Gå til innhold

Mallisa venter på første 👶❤️


Mallisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 DPO, klamre deg fast lille blastocyst!  Har på et filter for å se streken bedre. Kunne se streken litt svakere igår 8 DPO kl. 16 og 21. Tør ikke si noe til mannen før jeg får en digital test 😨 Håper at denne kan grave seg skikkelig fast! 

20211206_113431.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (3 timer siden):

9 DPO, klamre deg fast lille blastocyst!  Har på et filter for å se streken bedre. Kunne se streken litt svakere igår 8 DPO kl. 16 og 21. Tør ikke si noe til mannen før jeg får en digital test 😨 Håper at denne kan grave seg skikkelig fast! 

20211206_113431.jpg

Så spennende! Gratulerer så mye 🥰 Når tenker du å ta digital? Håper den graver seg fast og blir der 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk. Tusenfryd skrev (9 minutter siden):

Så spennende! Gratulerer så mye 🥰 Når tenker du å ta digital? Håper den graver seg fast og blir der 🤞

Takk, veldig skummelt enda 😨 Tenkte å ta 12/13 DPO (torsdag/fredag), siden du fikk 11 DPO bør den jo bli positiv da? Skal på julebord på fredag og mannen lurer sikkert på om han skal kjøre meg, hadde vært gøy å vise han en positiv digital før han går på jobb torsdag eller fredag 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (3 minutter siden):

Takk, veldig skummelt enda 😨 Tenkte å ta 12/13 DPO (torsdag/fredag), siden du fikk 11 DPO bør den jo bli positiv da? Skal på julebord på fredag og mannen lurer sikkert på om han skal kjøre meg, hadde vært gøy å vise han en positiv digital før han går på jobb torsdag eller fredag 😀 

Åå, det hørtes ut som en god idé ja, å vise den før julebordet 😊

Ja, jeg fikk positiv 11 dpo. Formiddag på utvannet urin, men kjøpte de på vei hjem fra jobb og klarte ikke vente mer 😅 

Blir spennende! Gleder meg til å følge  med videre 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk. Tusenfryd skrev (3 minutter siden):

Åå, det hørtes ut som en god idé ja, å vise den før julebordet 😊

Ja, jeg fikk positiv 11 dpo. Formiddag på utvannet urin, men kjøpte de på vei hjem fra jobb og klarte ikke vente mer 😅 

Blir spennende! Gleder meg til å følge  med videre 🥰

Wææ så gøy! I like måte, måtte de klamre seg fast for oss begge! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (9 minutter siden):

Åå, så gøy!! Gratulerer så mye ❤️

Takk foreløpig 😨❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove i natt. Ligger bare å grubler og googler alt mulig. Kjenner en litt rar stram følelse helt nederst i magen på venstre side mot underlivet av og til. 🤷🏼‍♀️ Hadde et lite anfall igår når jeg pakket gaver, og den ene gaven spratt opp sånn at jeg ble litt skremt, og så begynte jeg å gråte. Skikkelig gråt! Mannen skjønte ingenting, jeg griner omtrent aldri foran han, men det var bare ikke mulig å stoppe?? Noe skjer inni meg hvertfall! Håper HCG-stigningen fortsetter. 🤞🤞20211207_130047.thumb.jpg.53e3f12cd68e9a122a8c7b2c28db7b44.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (2 timer siden):

Her er det jo fin stigning. Du er gravid 😍😍 Så stas 

Tusen takk 😭❤️ 

stAre skrev (5 minutter siden):

Gratulerer så mye 🌸 🎉 

Åååh tusen takk, kjedelig det at det kanskje ikke gikk veien for deg denne PP. 🙁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mallisa skrev (7 timer siden):

Tusen takk 😭❤️ 

Åååh tusen takk, kjedelig det at det kanskje ikke gikk veien for deg denne PP. 🙁❤️

Takk for det 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove i natt heller, ligger bare våken hele natta. 🙁 Har friuke så det gjør ikke så mye, annet enn at jeg kjeder meg noe fryktelig og får alt for mye tid til å bekymre meg for om den lille bønna sitter godt nok. Sovnet når mannen reiste på jobb idag, og fikk selvfølgelig en vond drøm om at hver gang jeg tok en ny graviditetstest så ble streken svakere og svakere og jeg kjente bare hjertet sank. Som om det var for godt til å være sant, og at jeg var dum som ikke forventa det. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg på død og liv alltid må plage meg selv med worst case-scenarioer og ikke heller kan glede meg. Skuffelsen ved å miste blir jo ikke noe enklere å håndtere dersom jeg har brukt masse tid på å plage meg selv i forveien. Det blir jo bare to runder med vondt. Ahhh av og til vil jeg gi meg selv en ørefik. 

Over til noe annet, på jobb holder de på å kalle inn oss ansatte til tredje dose med vaksine. Jeg hadde opprinnelig sagt at jeg ville ha den og måtte sende melding til ei på jobb igår og forklare at jeg er veldig tidlig gravid og derfor ikke kan ta den nå likevel. Utrolig surrealistisk! Det føles ikke ut som om jeg skriver om meg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene var svake igår, så tenkte jeg hadde mista. Men ifølge testen idag er det kanskje bare testene fra Normal som er gørrdårlige?

Meg og mannen så på den digitale sammen før han gikk på jobb idag, han visste ingenting og ble bare glad når han så det stod "gravid". Jeg satt med puls på 130 og panikk for jeg var redd jeg mista i går men jammen kom det 2-3 idag! 😍

20211210_064013.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å se at det øker 🥰 Lover godt. Jeg ville holdt meg til digital fremover hvis jeg var deg. De andre testene vekker ofte nesten mer bekymring når man tar de etter man har testet positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fin stigning! 🥰 De strimmeltestene ser ikke helt gode ut nei. Ville nok droppet de, og heller kjøpt noen andre om du ønsker å følge med. Jeg brukte ClearBlue plus testen i noen dager etter første positiv, og det var en veldig god test! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (På 12/10/2021 den 17.06):

Så godt å se at det øker 🥰 Lover godt. Jeg ville holdt meg til digital fremover hvis jeg var deg. De andre testene vekker ofte nesten mer bekymring når man tar de etter man har testet positivt. 

Jaa 😍 ja, nå har jeg pakka bort alt av eggløsningstester og gtester for nå. Jeg tar en ny digital når jeg skal være 3+ tenker jeg. 

 

Lykkefrø skrev (På 12/10/2021 den 18.13):

Hurra for fin stigning! 🥰 De strimmeltestene ser ikke helt gode ut nei. Ville nok droppet de, og heller kjøpt noen andre om du ønsker å følge med. Jeg brukte ClearBlue plus testen i noen dager etter første positiv, og det var en veldig god test! :) 

Nei, jøss de gav meg en ganske lei dag på torsdag.. Å, så bra! Tenker jeg prøver meg på en ny digital om en liten stund så lenge jeg ikke begynner å blø 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner såå godt at du ble bekymret! Jeg våkner hver dag med 130 i puls mens jeg kjenner etter overalt om det har skjedd noe dumt ila natta eller noe 🙊 Fantastisk at det bare var dårlige tester og at du har fin stigning ellers 😄🥳 Har noen tester fra normal liggende selv, men da skal jeg pent pakke bort dem og bare ta ny digital om en ukes tid 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...