Gå til innhold

Lei meg etter date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor så du ikke dette på første date da? 

Anonymkode: 4a327...bae

Det har jeg allerede svart på

Anonymkode: 6aedf...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så tynn kunne han ikke være da tenker jeg.

Anonymkode: 4a327...bae

Hadde han ikke vært det, så hadde det jo ikke vært noe problem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvor tynn snakker vi om? Om du skulle gjette høyde og vekt.

Anonymkode: abdad...225

Vet høyden hans, men er veldig vanskelig å gjette på vekt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ahaha bra. Du fortjener dårlig opplevelse siden du hadde avvist meg som alle andre kvinner. 

Anonymkode: e108e...335

For et usselt menneske du er. Derfor avviser kvinner deg.

Anonymkode: b8ddc...303

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er de ikke for tjukke, så er de for tynne. Det er en skam hvor utseendefokusert mange er. Jeg trodde man kunne legge vekk det etter komfirmasjonsalderen var passert og begynne og bli flekterte, voksne mennesker.

Anonymkode: 7e3b6...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For" tynn hadde gått bra for meg, men utfordringer med mat hadde ikke det. Dersom han uansett er for tynn for deg må du bare avslutte det uansett om han har en spf eller ikke. 

Anonymkode: 529d2...089

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, er de ikke for tjukke, så er de for tynne. Det er en skam hvor utseendefokusert mange er. Jeg trodde man kunne legge vekk det etter komfirmasjonsalderen var passert og begynne og bli flekterte, voksne mennesker.

Trodde støtende, nedlatende holdninger var noe folk la fra seg før de ble reflekterte, voksne mennesker.

Ts er redd for at en potensiell partner har spiseforstyrrelser. Dette er en helt legitim problemstilling som man bør kunne diskutere konstruktivt uten at du eller andre skal bli så jævlig hysteriske.

Anonymkode: cf3d2...0ba

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For" tynn hadde gått bra for meg, men utfordringer med mat hadde ikke det. Dersom han uansett er for tynn for deg må du bare avslutte det uansett om han har en spf eller ikke. 

Anonymkode: 529d2...089

Alt handler om personligheten hans og jeg forstår at TS stusser ut i fra de signalene han  sender ut. Begynne et forhold med at daten sliter med noe psykisk kommer jeg aldri til å begi meg ut på noen gang mer. Det er nok litt tidlig å konstatere dette for TS sin del. Hadde datet litt videre og så sett hvordan han åpnet seg og eventuelt forteller om sine problemer. For dette går det ikke an å skjule særlig lenge. Forsøker han å skjule det, ikke løse et eventuelt problem han har, ja så er han overhodet ikke egnet for et forhold. Da må man løse sine problemer, så kan man date.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde støtende, nedlatende holdninger var noe folk la fra seg før de ble reflekterte, voksne mennesker.

Ts er redd for at en potensiell partner har spiseforstyrrelser. Dette er en helt legitim problemstilling som man bør kunne diskutere konstruktivt uten at du eller andre skal bli så jævlig hysteriske.

Anonymkode: cf3d2...0ba

Dønn enig! Slike ting vil eventuelt være ekstremt belastende for et forhold, og noe mange bør skygge langt unna å begi seg inn på. TS vær kritisk og se etter eventuelle andre faresignaler her. Ikke bli for dypt involvert før du faktisk vet mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det høres ut som at du er berettiget til å tenke det du tenker. Det virker som han skjuler noe.

Anonymkode: fb94e...59e

Kanskje han er en ghoul? 😂 (for oss som ser anime)

Anonymkode: 4582d...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Har da ikke dratt noen som helst konklusjon, jeg bare lurer. Enig i at det er frekt å spørre om det, og synes det er like dårlig å si at jeg synes han var for tynn. Så vet ikke hvordan jeg skal reagere framover.

Hva om du brukte de små grå og faktisk vurdert om han har en eller annen sykdom som gjør at han er tynn? Selv om det finnes mange av oss som er tynne så er ikke det ensbetydende at vi lider av en spiseforstyrrelse.

Hadde jeg vært han og du hadde spirt med direkte så hadde jeg kastet deg på dør, slike forutinntatte mennesker er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 24ce5...154

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Å være tynnfeit er enda verre.

Anonymkode: 15521...48e

Nei, det verste er om han faktisk har en psykisk sykdom (spiseforstyrrelse). Det er veldig vanskelig å bli frisk fra, og et helvete å leve med. Også for pårørende.

Jeg synes det er et helt legitimt spørsmål å ta opp med en ny partner. Spørsmål er jo NÅR og på hvilken måte. 

Anonymkode: ab6b0...c61

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan man ser ut sier noe om helsen til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du brukte de små grå og faktisk vurdert om han har en eller annen sykdom som gjør at han er tynn? Selv om det finnes mange av oss som er tynne så er ikke det ensbetydende at vi lider av en spiseforstyrrelse.

Hadde jeg vært han og du hadde spirt med direkte så hadde jeg kastet deg på dør, slike forutinntatte mennesker er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 24ce5...154

Og hvis du faktisk gadd å ta deg bryet med å lese hva jeg skriver, så er årsaken til at jeg tenkte akkurat spiseforstyrrelse fordi han ikke spiste som jeg så på et helt døgn. Har forklart ganske detaljert tidligere her hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det er jo også en mulighet for at han har en sånn som lar følelseslivet styre spisevanene hans. Jeg er sånn selv. Hvis jeg begynner å få følelser for en person mister jeg totalt matlysten. Og når jeg er med personen i begynnelsen klarer jeg ikke spise. Og da mener jeg ikke i det hele tatt. Kjenner meg så utrolig godt igjen i hvordan du beskriver han. At han er tynn kan være en tilfeldighet, eller så blør følelseslivet ut i matvanene hans på andre måter og - sorg, stress, lykke osv. Jeg sliter med spisevegring når det kommer til alle store følelser unntatt stress - da har jeg en tendens til å overspise. 

Endret av Chailatte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Chailatte skrev (2 timer siden):

TS, det er jo også en mulighet for at han har en sånn som lar følelseslivet styre spisevanene hans. Jeg er sånn selv. Hvis jeg begynner å få følelser for en person mister jeg totalt matlysten. Og når jeg er med personen i begynnelsen klarer jeg ikke spise. Og da mener jeg ikke i det hele tatt. Kjenner meg så utrolig godt igjen i hvordan du beskriver han. At han er tynn kan være en tilfeldighet, eller så blør følelseslivet ut i matvanene hans på andre måter og - sorg, stress, lykke osv. Jeg sliter med spisevegring når det kommer til alle store følelser unntatt stress - da har jeg en tendens til å overspise. 

Ja det kan jo hende det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, det verste er om han faktisk har en psykisk sykdom (spiseforstyrrelse). Det er veldig vanskelig å bli frisk fra, og et helvete å leve med. Også for pårørende.

Jeg synes det er et helt legitimt spørsmål å ta opp med en ny partner. Spørsmål er jo NÅR og på hvilken måte. 

Anonymkode: ab6b0...c61

Ja det er slik jeg tenker også. Skriver med han som vanlig nå i ettertid, så får jeg se om jeg kanskje ber han på en feit julemiddag etterhvert, så får vi ta det derfra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenkte i datingfasen at kjæresten hadde en spesifikk psykiatrisk diagnose som jeg visste kom til å påvirke et eventuelt forhold. Mulig det var frekt, men når det snakk om noe kronisk som kommer til å skape problemer synes jeg det var innafor. Han tok det pent og nå jobber vi sammen med problemet. 

Anonymkode: 99c99...8a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...