AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #41 Del Skrevet 9. november 2021 Episodes. En av skaperne av Friends lagde serien "Episodes" med Matt LeBlanc i hovedrollen. Anonymkode: ce4fe...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #42 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 16.54): Jeg skal gi HIMYM en ny sjanse Anonymkode: 0aa2a...f59 Lurt! Jeg digger også friends, kan så godt som alle replikkene på rams. Ble anbefalt HIMYM av en bekjent. Likte det overhode ikke, og ga opp på serien. Ble overtalt til å prøve en gang til, og etter omtrent halve sesong 1 var jeg hektet. Tror jeg slet med å komme inn i serien, det var liksom noe som irriterte meg. Men nå har jeg sett alt sikkert 10 ganger, og det har faktisk overtatt tronen som min "go-to" sitcom! Anonymkode: 965fe...081 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 9. november 2021 #43 Del Skrevet 9. november 2021 Spin City 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 9. november 2021 #44 Del Skrevet 9. november 2021 Super Store! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afropuffs Skrevet 17. desember 2021 #45 Del Skrevet 17. desember 2021 It's always sunny in Philadelphia (viaplay) Hvis du liker seinfeld: Curb your enthusiasm ( HBO max) Married with children ( het Bundy da det gikk på norsk tv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 18. desember 2021 #46 Del Skrevet 18. desember 2021 Helt klart Modern Family. Anbefaler også 30 Rock, men den har du kanskje sett hvis du har sett Parks & Rec? Er også stor fan av Larry David og Curb Your Enthusiasm, men innser at den ikke er for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #47 Del Skrevet 18. desember 2021 Will & Grace! Anonymkode: e36c0...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #48 Del Skrevet 20. desember 2021 How I met your mother ble vel skreddersydd for Friends-publikummet, men var ikke morsomt eller interessant nok.. Coupling var en kul engelsk serie litt i samme sjanger, men hakket sterkere! Anonymkode: 6a4e3...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå