AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #41 Del Skrevet 27. oktober 2021 Syria ❤️ lenge siden nå da. Anonymkode: 9dfc9...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #42 Del Skrevet 27. oktober 2021 "Mest imponerende" insinuerer at man hadde lave forventninger. Jeg har alltid høye forventninger når jeg reiser. Elsker reiser i seg selv, og blir aldri skuffet, selv i utviklingsland. Verden er et spennende sted. Men kan nevne Singapore. Mest på grunn av den multikulturelle maten. Er få steder i verden hvor mer multikultur er presset inn på et så lite geografisk området. Helt fantastisk. Perfekt for en langweekend. Vi var der i 4 dager. Anonymkode: 62c9f...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 27. oktober 2021 #43 Del Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gleder meg at jeg aldri har møtt en annen skandinaver de gangene jeg har vært i Dubai. Nei, dere får holde dere til pakkereiser til de vanlige drikkeplassene deres. Pakkereiser til Spania og hellas er nåtidens fattig plasser hvor gud og hvermann reiser. Anonymkode: 24396...e02 Først skrøt du av at det var billigere enn Italia, og så hoverer du over at det er mer luksuriøst enn Spania og Hellas ...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 28. oktober 2021 #44 Del Skrevet 28. oktober 2021 Ryddet for latterliggjøring med svar. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #45 Del Skrevet 28. oktober 2021 Det er så mange steder jeg elsker! London og New York, fordi de er de byene de er (men veldig forskjellige). Budapest - vakker, men ikke som et museum (slik Wien føles), alltid sydende av liv. Bali - jeg var forberedt på en turistfelle og at jeg ikke skulle like det, men ble forelsket. 😍 Rismarkene! Fjellene! Folkene! Australia - alt sammen. Amsterdam og generelt Nederland liker jeg veldig godt. Kroatia og Sardinia. Anonymkode: accc9...1df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #46 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): "Mest imponerende" insinuerer at man hadde lave forventninger. Jeg har alltid høye forventninger når jeg reiser. Elsker reiser i seg selv, og blir aldri skuffet, selv i utviklingsland. Verden er et spennende sted. Men kan nevne Singapore. Mest på grunn av den multikulturelle maten. Er få steder i verden hvor mer multikultur er presset inn på et så lite geografisk området. Helt fantastisk. Perfekt for en langweekend. Vi var der i 4 dager. Anonymkode: 62c9f...b28 Enig i at Singapore er herlig og et spennende sted å besøke. Anonymkode: accc9...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #47 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 27.10.2021 den 9.44): Budapest høres veldig fint ut også 😃 Syns en weekend i Krakow er akkurat nok til å se Krakow. Ja 120 museumer mot 17 er ganske ekstremt 😮 Må nok sette Budapest på bucket lista mi! Vi alle er forskjellige og reiser for ulike grunner, jeg syns det var veldig mye å finne på i Warsawa og var der i 1 uke før jeg reiste videre til Berlin. Nå reise med Interrail rundt europa da 😃 Når jeg ble lei et sted, dro jeg bare videre. Praha-krakow-Warsawa-Berlin-Amsterdam-brussel-paris-barcelona var ruten min. Anonymkode: 27089...bec Budapest burde være på alles bucket list, en helt herlig by! Anonymkode: accc9...1df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #48 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg glemte Slovenia. Jeg dro dit uten forventninger, og endte med å elske det. Ljubljana var en skikkelig sjarmerende by, og naturen var nydelig (vi dro også til Bled). Anonymkode: accc9...1df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #49 Del Skrevet 28. oktober 2021 Sri Lanka!😍 Anonymkode: d203d...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #50 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg er så glad ingen har nevnt «mitt» sted. Jeg håper det forblir anonymt så lenge som mulig. Hvite strender, turkis hav, vaiende palmer, frodig, hyggelige lokale mennesker, ikke masseturisme, ikke på ving eller tui sine sider. 😁 Har reist mye inkl flotte eksotiske destinasjoner men ingenting slår dette stedet. Skulle ønske jeg kunne fortelle om det men det vil jeg ikke. Sorry teit innlegg. 😂🙈🤷♀️ Anonymkode: 2e4f9...4a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 28. oktober 2021 #51 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) Toscana, Italia. Så vakkert ❤️ Reiste utenom høysesong. Ellers har jeg de største opplevelsene fra Sør-Afrika (og andre reisemål i Afrika sør for Sahara) Endret 28. oktober 2021 av Titori 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 28. oktober 2021 #52 Del Skrevet 28. oktober 2021 Russland - kan ikke helt sette fingeren på det, men jeg digger det landet😛. Beijing overrasket også positivt, i motsetning til mye annet i Kina. Hellas har alltid vært en vinner hos meg og slutter aldri å imponere😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 28. oktober 2021 #53 Del Skrevet 28. oktober 2021 Sarajevo var nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 29. oktober 2021 #54 Del Skrevet 29. oktober 2021 Istanbul. Var der bare et par dager på vei til et annet sted, men vi koste oss masse og har utrolig lyst til å reise tilbake! Jeg er også veldig glad i Japan, men der hadde jeg store forventninger fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #55 Del Skrevet 29. oktober 2021 Nederland Tsjekkia Portugal Roma Cape Town, Sør Afrika Greske øyer: Parga, Naxos og Paros Anonymkode: 2d816...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 29. oktober 2021 #56 Del Skrevet 29. oktober 2021 Sør Afrika er fantastisk! Og Antigua og Grenada i Karibien. Likte veldig godt Vietnam også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #57 Del Skrevet 31. oktober 2021 Sri Lanka. Lett å reise rundt, mye å oppleve, hyggelige innbyggere. Av europeiske byer elsker jeg Berlin, Wien og Helsinki. Anonymkode: 98089...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå