Gå til innhold

Mallisa venter på første 👶❤️


Mallisa

Anbefalte innlegg

Yrno skrev (55 minutter siden):

Skjønner såå godt at du ble bekymret! Jeg våkner hver dag med 130 i puls mens jeg kjenner etter overalt om det har skjedd noe dumt ila natta eller noe 🙊 Fantastisk at det bare var dårlige tester og at du har fin stigning ellers 😄🥳 Har noen tester fra normal liggende selv, men da skal jeg pent pakke bort dem og bare ta ny digital om en ukes tid 😅

Jaa huff, jeg gjør det samme 😅 har tørket meg til blods nedentil fordi jeg leter etter blod hver gang jeg er på do 😅 De testene er definitivt bare å gjemme eller kaste 🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 + 1 ifølge Helseoversikt-appen. Merker ikke veldig mye til graviditeten. Puppene blir litt mer såre for hver dag og jeg har oftere smerter i korsryggen, særlig på venstre side. Og så er jeg konstant oppblåst 🥴 Måtte ta en ny test idag, bare for å være helt sikker på at jeg enda er gravid. Streken blir heldigvis tydeligere for hver gang, så tenker jeg tar en ny digital fredag eller lørdag og forventer 3+. Bestilte tidlig ultralyd igår, i uke 11. Det er ikke så lett å finne tidspunkter som passer for både meg og mannen, så da tenkte jeg det var like greit å bestille litt tidlig og så heller avbestille om det går skeis før den tid 🌚 Har litt lyst på en ultralyd i uke 8 og for å se at hjertet slår, men tror ikke det blir noe av. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ultralyd!! Godt å høre at streken blir sterkere og sterkere 😊 Må være deilig å ikke være plaget av for mange symptomer, men samtidig nok til at du føler du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en digital test på fredag morgen og den viste fortsatt 2-3 uker. Tenkte det ikke var så galt og at det hjalp å vente et par dager, tok en ny idag morges som viste 2-3 den også... Vet ikke helt hva jeg skal tenke nå, hadde trodd den skulle vise 3+. ☹️ Har en digital igjen, så får vel vente et par dager før jeg tar en ny. Har ikke hatt vondt i ryggen på noen dager heller, men har fortsatt ømme pupper så får håpe den lille erta enda sitter. 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det du fikk 2-3? ☺️ Jeg fikk 3+ nøyaktig ei uke etter jeg fikk 2-3, men HCG-nivået skal gå fra rundt 150 til 2400 fra 2-3 til 3+, så kan ta ei uke og vel så det før man får 3+ 🧡 Ville testet igjen i morgen, og så evnt kontaktet fastlegen for å få hcg målinger med noen dagers mellomrom der for å se stigningen om du fortsatt er bekymret 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at det må være fortvilende. Høres lurt ut å teste igjen i morgen eller tirsdag. Hvis den fortsatt er 2-3 uker, ville jeg tatt kontakt med legen. Da tas blodprøve med to dagers mellomrom og så ser de om det har forventet stigning, slik hun over nevner ❤️ Tenker på deg og krysser fingrene for at du får 3+ en av de nærmeste dagene 🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (52 minutter siden):

Noen trenger lang tid for å få 3+ :)

klem

 

 

Yrno skrev (48 minutter siden):

Når var det du fikk 2-3? ☺️ Jeg fikk 3+ nøyaktig ei uke etter jeg fikk 2-3, men HCG-nivået skal gå fra rundt 150 til 2400 fra 2-3 til 3+, så kan ta ei uke og vel så det før man får 3+ 🧡 Ville testet igjen i morgen, og så evnt kontaktet fastlegen for å få hcg målinger med noen dagers mellomrom der for å se stigningen om du fortsatt er bekymret 🥰 

 

Prøver2021 skrev (29 minutter siden):

Jeg skjønner at det må være fortvilende. Høres lurt ut å teste igjen i morgen eller tirsdag. Hvis den fortsatt er 2-3 uker, ville jeg tatt kontakt med legen. Da tas blodprøve med to dagers mellomrom og så ser de om det har forventet stigning, slik hun over nevner ❤️ Tenker på deg og krysser fingrene for at du får 3+ en av de nærmeste dagene 🤞🏻 

10. Desember fikk jeg 2-3, så det er 9 dager siden 😶 Takk for fine ord dere, det hjelper masse!! ❤️ må se om jeg tør ta den siste digitale imorra og evt ringer legen eller om jeg sparer den noen dager til før jeg våger meg 😦 Jeg løper sikkert rett til apoteket for å kjøpe flere digitale tester dersom jeg får 2-3 igjen. Blir en dyr hobby isåfall! De andre gtestene har hvertfall økt litt siden sist jeg tok på onsdag, så kanskje hCG-en bare er litt seig. 🤞 Har googlet en del på de digitale testene ikveld og sett at det er noen som aldri får 3+ men at det likevel går bra, så da kan det jo hende det går fint uansett 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei!! :troest: Håper det er en uskyldig liten blødning som viser seg å ikke være farlig! Sender deg en stor trøsteklem! 

Endret av Lykkefrø
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord dere. ❤️ Blør kraftig med smerter i korsryggen så det er liten tvil om at det er en abort. Har heller ikke vondt i brystene lengre og er ikke tørst, -det har jeg vært siden jeg oppdaget jeg var gravid. Har vært på sykehuset og legen idag og målt hCG og skal måle igjen imorgen siden de ikke tok prøver på julaften. Like etter at jeg oppdaget blødningen med det som kunne se ut som vevsrester fikk jeg telefon om at et annet søsken også er gravid. Det gjør så innmari vondt selv om jeg er glad på deres vegne. Gruer meg masse til tiden fremover, alle familiesamlinger med spørsmål og mas om når vi skal få barn og masse påminnelser om at det gikk galt for oss. Våknet flere ganger i natt og trodde jeg hadde mareritt. Jeg vil bare sovne og våkne når kroppen er klar igjen. 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist å høre ❤️ Lurt å sjekke HCG i tilfelle. Forstår at det er ekstra vanskelig når andre rundt deg blir gravide, men snart er det deres tur igjen. Du vet at du kan bli gravid og det kan gå fort å bli gravid igjen etter SA. Ta vare på deg selv de neste dagene ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Graviditetstestene er negative og blødningen stanset for et par dager siden. Da begynner jakten på eggløsning og aksjelegging igjen, spent på når den dukker opp. Fikk 0,5 idag på eggløsningstesten på Premom og synes det er litt rart når det er så kort tid siden aborten, men gtestene er jo helt negative så kan ikke helt se for meg at HCG skal ha noen innvirkning lengre? 🤔 Vil uansett ikke misse muligheten for en ny graviditet, så tenker vi prøver. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...