AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #21 Del Skrevet 3. november 2021 -Klær sitter rett og slett veldig pent på -Det er "gøy" å se seg selv i speil eller refleksjonsflater man til tilfeldigvis går forbi i hverdagen. Som speil i butikker eller vinduer -Fantastisk å ikke måtte ligge i kaloriunderskudd og slanke seg, men å heller ligge i "vedlikehold" og føle at kroppen ser bra ut -Mindre risiko for typiske livsstilssykdommer -Å føle seg nett er rett og slett en fin følelse -Selv om man ikke nødvendigvis er topptrent, så ser man mindre "dvask" ut som slank Anonymkode: 9c67c...bb1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #22 Del Skrevet 3. november 2021 -Har aldri måttet bekymre meg for hvordan klær sitter på visse områder osv. Føler meg generelt vel i kroppen min. -Deilig å kunne være veldig spretten og bevegelig. -Trenger ikke bekymre meg for å spise et kakestykke en dag eller teller kalorier (om jeg spiser for mye en dag er jeg gjerne mindre sulten neste dag og kroppen regulerer det helt selv). -mindre sjanse for visse livsstilssykdommer (nå har jeg en kronisk sykdom jeg sliter med). -Er for tiden gravid, nå vet jeg ikke hvordan det er å være gravid med ekstra vekt fra før, men jeg har to uker til termin og kan fremdeles løpe opp og ned trapper, bevege meg for det meste fritt, sliter ikke med å plukke opp ting fra gulvet og føler meg egentlig i veldig god form osv.. Sover også godt. Føler meg ikke tung, sliten eller lei. Anonymkode: 2a22d...35d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 3. november 2021 #23 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) At jeg endelig kan få på meg de klærne jeg vil, kan velge fritt i butikker. Har mindre smerter i kroppen. Klarer å bevege meg fritt,hoppe,sprette,danse,løpe.. Er ikke redd for å sette meg i stoler som ser spinkle ut..(har aldri knekt en stol pga fedme/overvekt,men vært redd for det.) Er veldig utholden. Trives mere med meg selv og har fått tilvake selvtilliten. Har mindre angst. Sjansen for å få diabetes,hjerte/kar sykdommer er mindre enn da jeg var stor. Endret 3. november 2021 av flusa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #24 Del Skrevet 3. november 2021 Det å se kroppen sin i speilet når man går tilfeldig forbi og se at man har en ganske flott kropp, det er en ganske bra følelse må jeg innrømme. Det gjør noe med en å ha positive tanker om hvordan man ser ut. I tillegg så vet jeg jo at menn ser på kroppen min, og det er også veldig godt å legge merke til og gir meg en god følelse. Når jeg kler på meg, så finner jeg også som regel noe som fremhever kroppen min, i stedet for plagg som skjuler enkelte deler (som søsteren min har gjort). Det er også noe som jeg synes er ganske kjekt. Dette med levetid og forebygging av livsstilssykdommer er jo ikke noe man aktivt sitter og gleder seg over, i alle fall ikke for de fleste regner jeg med. Anonymkode: 8ccc4...73f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 3. november 2021 #25 Del Skrevet 3. november 2021 Det kler meg best. Skulle gjerne vært en som kledde noen flere kilo, men jeg har såpass lite hake at jeg ser ut som en tommel fra halsen og opp hvis jeg legger på meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #26 Del Skrevet 3. november 2021 Jeg føler meg vel. Lett til bens, og kan danse og leke dagen lang med barna mine. Jeg kan handle klær uten å måtte tenke over hvilke butikker jeg går i. Og min str er alltid å finne på salg🥳 Jeg har stor plass i dusjen. Anonymkode: db826...8b8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #27 Del Skrevet 3. november 2021 Har 21 bmi til vanlig men lå på grensen til undervektig en periode. Det var ikke pent MEN det var veldig mye lettere å bevege seg på aerobic-timer - følte jeg FLØY over stepkassen. Føltes nesten som en slags rusopplevelse. Anonymkode: 5fe8e...028 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #28 Del Skrevet 3. november 2021 At jeg orker mer enn da jeg var overvektig, og at jeg ikke lenger sliter like mye med å finne klær. Sliter fortsatt noe pga lengden min, men det er lettere enn da jeg var både høy og brei. Hva andre mener, driter jeg faktisk i. Er faktisk mer påkledd, og gjemmer kroppen min mer enn jeg gjorde da jeg var overvektig. Jeg husker hvor deilig det er å ha mer energi, og at jeg mestrer dagene bedre. Har ikke lenger behov for å få bekreftelse av andre. Deilig å være kvitt den byrden også. Nå går jeg i behagelige klær, er fornøyd med meg selv, og har ikke lenger behov for å vise det. Derfor blir også denne anonym Anonymkode: 63963...312 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 3. november 2021 #29 Del Skrevet 3. november 2021 Det beste er at jeg har lavere risiko for diverse livsstilssykdommer. Deretter kommer det at det er lett å flytte seg rundt, bøye seg, reise seg osv. Og ikke minst at jeg føler meg vel i egen kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 3. november 2021 #30 Del Skrevet 3. november 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Oi Da har du ikke opplevd hvor tungt det kan være å slite med fedme! Hvis dette er den største fordelen du ser med å være slank . Anonymkode: 4eade...89a Du mener at det å leve lengere er en "dårligere fordel" enn alle andre som er nevnt her? Siden det var akkurat den du valgte å kommentere? Wow. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #31 Del Skrevet 3. november 2021 Helt ærlig: Jeg slipper å skille meg ut. Overvekt er jo et økende problem i befolkningen, så jeg mener ikke at det er noe uvanlig ved å ha noen kilo ekstra altså, mange som har det. Men de fleste rundt meg er slanke. Har ikke sånn kjempebra selvtillit og er ikke fornøyd med alt med kroppen, men jeg er i det minste slank. Ellers: Lett å leke med barnet mitt. Jeg er lett til beins og liker å løpe i skogen. Kommer meg gjennom trange steder når vi bygger lekehus, snøhule og slikt. Enkelt å finne klær. Har ikke problemer med knærne eller andre helseplager. God plass på offentlig transport. Anonymkode: fe4eb...970 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #32 Del Skrevet 3. november 2021 17.11 skrev (2 timer siden): Du mener at det å leve lengere er en "dårligere fordel" enn alle andre som er nevnt her? Siden det var akkurat den du valgte å kommentere? Wow. Når man sliter seg gjennom hverdagene med fedmen, så høres ikke det å leve lenge særlig forlokkende ut! Ellers har jeg trykket Likes på mange av innleggene og enig med de som nevner det å føle seg lett i kroppen og aldri være trett utenom natta og kunne kjøpe klær som sitter pent må være det mest motiverende! Anonymkode: 4eade...89a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #33 Del Skrevet 3. november 2021 Være lett, spretten, ha masse energi Anonymkode: a1fc1...989 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #34 Del Skrevet 3. november 2021 Elsker at klærne sitter pent uten valker, og følelsen av å være nett. Anonymkode: d6004...184 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #35 Del Skrevet 3. november 2021 Gå i akkurat det jeg vil for jeg ser bra ut i alt mtp kroppen Trenger ikke å tenke at jeg er for tung til noe eller tar for mye plass Trenger ikke å være redd for å se jævlig ut på bilder når det kommer til dobbelthaker, valker eller noe annet. Anonymkode: 939e4...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #36 Del Skrevet 3. november 2021 Føler meg bedre, enklere å gå tur, trenger ikke tenke på hvilken klær jeg kan bruke for å skjule magen feks. Hater sommeren og å gå lett kledd. Selvfølgelig er det ingenting galt med overvektige som går med hvilken som helst klær. Jeg har bare alt for store komplekser til å klare det selv. Har alltid vært slank men har de siste årene måttet ta medisiner som har ført til en drastisk vektøkning. Nå har jeg endelig sluttet og har gått ned 10 kg til nå, føler meg så mye bedre allerede. 😊 Anonymkode: ce594...095 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #37 Del Skrevet 3. november 2021 At jeg orker å være aktiv og er lett med god balanse så jeg kan trene hest uten å plage den Anonymkode: be45c...f8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #38 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): OK. Men da har du heldigvis aldri slitt med fedme! Anonymkode: 4eade...89a Du misforsto utsagnet du da! Hallo… Mener du at du heller vil ha et kort liv med fedme fremfor et langt liv med fedme?? For det er det du krangler på. Anonymkode: 208ce...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 3. november 2021 #39 Del Skrevet 3. november 2021 Liker å føle meg uovervinnelig. Jeg er selvfølgelig ikke det, men deilig å nyte noen narsisitiske tendenser i moderasjoner. Kan gå langt, løpe fort, ta en del hang ups og det gir mange fordeler om man blir angrepet av noen med våpen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #40 Del Skrevet 3. november 2021 Listoria skrev (5 minutter siden): Jeg har en tendens til og gå opp 2 kg før mensen også går jeg de ned etterpå. Dette forstår ikke mannen min. Mannen min er veldig på at jeg skal holde idealvekten. Så det jeg liker med å være tynn er å ikke få kjeft fra mannen min. Han er militærmann så han er veldig opptatt av vekt. Men det er jo en slags kjærlighetserklæring og bry seg om vekten til sin elskede. Eeeeeh. Er dette tull? Dette er ikke noe jeg vil kalle en kjærlighetserklæring. Du går opp 2 kg i forbindelse med menustrasjon og mannen din henger seg opp i det? Han burde jo sette pris på deg uansett om du er 2 kg over idealvekt under noe helt normalt som menustrasjon. 🤦♀️ Hvordan hadde han taklet et svangerskap da, for ikke å snakke om tiden etter svangerskap med noen kg for mye og en forandret kropp? Kjenner jeg blir ekstra glad i mannen min når jeg leser sånn. Han elsker meg uansett størrelse, han unner meg å komme til min normale vekt igjen men det er fordi han vil at jeg skal være fornøyd med meg selv og sunn. Ikke fordi han er opptatt av idealvekt og utseende. Herregud. Anonymkode: ce594...095 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå