Mallisa Skrevet 24. juni Forfatter #221 Del Skrevet 24. juni 10 DPO idag. Bare negative tester. Hadde bittelitt helt lyserosa utflod igår etter sex, og det har jeg aldri , så jeg hadde troa idag. Men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 28. juni Forfatter #222 Del Skrevet 28. juni CD 33, 14 DPO, negative tester og negativt hode. Regner med at mensen kommer straks. 🫠 Voldsomt stress på jobb for tiden, så det hadde ikke overrasket meg om den blir litt forsinka. Håper det klaffer neste mnd når jeg har ferie 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 9. juli Forfatter #223 Del Skrevet 9. juli PP2, CD 12. Venter veldig på eggløsning. Spent på om det blir på CD 15, eller 25. Sannsynligheten er vel like stor 🤨 Er helt utkjørt i kroppen etter de siste 1,5mnd med jobb. Har hatt en grusom turnus med minimalt fri. Typisk meg at jeg blir gørrsjuk så fort jeg går ut i ferie 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 14. juli Forfatter #224 Del Skrevet 14. juli PP2, CD17 - EL-dag 🥳 Positive EL-tester igår og idag. Vi har lagt inn aksjer både igår og idag, så nå håper jeg DPO-dagene går fort! Har hatt skikkelig ubehag denne EL. Vondt i korsryggen, magen og vagina. Håper det klaffer denne gang🤞🏼🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 27. juli Forfatter #225 Del Skrevet 27. juli PP2, CD 30, 13 DPO. Regner dette forsøket som tapt. Negativt igår, og pulsen min har ikke steget til idag så nå gidder jeg ikke teste mer. Får teste på mandag om ikke mensen kommer imorgen. Det som er litt rart er at babyplan-testen var super-svaaakt positiv på 11 DPO, samtidig som pulsen min steg litt. Så enten er det snakk om kjemisk, eller feil på testen. 😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 8. august Forfatter #226 Del Skrevet 8. august PP 3, CD 12 Venter på eggløsning. Har de siste mnd tatt myo inositol + d-chiro og q10 fast. Nå prøver jeg også kjerringråd som hostesaft før el, og babyaspirin fra 6 DPO bare for å føle at jeg gjør noe annerledes 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 8. august Forfatter #227 Del Skrevet 8. august Har også skrevet feil, dette er faktisk PP 4, CD 12 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 12. august Forfatter #228 Del Skrevet 12. august PP4, CD 17, EL-dag (tror jeg) EL-testen var så godt som positiv igår ettermiddag, så nå håper jeg det blir EL idag! Hadde samleie igår kveld, og må kanskje prøve å få til senere idag også, eller hvertfall imorgen for sikkerhets skyld. Tar hostesaft, og har brukt menskopp etter samleie for å holde godsakene inne litt lengre 🤪 Tenkte også å teste lavdose aspirin i DPO-dagene. Villig til å teste alle mulige kjerringråd 👁️👁️ Jeg haaar så lyst til å bli gravid igjen 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 20. august Forfatter #229 Del Skrevet 20. august PP4, CD24, 7 DPO (6 ifølge Premium) DPO dagene er så rare. Jeg føler det er noe jeg bør gjøre for at det skal feste seg et befrukta egg, men så er det absolutt ingenting jeg kan gjøre. Kjenner veldig etter alle symtomer, men prøver å berolige meg selv med at jeg har disse symptomene hver mnd. Bahh 🫥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 23. august Forfatter #230 Del Skrevet 23. august (endret) PP4, CD27, 10DPO Blenda tester. Tror håpet er ute for denne runden, pulsen har heller ikke steget. Lei meg. Ganske kjipe ting som skjer med en av mine nærmeste også 😭 Jeg tror det tar motet litt bort. Føler meg nedslått nå. Ikke bare pga prøvinga, men også pga alt som skjer med familien min, og jobb. Endret 23. august av Mallisa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 27. august Forfatter #231 Del Skrevet 27. august PP4, CD 31, 14 DPO (13 Ifølge premium) Mensen har ikke kommet enda så kanskje premom hadde rett i beregningen av EL. Fortsatt blenda tester. Fikk en skikkelig slem skyggestrek på en test nå nettopp, men når jeg testet med annet (bedre) merke var den blenda 😔 Har hatt vondt i ryggen de siste dagene, så mensen er sikkert rett rundt hjørnet. Tror aldri jeg har tatt så mange graviditetstester før som i denne PP. Hadde feelingen på at dette skulle være PP vi fikk en liten spire Søsteren min er gravid, og vi håpte vi kunne være gravide sammen denne runda. Begynte å prøve på likt. Hun ble gravid umiddelbart, jeg prøver enda. Det håpte vi siste også, men da rakk vi ingenting sammen pga min SA og prøving, og innen jeg begynte min permisjon var hennes ferdig. Typisk jeg blir stuck i prøveperiodene 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 28. august Forfatter #232 Del Skrevet 28. august PP5, CD1 I ettermiddag kom mensen. Så da hadde sikkert premom rett med eggløsningen. Kjipt, men som forventa. 🙃 Forventer EL 13/14 september, teller omtrent dagene til det 🗓️ Håper på positiv g-test etter neste EL 🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 30. august #233 Del Skrevet 30. august Åå håper spira sitter snart 💖 Husker deg fra vi prøvde på første, og unner deg veldig å få en enklere prøvetid denne gangen. Ny PP, nye muligheter. Tvi tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 31. august Forfatter #234 Del Skrevet 31. august Yrno skrev (På 30.8.2024 den 8.05): Åå håper spira sitter snart 💖 Husker deg fra vi prøvde på første, og unner deg veldig å få en enklere prøvetid denne gangen. Ny PP, nye muligheter. Tvi tvi! Tusen takk, så hyggelig! 💞 Vil dere ha flere? 🌼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 31. august #235 Del Skrevet 31. august Mallisa skrev (44 minutter siden): Tusen takk, så hyggelig! 💞 Vil dere ha flere? 🌼 Jeg er faktisk i uke 23 med lillesøster etter at «sikre perioder» ikke helt viste seg å være sikkert for vår del i april 🙈 Så termin er 6.januar, og nå som sjokket har lagt seg så gleder vi oss veldig 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 31. august Forfatter #236 Del Skrevet 31. august Yrno skrev (10 minutter siden): Jeg er faktisk i uke 23 med lillesøster etter at «sikre perioder» ikke helt viste seg å være sikkert for vår del i april 🙈 Så termin er 6.januar, og nå som sjokket har lagt seg så gleder vi oss veldig 💖 Åj så gøy!!! Gratulerer så mye! 🥳 Det må være litt deilig med en slik smell hvis man uansett ønsker flere, så slipper man teste-stresset😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 31. august #237 Del Skrevet 31. august Mallisa skrev (1 minutt siden): Åj så gøy!!! Gratulerer så mye! 🥳 Det må være litt deilig med en slik smell hvis man uansett ønsker flere, så slipper man teste-stresset😅 Absolutt! Vi skulle begynne prøvingen i juni egentlig ☺️ Var først litt lei meg da vi skulle på første kjærestetur uten mini i mai, samt feire 30-årsdagen vår sammen i starten av juni, men det er jo «småting» uansett og koste meg jo tross graviditeten uansett 🥰 Så nå er jeg veldig glad det ble som det ble, så må bare lillesøster holde seg der inne ut 2024 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 15. september Forfatter #238 Del Skrevet 15. september PP5, CD19, 1DPO Ventetiden har begynt. Har vært sylta med influensa de siste dagene så jeg er redd for at det skal ødelegge denne runden 🥲 Feber, hoste og skikkelig muskelvondt. Faen altså. Streifer innom tanken på å ta UL for å ta en fertilitetssjekk dersom det ikke klaffer denne gang, eller evt neste gang. Basert på EL-smertene kjennes det ut som om egget alltid slipper fra venstre side, - hver gang og det er kanskje litt rart? 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 19. september #239 Del Skrevet 19. september Koselig! Husker deg fra da vi fikk første ❤️ har selv akkurat startet veien mot nummer to! Prøveperiode 1 her altså ☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 20. september Forfatter #240 Del Skrevet 20. september Katrin94 skrev (12 timer siden): Koselig! Husker deg fra da vi fikk første ❤️ har selv akkurat startet veien mot nummer to! Prøveperiode 1 her altså ☺️☺️ Så hyggelig!! 😍 Spennende, masse lykke til ❤️ Håper det går fort for dere 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå