Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg føler jeg har møtt mitt livs kjærlighet. Etter ett veldig veldig dårlig forhold. Jeg er veldig lykkelig med han. MEN i starten var han veldig på å snakke om Framtiden. Flytte sammen, alt vi hadde foran oss osv. men nå føler jeg han bare ser utfordringer og problemer. Jeg ønsker ikke flytte nå fordi min datter trives så godt her og dette sa jeg tidlig i forholdet at pr nå ønsker vi å bo her. Dette var ingen problem. Men nå er det at vi har mye ting, han har mye ting, vannskelig å selge leiligheten, vi har to sofaer hva osv… kun problemer føles det Som. Aldri noen positivt lenger om det å flytte sammen. Eller når. Alltid jeg som må ta det opp. Får aldri svar osv. er dette ett dårlig tegn? 

Anonymkode: 90dc7...f26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer straks KG-refrenget...

Anonymkode: 74203...d03

• Liker 1
Skrevet

Legg hele 'flytte sammen'-prosjektet på hyllen.

Anonymkode: 9a19c...725

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Legg hele 'flytte sammen'-prosjektet på hyllen.

Anonymkode: 9a19c...725

Til nå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til nå? 

Til når mente jeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her kommer straks KG-refrenget...

Anonymkode: 74203...d03

Haha hva mener du?😅

Skrevet

Ender som regel aldri godt med noen som love-bomber. Ingen oppegående mennesker trenger å overrøse andre med komplimenter og lovnader om fremtiden, for å bli kjærester.

Hvor lenge har du kjent han egentlig?

• Liker 2
Skrevet
Rosatoast skrev (3 minutter siden):

Ender som regel aldri godt med noen som love-bomber. Ingen oppegående mennesker trenger å overrøse andre med komplimenter og lovnader om fremtiden, for å bli kjærester.

Hvor lenge har du kjent han egentlig?

Snart 1 år… 🥺

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Snart 1 år… 🥺

Så ro ned med flytteplaner! Ærlig talt.. Du har et barn som ikke fortjener ustabilitet 

Mulig han lurte deg, men allikevel er han mer fornuftig enn deg her 

Anonymkode: c237c...e09

• Liker 4
Skrevet

Man kan ikke ta ting som blir sagt i nyforelskelsens rus på alvor.

Anonymkode: 30338...52a

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor vil du at dere på død og liv skal flytte sammen da? Hva er det som haster sånn?

Anonymkode: bb875...2fe

• Liker 4
Skrevet

I starten er det mange manipulerende menn som sjarmerer og snakker om fremtiden og flytting for å få deg på kroken og begynner med trakassering så fort de vet hvor de har deg. Det at du har vært i et veldig dårlig forhold fra før kan føre til at du ikke ser tegnene like tydelig fordi du på en måte er vant til det. Ja jeg vil si det er rødt flagg du forteller om 

Anonymkode: 1cef8...967

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Så ro ned med flytteplaner! Ærlig talt.. Du har et barn som ikke fortjener ustabilitet 

Mulig han lurte deg, men allikevel er han mer fornuftig enn deg her 

Anonymkode: c237c...e09

Javel? For det første er min sønn veldig glad i han og knyttet til han allerede fordi han var så klar på at han ville ha oss, han ville dette så jeg åpnet hjertet mitt for han og det innebærer også at han er med meg og min sønn. Som jeg er alene med. Eneste jeg føler på er at det skulle være ett oss liksom. En hverdag. Vi tre, men plutselig er det ikke sånn lenger. Det vi snakket om var å flytte sammen til våren. Ikke nå. Men nå vil han ikke snakke noe om det. Så det føles sårt. Handler ikke om at jeg ikke er fornuftig. Kan ha følelser og synest ting er sårt uten at man er en dum person som ikke er fornuftigx

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

I starten er det mange manipulerende menn som sjarmerer og snakker om fremtiden og flytting for å få deg på kroken og begynner med trakassering så fort de vet hvor de har deg. Det at du har vært i et veldig dårlig forhold fra før kan føre til at du ikke ser tegnene like tydelig fordi du på en måte er vant til det. Ja jeg vil si det er rødt flagg du forteller om 

Ja det kan stemme. Føles så sårt🥺 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor vil du at dere på død og liv skal flytte sammen da? Hva er det som haster sånn?

Anonymkode: bb875...2fe

Ingenting som haster. Absolutt. Er bare det har vi snakket så mye om fremtiden før. Var godt å trygt å snakke om. Vi var på samme plan. Planen var å flytte sammen til våren. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Snart 1 år… 🥺

Jeg hadde blitt svært skeptisk, du ser flere kvinner her inne skriver innlegg vdr menn som driver på som du beskriver, og det er ikke normalt. Er som regel et tegn på at ting ikke er "ekte". Jeg hadde satt flyttingen på vent, for hvis det viser seg at han egentlig ikke er noe god, da har du utsatt barnet ditt og deg selv for alvorlig traume. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Spot on.

TS værsåsnill vent med dette. Det er barn i bildet, har selv vært utsatt for en slik mann - han var psykopatisk. Dette skjulte han godt i starten.

• Liker 1
Skrevet

Utsett flyttingen MINST et år, så ser du utviklingen i forholdet fremover

Anonymkode: f07b4...63c

• Liker 1
Skrevet

Hvis ett av problemene han nevner er at dere har 2 sofaer, så er det "beviset" på at han har ombestemt seg. Å selge en sofa på Facebook er null problem. Så bare å ta det opp som ett av problemene tyder på at dette vil han ikke. Det betyr ikke at han ikke elsker deg. Det betyr kanskje bare at dette gikk litt fort. Han er ikke klar for å flytte sammen og bli familie med barn. Og det er gjerne ikke dere heller om du tenker deg virkelig godt om og tenker med fornuften. Bo der dere bor nå. Barnet ditt trives der. Så kan du være kjæreste fulltid når barnet er hos far. Etter hvert, kanskje. Hvem vet. Men akkurat nå er han ikke klar for samboerskap. Han fortalte det på en umoden måte. Men det betyr ikke at han ikke elsker deg nødvendigvis.

Anonymkode: 737d7...0ec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...