Gå til innhold

Mallisa prøver på nr 2 👶🏼❤️

Mallisa

Anbefalte innlegg

PP5, CD25 

Jeg skulle være 7 dpo idag.... Tok en eggløsningstest for moro skyld siden jeg har litt vondt i ryggen. Bahhhh.... Jeg har tydeligvis ikke fått til eggløsning første gang 🤬 Sikkert pga virus og lungebetennelse 😵 Nå er jeg lei. 

Screenshot_20240921_210307_Premom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PP5, CD30, 4 DPO (eller 12???)

Jeg skjønner absolutt ingenting. Jeg har skikkelige mensmurringer i ryggen, som om jeg skal få mensen om to dager, og det stemmer jo med det første forsøket på eggløsning.  Livmorstappen kjennes også ut som om det nærmer seg mensen. Men i følge den megahøye scoren (3.63!) på easy@home testen og premom skal jeg være 4 DPO. Graviditetstestene er selvsagt negative.. 🤡  😭

Endret av Mallisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP5, CD38, 12DPO 

Fikk visst ikke til første el nei. Håper denne el har funka så jeg i det minste kan få mensen snart og bare bli ferdig med denne drittrunden. 😭 Graviditetstestene er negative, så da er jeg ute for denne runden også. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP6, CD3

Ny prøveperiode igjen. Veldig spent på når EL kommer denne mnd. Håper den kommer mellom CD 17-19 , og at EL skjer på første forsøk!🤞🏼🤞🏼 Kanskje dette kan være måneden som spiren endelig kan sitte? 🥺 Merker jeg blir mer nedstemt for hver mnd som går. Hver mnd som går før jeg blir gravid betyr potensielt en mnd mindre for barnet mitt til å være sammen med den ene besteforelderen... 😢 En situasjon jeg aldri trodde jeg skulle måtte stå i mens jeg er i 20-årene. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

PP6, CD15

Positiv EL-test idag, tidligere enn forventet🥳 Hadde det ikke vært for el-klusset forrige mnd hadde jeg vært riktig så optimistisk. Har nesten ikke hatt noe som helst EL-smerter i forkant, så kanskje det slippes fra høyre eggstokk denne gang? Nå håper jeg bare egget slipper!

Screenshot_20241020_180338_Premom.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

PP6, 10 DPO, CD 26

Jeg er gravid :juhu:

Fikk super svak strek på formiddagsurin 8 DPO og så har den heldigvis bare økt i styrke til idag ❤️

Jeg håper så inderlig at denne kan holde seg fast sånn at vi kan få en julibaby😭❤️ Men jeg tør ikke slippe gleden løs med det første.  Pessimist av natur ☠️

På bildet er 8dpo til idag 10dpo 

20241031_162435.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!! 🥳 Kjempefin økning, krysser fingrene for at spiren holder hele veien inn! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yrno skrev (22 timer siden):

Hurra!! 🥳 Kjempefin økning, krysser fingrene for at spiren holder hele veien inn! 🤩

Tusen takk!! Håper så inderlig ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Så spennende. Håper det går veien ☺️❤️ Venter selv en i juni om ting går som det skal ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrin94 skrev (På 5.11.2024 den 6.07):

Hurra! Så spennende. Håper det går veien ☺️❤️ Venter selv en i juni om ting går som det skal ❤️

Gøyalt med enda et kjent nick! Masse lykke til ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 DPO, 4+3 ifølge menstermin (men sannsynligvis 4+1 egentlig (?)) 

Hadde mot til å ta en digital idag, og den viser 2-3, selv om den er utgått fra juni. Har ligget på lur siden forrige graviditet, men da trengte jeg dem ikke etter at jeg fikk 3+. Håper den siste som ligger igjen fortsatt fungerer og kan vise 3+ i begynnelsen av neste uke 🤞🏼

Symptomene foreløpig er en intens sult, trøtthet og puppene føles "fyldige". Får også tidvis fryktelig vonde stikninger i livmor av enkelte bevegelser, host eller nys 🫨

Tar fortsatt tester daglig for å sjekke at stigningen er fin. Tror jeg kommer til å fortsette med det til jeg får dye stealer. Finner nok ikke roen før det. Og så må jeg bare prøve å sitte stille i båten frem til første tidlige ultralyd, som jeg foreløpig har booket til uke 8. 

20241106_071618.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5 (18 DPO) 

Ifølge min girl math er de digitale testene jeg kjøpte under forrige graviditet egentlig gratis nå, og jeg bestemte meg derfor for å ta den siste som lå igjen idag. 

Den viste jammen 3+!! Nå er jeg ferdig med de digitale og kommer bare til å teste litt til ned de vanlige stipsene til jeg får skikkelig dye stealer 🧐 Idag var test-streken bittelitt sterkere enn kontroll-streken så det lover godt 🤗 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

6+2

Helt utrolig trøtt for tiden. Ligger langflat store deler av dagen og bare sover. Kvalmen har også meldt sin ankomst ca 6+0, og den gjør det vanskelig å skjule graviditeten. Blir kvalm av å ikke spise, blir kvalm mens jeg spiser og blir kvalm etter jeg har spist. Ingenting er liksom riktig. Min tidlige private UL ble avlyst, så nå vurderer jeg om jeg klarer å vente eller ikke.. Jeg har jo muligheten til å smugkikke med ultralydapparat på jobb, hmm. O:)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...