Frøkensina Skrevet 5. november 2021 #81 Del Skrevet 5. november 2021 Beeblebrox skrev (2 minutter siden): Tenke at det var jo en "kjekk en kar" istedenfor å rynke på nesa når man ser sitt eget speilbildet, kanskje. Trodde du alltid var kjekk jeg? Ref. Beste Alder Etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #82 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vite at jeg ikke utsatte barnet mitt for økt risiko for skade og diverse helseplager både i svangerskapet, ved fødsel, og gjennom resten av livet. Anonymkode: 61ed0...2e1 Det var det du fikk ut av dette. Anonymkode: e0b6d...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 5. november 2021 #83 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg var penere da. Jeg merket at smilehullene kom fram. Har de en plass langt ned i fettet. Ante ikke at det skulle skje. Ikke hørt om det før . Men jeg er så glad i mat at jeg sliter veldig med motivasjonen til å gå ned nå som jeg er i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #84 Del Skrevet 5. november 2021 Jon Are skrev (1 minutt siden): Jeg var penere da. Jeg merket at smilehullene kom fram. Har de en plass langt ned i fettet. Ante ikke at det skulle skje. Ikke hørt om det før . Men jeg er så glad i mat at jeg sliter veldig med motivasjonen til å gå ned nå som jeg er i forhold. Hva er forskjellen på å være singel og å være i et forhold? Er det generelt det at det er lett å ha det behagelig, eller er det mindre viktig å gjøre seg godt an? Anonymkode: 8ccc4...73f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 5. november 2021 #85 Del Skrevet 5. november 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): Trodde du alltid var kjekk jeg? Ref. Beste Alder Etc. Ååååå, er det "stor-sjarmør"-fredag idag? Du har selvsagt helt rett. Er som regel uuutrolig kjekk, men bara inte als i spegel. Garantert lavkvalitetsspeil, men!🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. november 2021 #86 Del Skrevet 5. november 2021 Beeblebrox skrev (Akkurat nå): Ååååå, er det "stor-sjarmør"-fredag idag? Du har selvsagt helt rett. Er som regel uuutrolig kjekk, men bara inte als i spegel. Garantert lavkvalitetsspeil, men!🤪 Har noen av de speilene jeg også, de er noen suspekte sleipe saker så best å ikke ta de så seriøst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #87 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes det er veldig fint å oppta kun ett sete på bussen. Anonymkode: f83fc...942 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Alt er bedre som slank. Alt ved kvinnen jeg vil være, er tynt. Jeg har aldri vært tjukk, men har vært litt lubben. Jeg vil selvsagt alltid ha hodet mitt, men det å være pen (slank) OG smart gir en helt annen tyngde. Jeg har også vokst opp med det som et ideal. Mamma er pen og slank, min søster er pen og slank, min far synes det er viktig å være slank. Noe annet har aldri vært et alternativ. Jeg vet at for noen virker det vanvittig, men alt dette er jo gjenspeilet i samfunnet forøvrig. Anonymkode: e73d0...a50 Heldig du som fikk vokse opp i en familie med sunn mat! Alltid forventet at man er pen og tynn. Anonymkode: 4eade...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 6. november 2021 #88 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 21.07): Hva er forskjellen på å være singel og å være i et forhold? Er det generelt det at det er lett å ha det behagelig, eller er det mindre viktig å gjøre seg godt an? Anonymkode: 8ccc4...73f Du har helt rett. Det burde ikke være det,meg er det lett å falle i den kose seg fella . Med godteri og pizza og alt mulig annet snacks i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #89 Del Skrevet 6. november 2021 Jon Are skrev (3 minutter siden): Du har helt rett. Det burde ikke være det,meg er det lett å falle i den kose seg fella . Med godteri og pizza og alt mulig annet snacks i helgene. Alt det kan du selvfølgelig fremdeles ha i livet ditt. Det handler om mengder, og hvor ofte. Kanskje å begrense seg litt er verdt det for å få smilehullene dine tilbake og føle deg bedre med deg selv? Anonymkode: efcc1...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 6. november 2021 #90 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alt det kan du selvfølgelig fremdeles ha i livet ditt. Det handler om mengder, og hvor ofte. Kanskje å begrense seg litt er verdt det for å få smilehullene dine tilbake og føle deg bedre med deg selv? Anonymkode: efcc1...6ad Jeg har tenkt mye på det i det siste. Planen nå er å melde meg inn på det gamle treningsenteret og ha mer fokus på sunn mat. Ser veldig forskjell på nå og da jeg var ca 8 -10 kg lettere på bildet. Særlig av ansiktet. Hadde ikke trodd det skulle vises så godt.man ser det best på bildet har jeg skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #91 Del Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 20.56): Det var det du fikk ut av dette. Anonymkode: e0b6d...0a1 Vi er alle ulike og har ulike prioriteringer. Noen synes det er viktigere å være slank for å unngå helserisiko og for å kunne følge opp barn, andre synes det er viktigst at man føler seg vel med eget speilbilde og slipper skjule valker... Anonymkode: c684a...764 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #92 Del Skrevet 8. november 2021 Tusen takk for mange gode svar! Skal ta dem med meg til motivasjon Ts Anonymkode: 8f99f...233 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hellokitty123 Skrevet 15. november 2021 #93 Del Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 17.18): -Klær sitter rett og slett veldig pent på -Det er "gøy" å se seg selv i speil eller refleksjonsflater man til tilfeldigvis går forbi i hverdagen. Som speil i butikker eller vinduer -Fantastisk å ikke måtte ligge i kaloriunderskudd og slanke seg, men å heller ligge i "vedlikehold" og føle at kroppen ser bra ut -Mindre risiko for typiske livsstilssykdommer -Å føle seg nett er rett og slett en fin følelse -Selv om man ikke nødvendigvis er topptrent, så ser man mindre "dvask" ut som slank Anonymkode: 9c67c...bb1 Til ts: hva mener du med "slank"`? bmi typ 18 eller 24 liksom? Jeg veit faktisk ikke om jeg er slank eller ikke. Har en bmi på typ 17 ellernoe, vet ikke. Men jeg er på en måte slank. Ser litt dvask ut og ikke nødvendigvis noe pent selv om at jeg veier lite. Finner heller sjeldent klr som sitter noe pent på heller. Overkroppen er tynn da hos meg, men beina mine å gud. Men siden jeg veier lite er jeg jo veldg lett i kroppen allikevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hellokitty123 Skrevet 15. november 2021 #94 Del Skrevet 15. november 2021 hellokitty123 skrev (3 minutter siden): Til ts: hva mener du med "slank"`? bmi typ 18 eller 24 liksom? Jeg veit faktisk ikke om jeg er slank eller ikke. Har en bmi på typ 17 ellernoe, vet ikke. Men jeg er på en måte slank. Ser litt dvask ut og ikke nødvendigvis noe pent selv om at jeg veier lite. Finner heller sjeldent klr som sitter noe pent på heller. Overkroppen er tynn da hos meg, men beina mine å gud. Men siden jeg veier lite er jeg jo veldg lett i kroppen allikevel da. mener 16 i bmi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #95 Del Skrevet 15. november 2021 hellokitty123 skrev (2 timer siden): mener 16 i bmi Slutt å tull. "Slank" er normalvektig. Anonymkode: efcc1...6ad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #96 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg tror nok jeg føler meg litt mer vel, og kan strutte rundt litt mer når jeg er slank, også har det praktiske fordeler som om du skal jogge eller løpe og ikke alt disser. Anonymkode: bd356...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 15. november 2021 #97 Del Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 23.18): Jeg er 31 og har ikke vært slank siden slutten av tenåra (og selv da trodde jeg ikke på at jeg var slank). Så jeg vet ikke hvordan det er å være slank, egentlig. Lurer på hva folk synes er den viktigste fordelen med å være/holde seg slank? Eller hva er den ene tingen som motiverer deg mest til å gjøre en innsats for å holde vekta (i den grad du må gjøre noe som helst for det, da). Dette er absolutt ikke ment å være en fetthets-tråd, så hold det mildt er dere greie😊 Anonymkode: 8f99f...233 Det beste er jo at jeg fremdeles kan bruke kroppen til alt!.. Selv om jeg skimter 60 i det fjerne er det ikke 1 ting en 25åring kan som ikke jeg kan gjøre like godt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #98 Del Skrevet 15. november 2021 La nylig på meg 10 kg pga. medisiner, og var i øvre normalvekt området før det, og det jeg merker mest er at jeg konstant er ukomfortabel. Selvsagt pga. at klærne mine er trange, selv om jeg har noen løse plagg jeg kan bruke, men bare det å bøye seg for å knytte sko osv. er ubehagelig. Er i brukbar form likevel, men det er klart, det har blitt tyngre å løpe med all den ekstra vekta. Ellers er det selvsagt helse og utseende, men også at å handle klær er enklere. Mer som passer, mindre jeg ønsker å skjule med klær så mer å velge i. Anonymkode: db70e...8c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #99 Del Skrevet 15. november 2021 Bedre sex fordi jeg føler meg mer komfortabel i alle stillinger og trenger ikke ha det helt mørkt. Gå med de klærne jeg vil. Min stil passer ikke til å være overvektig. Får bedre selvtillit og dermed bedre utstråling. Føler meg friskere. Livet blir generelt bare mye bedre av å være slank. Har gått litt opp og ned og føler meg helt forferdelig med bare 5 kilo ekstra. Jeg liker ikke å være for tynn heller så det skal være sagt. Anonymkode: 9b743...b9f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #100 Del Skrevet 15. november 2021 En jeg har lagt merke til nå i høst: Klær er billigere! Kan også kjøpe ting på salg og utvalget er skikkelig bra. Anonymkode: 2fba6...0fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå