AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg sitter nå i en situasjon der jeg må ha bil. Bilen jeg har nå er lånt av ei venninne, men denne er sliten. Jeg trenger derfor å kjøpe meg noe nytt. Dessverre har jeg kun arbeidsavklaringspenger og stipend. Jeg får spart kanskje 2000kr i mnd, så det vil ta tid å spare opp nok til skikkelig bil. Derfor blir dessverre lån nødvendig. har du noen erfaring med å ta opp billån på AAP? Anonymkode: 59981...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg fikk nei i banken, men ja hos Santander. Anonymkode: 1dea4...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk nei i banken, men ja hos Santander. Anonymkode: 1dea4...2cf Jeg også😊 Anonymkode: 7102d...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Del Skrevet 7. november 2021 Så lenge du er i stand til å betjene lånet, så er det bare å kjøre på. Anbefaler deg å gå for så lavt som mulig. Surt å sitte der med en gammel og ubrukelig bil som ikke er nedbetalt enda. Anonymkode: 5f517...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Del Skrevet 7. november 2021 Dette er jo pest og kolera i samme båt. Jeg gikk fra AAP til ufør og kan si deg at du ikke er i en posisjon der du kan tillate deg å overforbruke. Hva slags situasjon må man brått ha bil i? Aldri i livet ville jeg ha tatt ut lån på noe som straks taper seg i verdi og som er en tikkende bombe ift. flere utgifter. Anonymkode: e1936...1c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sitter nå i en situasjon der jeg må ha bil. Bilen jeg har nå er lånt av ei venninne, men denne er sliten. Jeg trenger derfor å kjøpe meg noe nytt. Dessverre har jeg kun arbeidsavklaringspenger og stipend. Jeg får spart kanskje 2000kr i mnd, så det vil ta tid å spare opp nok til skikkelig bil. Derfor blir dessverre lån nødvendig. har du noen erfaring med å ta opp billån på AAP? Anonymkode: 59981...f93 Du bruker bare studielånet på bil om du vil. Så fremfor å bare ha stipend med AAP som du har, så ta opp mer studielån i tillegg til AAP. Er bedre det enn billån. Kjøp noe ordentlig, og ikke noe jalla-greier til 40.000 - 50.000 kr. Er folk der ute i mediene som har skrytt av å ha brukt stipend og studielån på bolig, så du kan bruke det på bil. Sitat: Den kan også erstatte dyrere lån som billån, og de enda dyrere forbrukslånene. https://www.nettavisen.no/studielan/derfor-bor-du-ta-opp-maksimalt-med-studielan/s/12-95-8460815 Anonymkode: fc44a...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Del Skrevet 7. november 2021 stiller banken krav til inntekt ved billån? Anonymkode: 4ce0a...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå