Gå til innhold

Hva er det beste med å være slank, synes du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri vært slank, så det vet jeg ikke… 

Har heller aldri hatt noe ønske om å bli slank. Har det helt fint som tjukk og glad 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TinaEmilie98 skrev (3 minutter siden):

Har aldri vært slank, så det vet jeg ikke… 

Har heller aldri hatt noe ønske om å bli slank. Har det helt fint som tjukk og glad 🙂

fint for deg, men hvorfor svarer du i tråden egentlig????

Anonymkode: 2510e...9b9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 20.37):

jeg har vært begge deler. Både overvektig og slank. Mye enklere å kle seg som slank og slippe å stå foran speilet å prøve å skjule valker osv. Jeg tåler veldig få kilo før jeg ser mye større/tyngre ut enn jeg egentlig er. Har eplefigur og legger nesten bare på meg oppe. Skulle ønske jeg hadde bredere hofter og større rumpe. Da kunne jeg vært, det jeg som med min kroppsform, "overvektig".

Anonymkode: e0b6d...0a1

Kjenner meg igjen i denne. Jeg vil gjerne være rundere i ansiktet men har kort hals så det går dårlig.

Har alltid fett på rygg,overarmer og mage!! Legger heller ikke på meg utover i bredde. Alt fettet legger seg innpå lårene og ikke uttpå sånn at hoftene ser bredere ut.

føler meg som en mann med øl mage. jo mer jeg legger på meg. Har små pupper ,smale hofter og tynne ben. 

Er ikke helt likt som deg men kunne se noen likhets trekk.

ellers vil jeg si at å være slank er digg med tanke på klær,transport,aktiviteter med aktive barn, og slipper å få mer helse plager med årene enn nødvendig. Slipper å gjemme magen i alle klær å grue meg til bikini. 

har gått ned mye og er ikke tykk. Men vært begge deler og jeg velger heller å være slank !!! 👍

Anonymkode: d1b71...217

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...