerte kvinner og ikke vil være sammen med noen som selger sex. Å være kritisk til sexhandelindustrien er heller ikke å horeshame kvinner som jobber med det. Det du kaller horeshaming er å beskytte de 35 millioner kvinnene og 2 millioner barna som hvert år tvinges til å prostituere seg. Uansett om du så hadde hatt et poeng så kan ikke det sammenlignes med toxic masculinity eller incel ideologi uansett. Anonymkode: 6f3b2...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 Dette har jeg aldri hørt om. Kikket på hjemmesiden og skal se nærmere når jeg har tid. Interessant og morsomt, takk for tipset! 🙂 Anonymkode: 805b3...3df
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøv heller litt hore-hets miksa med bdsm-shaming. Anonymkode: a9002...d0a Når du sier det på det måten, så blir jeg bare enda mer interessert. 🙂 Anonymkode: 805b3...3df
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ehhh å lære kvinner å ha et kritisk blikk på menn som kaller seg dominante og sier de driver med BDSM er kjempeviktig for over halvparten av sånne menn er egentlig mishandlere og respekterer ikke at bdsm også har grenser damen kan sette som skal respekteres. Det du kaller bdsm shaming er sunn og nødvendig ivaretakelse av kvinners liv og sikkerhet Horeshaming er strengt talt heller ingen greie, hvertfall ikke fra damer. Det er menn som har lav respekt for prostituerte kvinner og ikke vil være sammen med noen som selger sex. Å være kritisk til sexhandelindustrien er heller ikke å horeshame kvinner som jobber med det. Det du kaller horeshaming er å beskytte de 35 millioner kvinnene og 2 millioner barna som hvert år tvinges til å prostituere seg. Anonymkode: 6f3b2...7c8 Artikkelen jeg linket til, sier at kvinner som selger seksuelle tjenester, føler seg sett ned på, og samme med kvinner som liker bdsm. Den sier også indirekte at folk som er medlemmer, typisk ikke er så opptatt av å finne ut om det kan finnes negative sider ved ei ellers bra side. At det er litt "menighet". Anonymkode: a9002...d0a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 Anbefaler alle som vil ha kjæreste å holde seg borte fra mannehatende dritt som dette Anonymkode: 5e958...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå