AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Del Skrevet 26. oktober 2021 Noe galt med det da? Skal jo bare frem og tilbake til jobb Anonymkode: 31236...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Del Skrevet 26. oktober 2021 Det blir kanskje litt mye styr og høres egentlig ganske slitsomt ut. Får dere i det hele tatt plass på sparkesykkelen begge to? Og klarer han å gjennomføre et samleie i fart? Anonymkode: 4b208...743 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Del Skrevet 26. oktober 2021 Ikke noe verre enn vanlig sykling det nei Vet mange fortrekker å sykle enn å gå da det ikke gjør like vondt i bekkenet å sykle Anonymkode: 706c6...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det blir kanskje litt mye styr og høres egentlig ganske slitsomt ut. Får dere i det hele tatt plass på sparkesykkelen begge to? Og klarer han å gjennomføre et samleie i fart? Anonymkode: 4b208...743 Haha, ikke prøvd😂 men seriøst Anonymkode: 31236...5d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Del Skrevet 26. oktober 2021 Må jo innrømme at det ser litt rart ut. Men måtte bruke det for å komme hjem av og til når bekkenet streiket heilt. Holdt bare tempoet lavt, slik at jeg hadde så god kontroll som mulig. Anonymkode: d5168...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Del Skrevet 26. oktober 2021 Har sluttet med det fordi det begynner å bli glatt. Det er noe å tenke på Anonymkode: 45b3a...3bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg bruker det en del, bor i byen og får vondt i bekkenet av å gå til/fra banen feks 😅 men passer på litt i parker og på veier med mye løv nå, det blir fort glatt der det er vått løv. Anonymkode: 274bf...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg sykler med gravidmagen min, og tenker ikke at sparkesykkel er noe annerledes. Får se om jeg parkerer sykkelen snart, eller om det blir vinterdekk en liten stund til. Enig med ab over som nevner at sykkel/sparkesykkel er såå mye bedre for bekkenet mitt! Anonymkode: cc253...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #9 Del Skrevet 26. oktober 2021 Sparkesykkel med små hjul som er så sårbare for bråstopp? Jeg hadde ikke stilt meg på en sånn som gravid om jeg hadde fått et sekssifret beløp utbetalt en gang.. Anonymkode: a95a2...1e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #10 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg har syklet, frem og tilbake til jobb, i hele graviditeten. Som andre sa, det var ikke vondt å sykle, som der var å gå, spesielt på slutten. Å sykle gikk helt fint faktisk! babyen min ville bare sove i bevegelsen da. I vogna, eller oppi i bæresjalet, eller i bilen. Jeg vet det er vanlig, men lurte på om det var også pga sykling. Babyen, da den fortsatt var i magen, sov nemlig alltid på vei til og fra jobb (30-40 minutters sykkeltur hver vei). 😅 Så en liten og useriøs advarsel. 😅 Anonymkode: 610c6...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #11 Del Skrevet 27. oktober 2021 Elsparkesykkel er IKKE det samme som sykkel mtp risiko! Hadde aldri i livet kjørt elspark som gravid. Du kan drepe babyen om du treffer en dump med de små hjulene. Det er ikke verdt det. Anonymkode: 0a74c...759 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #12 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg kjenner ei til som ble gravid på en elsykkel. Anonymkode: f652f...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #13 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har syklet, frem og tilbake til jobb, i hele graviditeten. Som andre sa, det var ikke vondt å sykle, som der var å gå, spesielt på slutten. Å sykle gikk helt fint faktisk! babyen min ville bare sove i bevegelsen da. I vogna, eller oppi i bæresjalet, eller i bilen. Jeg vet det er vanlig, men lurte på om det var også pga sykling. Babyen, da den fortsatt var i magen, sov nemlig alltid på vei til og fra jobb (30-40 minutters sykkeltur hver vei). 😅 Så en liten og useriøs advarsel. 😅 Anonymkode: 610c6...627 Det er mye mer bevegelse når man går enn når man sitter på en sykkel så den myten troe jeg vi kan avlive med en gang 😊 Anonymkode: 5bf24...fd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #14 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sparkesykkel med små hjul som er så sårbare for bråstopp? Jeg hadde ikke stilt meg på en sånn som gravid om jeg hadde fått et sekssifret beløp utbetalt en gang.. Anonymkode: a95a2...1e2 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Elsparkesykkel er IKKE det samme som sykkel mtp risiko! Hadde aldri i livet kjørt elspark som gravid. Du kan drepe babyen om du treffer en dump med de små hjulene. Det er ikke verdt det. Anonymkode: 0a74c...759 Det kommer vel gjerne fra de som har lite egen erfaring, og kun lener seg på skrekkhistoriene i media. Jeg har brukt elsparkesykkel i by i årevis, i storbyer i utlandet før de kom til Norge. Jeg har aldri falt. Man følger jo traffikkreglene, ser på bakken foran seg, tilpasser farten, og alt det der. Så nei, man treffer ikke "plutselig en dump" om man er en ansvarlig sjåfør. Anonymkode: 6d530...999 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #15 Del Skrevet 27. oktober 2021 Jeg personlig ville aldri gjort det, tar såvidt sparkesykkel når jeg ikke er gravid... Men så ville ikke jeg syklet som gravid heller da (men jeg er ikke en fast sykler). Jeg sluttet feks å ri som gravid selv om jeg de siste årene aldri har falt av, så ville jeg ikke ta risikoen. Anonymkode: 6d628...5dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #16 Del Skrevet 27. oktober 2021 Ikke gjør det. Kjenner en som sklei på grus og datt over babyen i magen. Dessverre døde babyen. Ville ikke unnet min verste fiende det engang. Anonymkode: de1c1...824 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #17 Del Skrevet 28. oktober 2021 Bare til info så dør babyen fordi morkaka løsner. Det skal ikke så utrolig mye til, langt mindre enn et fall på elspark der det er mye krefter i sving. Anonymkode: 0a74c...759 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #18 Del Skrevet 28. oktober 2021 On 10/27/2021 at 9:53 AM, AnonymBruker said: Det er mye mer bevegelse når man går enn når man sitter på en sykkel så den myten troe jeg vi kan avlive med en gang 😊 Anonymkode: 5bf24...fd7 Men sykling med gravidmage ligner mye mer på å ligge i vogna. Det er litt sånn vuggebevegelser, side til side. Og gravide går vel ikke kilometer på kilometer, i Norge ihvertfall? 😅 jeg mener det ikke som en bevisst fakt, for all del. Bare min egen hypotese. 🤷 Anonymkode: 610c6...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besant Skrevet 28. oktober 2021 #19 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg sluttet med en gang jeg ble gravid. De er ekstremt mye mer utsatt for ulykker enn sykler og «kjørefølelsen» er langt dårligere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå