AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Del Skrevet 5. november 2021 Så nettopp Iron Man-filmene med Robert Downey jr, og hvordan han ofrer alt for sin Pepper Potts. 🥰 Jeg tenkte dét, det vil jeg ha! Noen som er ens «alt», en mann som vil kjempe og gjøre alt for deg og vice versa. Er det kun på film? Anonymkode: de09c...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Del Skrevet 5. november 2021 Tja. Det har vel skjedd. Anonymkode: df257...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tja. Det har vel skjedd. Anonymkode: df257...83c Hm, hørtes lovende ut. 🥴 Anonymkode: de09c...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hm, hørtes lovende ut. 🥴 Anonymkode: de09c...b5e Mer realistisk kan du finne noen som ikke er Iron Man. Anonymkode: df257...83c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Del Skrevet 6. november 2021 Det er kun på film ja. Anonymkode: 834e8...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mer realistisk kan du finne noen som ikke er Iron Man. Anonymkode: df257...83c 🤣 Ser den. Men en mann som ser på deg som Tony ser på Pepper? Hvordan han elsker henne mer enn alt? Hvorfor skjer det aldri meg?? Anonymkode: de09c...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 6. november 2021 #7 Del Skrevet 6. november 2021 Nå liker jeg Iron Man altså, men.... Han er da virkelig ikke kjærestemateriale. Joda, han elsker henne dypt og inderlig - men greier jo ikke å fungere i et likeverdig forhold. MEN: Å finne kjærligheten sent - klart det går an! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er kun på film ja. Anonymkode: 834e8...e23 Men mine første kjærligheter var litt sånn. Men etter jeg fikk barn og ble «voksen» er det så langt unna virkeligheten som det kan få blitt. Anonymkode: de09c...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Del Skrevet 6. november 2021 Eske skrev (Akkurat nå): Nå liker jeg Iron Man altså, men.... Han er da virkelig ikke kjærestemateriale. Joda, han elsker henne dypt og inderlig - men greier jo ikke å fungere i et likeverdig forhold. MEN: Å finne kjærligheten sent - klart det går an! Men på en sånn skikkelig måte? Hvor en betyr alt for hverandre? Synes det har forandret seg veldig etter at man gjerne har barn på hver sine side, når man har jobb og regninger å ta seg av.. kjærligheten kommer liksom ikke først lenger. Og det har jeg lyst til at den skal! Anonymkode: de09c...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Del Skrevet 6. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men på en sånn skikkelig måte? Hvor en betyr alt for hverandre? Synes det har forandret seg veldig etter at man gjerne har barn på hver sine side, når man har jobb og regninger å ta seg av.. kjærligheten kommer liksom ikke først lenger. Og det har jeg lyst til at den skal! Anonymkode: de09c...b5e Hva du har lyst til, og hva som er virkeligheten er to forskjellige ting. Hverdagen kommer alltid. Anonymkode: 834e8...e23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 6. november 2021 #11 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men på en sånn skikkelig måte? Hvor en betyr alt for hverandre? Synes det har forandret seg veldig etter at man gjerne har barn på hver sine side, når man har jobb og regninger å ta seg av.. kjærligheten kommer liksom ikke først lenger. Og det har jeg lyst til at den skal! Anonymkode: de09c...b5e Tjæ, ser den - men kan man egentlig forvente at kjærlighet til andre skal komme først etter man har fått barn? Jeg har ikke kommet til det stadiet i livet enda, og kan jo verken garantere eller love - men ganske sikker på at flere har funnet ekte kjærlighet på "andre runde" i livet om det ikke funket med første, men om den overskygger barn og alt annet er jeg mer usikker på. (Og nei jeg mener ikke at man skal ofre alt for barna alltid (eller altså, jo, hvis det står om liv og død, men ikke at man skal forsake seg selv på alle områder), men den store kjærligheten som overgår alt annet man bryr seg om i livet tror jeg nok er vanskeligere etter barn ja - særlig med andre enn de man har lagd barna med). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #12 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg har en sånn mann faktisk. Nå ser han ikke ut som Iron Man men han er kjekk, gjennomført «hel ved» og har i mange år bevist for meg gjennom ord og handling at han går gjennom ild og vann for meg og vårt forhold. Så ja de finnes. Jeg har noen ganger fått høre via andre at måten mannen min ser på meg (når jeg ikke ser det).. så ser man at han «bærer meg på gullfat». Vi har vært sammen i 15 år og har selvfølgelig hatt bølgedaler, men han står støtt gjennom stormene. Og det gjør jeg også. Anonymkode: 681b6...6fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #13 Del Skrevet 6. november 2021 Og jeg vil rundpule Wonder Woman. Lykke til! Anonymkode: eb4f7...ccb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #14 Del Skrevet 6. november 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: 🤣 Ser den. Men en mann som ser på deg som Tony ser på Pepper? Hvordan han elsker henne mer enn alt? Hvorfor skjer det aldri meg?? Anonymkode: de09c...b5e Tja det tar kanskje litt tid for noen å elske deg over alt på jord. Du må vel ha vært sammen med noen i et par år i hvertfall. Om en tinderdate du traff på mandag elsker deg over alt på jord er det jo bare sykt Anonymkode: dcecf...9a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #15 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Om en tinderdate du traff på mandag elsker deg over alt på jord er det jo bare sykt Anonymkode: dcecf...9a5 Og brenner gjerne fort ut. Anonymkode: df257...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 6. november 2021 #16 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): 🤣 Ser den. Men en mann som ser på deg som Tony ser på Pepper? Hvordan han elsker henne mer enn alt? Hvorfor skjer det aldri meg?? Anonymkode: de09c...b5e Fordi du ikke er mer enn alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 6. november 2021 #17 Del Skrevet 6. november 2021 Da vil jeg ha Cap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 6. november 2021 #18 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg vil ha en egen Heathcliff, men det blir nok bare med drømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #19 Del Skrevet 6. november 2021 Romantikk fungerer fint når ting er dramatisk og begge har samme mål. I virkeligheten er dere invitert på bursdagsmiddag til din mor samme helg han er invitert på guttetur til Hafjell… Anonymkode: bdc59...ad0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #20 Del Skrevet 6. november 2021 Du får deg nok neppe noe Tony Stark med mindre du er meget attraktiv. Noe jeg tviler på du er ellers hadde du ikke vært her. Anonymkode: 1befb...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå