Gå til innhold

Helt ærlig, hva synes du om mannenavnet Ken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde personlig byttet navn om jeg het Ken. Synes det er helt forferdelig, spesielt hvis man heter det i Norge. Tenker ikke på i engelskssprålige land. 

Anonymkode: d6658...fd8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

alle de tre jeg kjenner som heter Ken er kjernekarer. dog, to av dem er amerikanske og heter jo egentlig Kenneth. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et skikkelig dårlig navn. Jeg kjenner en som heter Ken, og han er en kjernekar på alle måter. Når selv ikke all verdens positive assosiasjoner hjelper, sier det sitt om hvor ille det er. 

Anonymkode: 41660...e21

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke kallenavn og forkortelser som offisielt navn, det virker så halvveis. Synes ungene kan få et helt navn, selv om kallenavn brukes i nærmeste krets.

Ken liker jeg ikke på noen måte, sikkert fordi jeg ikke liker hele navnet heller.

Anonymkode: 7e80c...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en norsk, voksen mann som heter det. Husker jeg tenkte «å ja, går det an å hete Ken altså, trodde det var et dukke-navn?» første gang jeg hørte om det, men siden har jeg egentlig ikke tenkt på det. 

Anonymkode: 13cb4...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 22.35):

Bør skrives Kehn eller Kenh eller Cehn

Anonymkode: 6ff6c...4b7

Bare for å gjøre det ekstra dritt for stakkaren som heter Ken mener du? At han må stave å forklare sitt navn hver gang? 😳🤪

Det er da ingen som ville tenkt tanken en gang på å skrive det sånn du foreslår om du ikke får detaljerte opplysninger når han presenterer seg! 🤯

Og hvordan blir Ken bedre av å skrives på en helt annen måte!? 🙄🤦‍♀️

Anonymkode: 47849...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, begynner å bli sent 🙃 skjønner nå at det var ironi 😅

Anonymkode: 47849...ad1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...