Gå til innhold

Teoriprøve på fredag- Teoritentamen resultater

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har øvd på Teoritentamen i to uker, flere timer hver dag. Tatt hele teori kurset, mange teoriprøver og skiltprøver. 

her er resultatene fra siste prøver. Nå burde jeg vel klare den? :) 

4695ADEE-4D94-4E04-80D7-8147584AB23B.png

Anonymkode: 4c79c...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper ikke bare å teste og teste. Du må forstå det også. Les hele teoriboka. Det er et potensielt drapsvåpen du skal ut og kjøre. Så forståelse og konsekvens er viktig

Anonymkode: 39a5b...36d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv også andre gratisprøver på andre sider når du står på så mye på ene siden. Da merker du om du forstår det eller bare har lært hvordan svaret er skrevet 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Dersom du har bestått-garanti har du ingenting å frykte.

Anonymkode: dc967...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg bestod teoriprøven med 1!!! Feil 🥳 

øvde minst to timer hver dag i to uker, tror det hadde holdt med en altså.. tok teorikurset og prøvene på Teoritentamen, avsluttet med å lese hele jævla boken.

prøven var lett.. det er et par lure spørsmål ja. Men kan du det så klarer man det. 

følte selv at jeg hadde klart det ved å kun bruke prøvene på Teoritentamen :) det var omtrent helt like spørsmål. Så at man MÅ lese boka, er bare piss. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her. Jeg bestod teoriprøven med 1!!! Feil 🥳 

øvde minst to timer hver dag i to uker, tror det hadde holdt med en altså.. tok teorikurset og prøvene på Teoritentamen, avsluttet med å lese hele jævla boken.

prøven var lett.. det er et par lure spørsmål ja. Men kan du det så klarer man det. 

følte selv at jeg hadde klart det ved å kun bruke prøvene på Teoritentamen :) det var omtrent helt like spørsmål. Så at man MÅ lese boka, er bare piss. 

Gjorde litt av det samme som deg. Men nå kan du jo alle reglene ut og inn bedre enn de fleste. Mange som består teorien av å bare ta teoritentamen kan ikke reglene når de skal ut å kjøre, og er usikre. Å lese hele boken og forstå innholdet av den minst én gang mener jeg er et must for å forstå hvordan det er å kjøre bil.

Besto oppkjøring for et par uker sida, og bare for å si det sånn, så trenger man ikke å øvelseskjøre så fryktelig mye for å bestå. Men det gjør deg til en tryggere sjåfør med mer erfaring.

Anonymkode: dc967...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...