AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Del Skrevet 23. oktober 2021 Mannen har en uvane med at når han feks står å prater i tlf - stikker hånda nedi buksa og boxeren og klør seg eller hva pokkern han gjør. Har spurt han om han står slik på jobb også og da blir han bare irritert. Her om dagen også står vi på loftet og diskuterer oppussing. Så ser jeg han står med hånda i ræva igjen og jeg synes det er forferdelig ekkelt . Er dette en mannegreie? Anonymkode: e6d83...de3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Del Skrevet 23. oktober 2021 😂 Anonymkode: aab52...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Del Skrevet 23. oktober 2021 Nei, det er ikke en mannegreie, mannen din er bare et svin. Anonymkode: f0901...e0b 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Del Skrevet 23. oktober 2021 Æsj! Har han innvollsorm eller, siden han har denne trangen? Vasker han ikke hendene etterpå? Anonymkode: e118f...a2f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Del Skrevet 23. oktober 2021 Han har sikkert hemoroider som klør 🤣 Du får kjøpe salve til ham, han gjør det nok ikke selv. Anonymkode: 74195...b5d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 23. oktober 2021 #6 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mannen har en uvane med at når han feks står å prater i tlf - stikker hånda nedi buksa og boxeren og klør seg eller hva pokkern han gjør. Har spurt han om han står slik på jobb også og da blir han bare irritert. Her om dagen også står vi på loftet og diskuterer oppussing. Så ser jeg han står med hånda i ræva igjen og jeg synes det er forferdelig ekkelt . Er dette en mannegreie? Anonymkode: e6d83...de3 Det er ikke normalt å Ha kløe bak på denne måten, det foreligger som regel en årsak til det. Når han putter fingrene der bak, går han å vasker seg da, eller går han å tar på ting? I så fall risikerer han jo å smitte resten i husholdningen med det samme som han har, tipper det kan være barnemark. Han må rett og slett finne ut hvorfor det klør og få det behandlet. Hadde flippa ut om dette skjedde hjem her, selvfølgelig går du ikke rundt å putter fingrene i anus. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Æsj! Har han innvollsorm eller, siden han har denne trangen? Vasker han ikke hendene etterpå? Anonymkode: e118f...a2f Uff. Jeg ber han vaske hendene når jeg SER der. Og det gjør han. Men vet jo ikke om han gjør det når jeg ikke ser 😶 Anonymkode: e6d83...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 23. oktober 2021 #8 Del Skrevet 23. oktober 2021 Si til han at dersom han gjør det såpass ofte hjemme, så må man bare gå ut fra at han tidvis glemmer seg når han er ute blant folk også. Og at det folk tenker da, er at han enten har hemorider eller mark i ræva. Folk vil uansett mene at det er ekkelt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Del Skrevet 23. oktober 2021 Men er du sikker på han klør seg i ræva og ikke bare området rundt? Anonymkode: 4dde6...0d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 23. oktober 2021 #10 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er du sikker på han klør seg i ræva og ikke bare området rundt? Anonymkode: 4dde6...0d4 Det er vel helt likegyldig? Like uhyginisk og ekkelt uansett. 🤢 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #11 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er du sikker på han klør seg i ræva og ikke bare området rundt? Anonymkode: 4dde6...0d4 Ja det er det jeg ikke vet. Han bare liker å ha hånda hvilende i buksa når han konsentrerer seg eller kjeder seg. Men de to episodene jeg har skrevet om her så har det sett litt ut som han "grafser" på en måte. Synes det er litt flaut å ta det opp også siden han ble så sur sist Anonymkode: e6d83...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Del Skrevet 23. oktober 2021 h/k skrev (2 minutter siden): Det er vel helt likegyldig? Like uhyginisk og ekkelt uansett. 🤢 Syns det er litt forskjell om det er huden rundt. Anonymkode: 4dde6...0d4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #13 Del Skrevet 23. oktober 2021 Vemmelig fyr, at du orker å være sammen med en som klør i ræva på den måten. Anonymkode: c4cec...74f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 23. oktober 2021 #14 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er det jeg ikke vet. Han bare liker å ha hånda hvilende i buksa når han konsentrerer seg eller kjeder seg. Men de to episodene jeg har skrevet om her så har det sett litt ut som han "grafser" på en måte. Synes det er litt flaut å ta det opp også siden han ble så sur sist Anonymkode: e6d83...de3 Jeg kan også like å ha hånda hvilende i buksa. Ikke bak da vel og merke. Og det er mer for varmen sin del.😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 23. oktober 2021 #15 Del Skrevet 23. oktober 2021 Klør han seg inni rumpesprekken eller på rumpeballen? Vesentlig forskjell. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #16 Del Skrevet 23. oktober 2021 det kan være han ikke tørker seg bra nok etter å ha vært på toalettet, eller at han svetter mye der, som gjør at det blir kvalmt og begynner å klø. mange glemmer også å ta såpe mellom skinkene når de dusjer. kanskje du må spørre han om han gjør det. han bør vaske seg i rumpa daglig. Anonymkode: 6d2c5...192 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #17 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det kan være han ikke tørker seg bra nok etter å ha vært på toalettet, eller at han svetter mye der, som gjør at det blir kvalmt og begynner å klø. mange glemmer også å ta såpe mellom skinkene når de dusjer. kanskje du må spørre han om han gjør det. han bør vaske seg i rumpa daglig. Anonymkode: 6d2c5...192 Uff. Nedverdigende prat til en voksen kar, men ja. Må vel det 😶 Anonymkode: e6d83...de3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #18 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeez. Hva er det med folk dele så mye privat på et forum? Enkelte ting trenger man ikke å dele. Kommuniser heller med partern din og forklar hvorfor det er så ekkelt Anonymkode: 29e5c...5cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #19 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeez. Hva er det med folk dele så mye privat på et forum? Enkelte ting trenger man ikke å dele. Kommuniser heller med partern din og forklar hvorfor det er så ekkelt Anonymkode: 29e5c...5cd Overskrifta er veldig dekkende for innholdet. Så du kan bare skylde deg sjøl for at du leste. Anonymkode: b5fbb...841 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #20 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Overskrifta er veldig dekkende for innholdet. Så du kan bare skylde deg sjøl for at du leste. Anonymkode: b5fbb...841 Alt trenger ikke deles. Anonymkode: 29e5c...5cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå