AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #1 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg ønsker å gå fortest mulig ned i vekt de neste 10 dagene. Hva er det beste jeg kan gjøre. Drikke vann og spise salat med protein og spise smoothie og vanndreven frukt? Gå tur eller trene hver dag? Jeg veier 90 kg, og jeg la på meg 20 kg iløpet av 1 år... Nå ønsker jeg å slutte med alt det usunne og blir sunn og frisk. Anonymkode: 42b9d...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #2 Del Skrevet 26. oktober 2021 Skal du på fest om 10 dager? Anonymkode: ef8db...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #3 Del Skrevet 26. oktober 2021 Hold deg til rundt 500 kalorier pr dag, så mye proteiner som mulig. Men dette er selvsagt en usunn måte å gå ned i vekt på, og ikke noe du bør satse på over lengre sikt. Trening trenger du ikke tenke på i denne perioden, og treningsresultater ser man dessuten ikke på så kort tid, samtidig som "trening er gram og kosthold er kilo". Anonymkode: 4ea6d...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #4 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hold deg til rundt 500 kalorier pr dag, så mye proteiner som mulig. Men dette er selvsagt en usunn måte å gå ned i vekt på, og ikke noe du bør satse på over lengre sikt. Trening trenger du ikke tenke på i denne perioden, og treningsresultater ser man dessuten ikke på så kort tid, samtidig som "trening er gram og kosthold er kilo". Anonymkode: 4ea6d...7f3 Drikk også mye vann, minst halvannen liter pr dag. Anonymkode: 4ea6d...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #5 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg vannfastet i 5 dager, gikk ned 4 kg. Anonymkode: 6202a...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 26. oktober 2021 #6 Del Skrevet 26. oktober 2021 Tråden stenges fordi den oppfordrer til å komme med helseskadelige råd. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg