Gå til innhold

Er det noen som har forlatt partneren sin for sin elsker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: ba58d...005

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er en jeg har hatt kontakt med løpende i snart ti år som alltid har ønsket at jeg går fra kona. Det kommer aldri til å skje. Det er ikke mitt problem at hun bruker år på å «vente» på det. 

Anonymkode: a695a...6fb

• Liker 7
Skrevet

Nei. Var på nippet en stund, men er nå såååå glad jeg avsluttet. Nå fatter jeg ikke verken hva jeg tenkte på eller hva jeg så i ham.

Anonymkode: a44b0...54d

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Etter 13år i et forhold. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det. Eneste jeg angrer på er utroskapet.

Anonymkode: 55553...614

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja. Etter 13år i et forhold. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det. Eneste jeg angrer på er utroskapet.

Hva skjedde?

Skrevet

Hadde gjort det hvis han og hadde gjort det

Anonymkode: a0b45...9c7

Skrevet
chanel007 skrev (1 time siden):

Hva skjedde?

Merka at jeg hadde mer følelser for elskaren enn for kjæresten, slo opp og 2 månader senere flyttet inn sammen med elskaren. Nå er vi kjærester snart i 2 år og har det fantastisk. Men må innrømme at sexen va bittelitt bedre før vi ble kjærester, sikkert noe med at alt som er forbudt er mer spennande😅 

Men angrer som sagt ikke, levde med konstant dårleg samvitighet når jeg var med exen.. både overfor ham og elskaren min som jeg visste ville ha mer enn sex

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Merka at jeg hadde mer følelser for elskaren enn for kjæresten, slo opp og 2 månader senere flyttet inn sammen med elskaren. Nå er vi kjærester snart i 2 år og har det fantastisk. Men må innrømme at sexen va bittelitt bedre før vi ble kjærester, sikkert noe med at alt som er forbudt er mer spennande😅 

Men angrer som sagt ikke, levde med konstant dårleg samvitighet når jeg var med exen.. både overfor ham og elskaren min som jeg visste ville ha mer enn sex

Hadde du vært utro med flere eller var dette en du falt for. Hvor lenge holdt dere på?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hadde du vært utro med flere eller var dette en du falt for. Hvor lenge holdt dere på?

Skal være helt ærleg selv om jeg kommer sikkert til å få masse drit for det.. hadde vært utro noen ganger før men då var det kun sex. Ble annerledes med ham siste. Vi hadde kjemi som jeg aldri følte på før men var livredd for å gå frå ham jeg var ilag med fordi jeg visste ikke om det var bare en forelskelse som kom til å gå fort over eller om det faktisk var noe ekte. Vi holdt på i 2år før jeg endelig bestemte meg for å velge ham og avslutte forholdet med exen.

Rett før jeg slo opp så klarte jeg så vidt å se på meg selv i speilet når jeg tenkte på hvor ond jeg var som holdt på sånn. Med en gang jeg slo opp så var det som at jeg mista 10000kg frå skuldrane. Det skal sies at jeg hadde grei forhold med eksen men nesten ingen sexliv. Ble ilag med ham når jeg var 15 og vi vokste rett og slett fra hverandre. Nå er vi gode venner og har kontakt hele tiden og vi begge har fått det myyyye bedre etter det ble slutt. Uten tvil den beste avgjørelsen jeg kunne ha tatt. Til og med om det hadde ikke fungert med elskaren så hadde jeg ikke angra på å ha gjort det slutt med exen. Å leve med konstant dårleg samvitighet og frykt for å bli tatt er ikke noe liv.

• Liker 4
Skrevet

Så bra dere kom godt ut av det begge to.

Skrevet

Hater å innrømme dette. Jeg angrer på utroskapen og at jeg dro fra eksen og barna. Savner eksen, men hun har vært tydelig på at hun aldri tar meg tilbake. Min nåværende er lat og gidder ingenting. Vi har nå 6 barn tilsammen (ingen felles selv om hun ønsker det), og det er jeg som styrer showet. Mens hun ligger på sofaen og klager. Det var bedre med henne mens vi var gift på hver vår kant. Er vel dette som er karma. 

Anonymkode: 85074...486

• Liker 34
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. Det er en jeg har hatt kontakt med løpende i snart ti år som alltid har ønsket at jeg går fra kona. Det kommer aldri til å skje. Det er ikke mitt problem at hun bruker år på å «vente» på det. 

Anonymkode: a695a...6fb

Er ditt problem om du ikke tydelig har fortalt henne akkurat hva du skriver over her…

Anonymkode: 33c7d...4ba

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hater å innrømme dette. Jeg angrer på utroskapen og at jeg dro fra eksen og barna. Savner eksen, men hun har vært tydelig på at hun aldri tar meg tilbake. Min nåværende er lat og gidder ingenting. Vi har nå 6 barn tilsammen (ingen felles selv om hun ønsker det), og det er jeg som styrer showet. Mens hun ligger på sofaen og klager. Det var bedre med henne mens vi var gift på hver vår kant. Er vel dette som er karma. 

Kjipt

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Nei, og det kommer heller ikke til å skje.

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (52 minutter siden):

Nei, og det kommer heller ikke til å skje.

Du har en elsker på si? Handler utelukkende om sex/kinks?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du har en elsker på si? Handler utelukkende om sex/kinks?

Nei,har ikke elsker.

Er godt gift,jeg :)

• Liker 2
Skrevet
flusa skrev (16 minutter siden):

Nei,har ikke elsker.

Er godt gift,jeg :)

Så da er ikke spørsmålet til deg ;)

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Haha. 

Hvordan har det seg at du ikke så noen av de tegnene?

Anonymkode: 34cb5...c61

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Så da er ikke spørsmålet til deg ;)

Mulig,det ;)

Men jeg svarer uansett.

Jeg ville aldri vært utro mot mannen min,ei heller forlatt han for en elsker..

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg funnet kjærligheten på si hadde jeg forlatt mannen om det var et kjedelig forhold. Jeg hadde elsker på si de to siste årene av mitt samboerskap. Jeg forlot mannen. Men elskeren forlot ikke sin kone. Men jeg visste om det, jeg forlot mannen for det. Angrer ikke et sekund. 

Anonymkode: 11e0a...dd2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...