Gå til innhold

Har du gjort noe fint for din kjære idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag ovverasket jeg kona med blomster og konfekt, alt husarbeid som var ferdiggjort. 

Har du gjort noe fint for din kjære idagg?

Anonymkode: ac214...cc4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikset en god middag sammen. Jeg vasket og ryddet opp etterpå fordi jeg kunne se han ble sigen. Nå ligger han å sover på sofaen og det skal han selvfølgelig få lov til ❤️ Han kjørte en god distanse i dag så mulig det og en stor middag ble for mye 😂❤️

Utenom det snakket vi mye om livet på den kjøreturen. Prøvde å sette ord på hvor mye jeg setter pris på han men det strekker ikke helt til. Mistet nettopp en av mine kjæledyr og han har virkelig tatt vare på meg igjennom ALT. 

Jeg hadde klart meg alene også men takk og pris for min kjære 🌺

Anonymkode: 62be4...213

• Liker 2
Skrevet

Han lå fyllesyk på sofaen og halvsov. Jeg kom med et fat med kjeks, brie, druegele og valnøtter. 

I morgen (i dag) skal jeg lage en bedre middag, usikker på hva enda, men noe som tar tid. 

Ja, jeg er av den typen som viser min kjærlighet gjennom god mat og drikke 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Idag ovverasket jeg kona med blomster og konfekt, alt husarbeid som var ferdiggjort. 

Har du gjort noe fint for din kjære idagg?

Anonymkode: ac214...cc4

I dag. 
Ikke «idag» eller «idagg». 

Overrasket. 
Ikke «ovverasket». 

Anonymkode: 42f9a...ff1

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg tok av middagstallerken min og satt den i oppvaskmaskinen.

Anonymkode: b346a...5e2

Skrevet

Fyrt i peisen så det var varmt til fruen stod opp.Laget te og frokost til henne.

Anonymkode: 11881...e0f

• Liker 3
Skrevet

Jeg ordnet kaffe til han, så ordnet jeg klesvask x 2, så har jeg rydda og ordna. Er hjemme med barnet vårt så han får ordnet med litt egne ting. I kveld har jeg nok klar hjemmelaget middag til han. 

Anonymkode: 7404c...cee

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I dag. 
Ikke «idag» eller «idagg». 

Overrasket. 
Ikke «ovverasket». 

Norsklærer du? 😜

• Liker 1
Skrevet

Han fikk oralsex til tross for at vi egentlig la oss altfor sent til slike eskapader (har et lite barn som våkner tiiidlig😴).

Anonymkode: 452f9...0a5

Skrevet

Jeg stod opp på det avtalte tidspunktet for å dra å handle, til tross for at jeg var dritings i går og la meg alt for sent.

Anonymkode: e30c3...dbf

Skrevet

Holder det at jeg satte på kaffe til han i morges? Han måtte forsyne seg selv da, i rosenrødt KG-stil burde jeg vel servert den på senga sammen med en flott frokost. 

Anonymkode: d6c46...2e3

Skrevet
ToMan skrev (På 24.10.2021 den 15.29):

Norsklærer du? 😜

Nei. Bare normalt oppegående. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei. Bare normalt oppegående. 

Kan være oppegående selv om man har dysleksi. 😉

• Liker 1
Skrevet

Takket for at hun lagde middag 🙂

Anonymkode: b346a...5e2

Skrevet

Pult henne til tre orgasmer. Det må da være nok for én dag? Så nå henter jeg meg inn mens hun lager mat. 

Anonymkode: 23784...629

Skrevet

Tok med min kjære ut for å spise middag idag

Skrevet

Har stelt en del ekstra i huset de siste dagene, slik at han slipper litt unna. Han har hatt det travelt med studier. Det er selvsagt ikke spesielt romantisk, men det gjør dagen hans litt lettere.

Anonymkode: 7e1f7...a29

Skrevet

Jeg lot ham droppe daten vår for å høre med et nytt sted om han kan jobbe der. Egentlig er jeg ganske lei av maset om at han ikke trives på jobb. Han var selvsagt misfornøyd med inntrykket av det nye stedet også. Men men. Han får styre på. Dette kan jeg ikke fikse for ham. 

Anonymkode: effd2...a34

Skrevet

Jeg gjemte meg bak kjøleskapsdøra og skremte han - han fikk seg en latter, om det teller? 

Anonymkode: 7466a...d78

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Anonymkode: c5d33...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...