Gå til innhold

Hvordan møtte du din partner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekket han opp på pub. Var ute med et vennepar. Han sto alene i baren. Inviterte han til bordet vårt. Vi ble ikke sammen da. Han, nyseparert. Ikke ute etter forhold. Jeg, nyseparert, ikke ute etter forhold. Vi var enige. Vi ble elskere. En fast partner å ha sex med. Det fungerte i 7 år. Jeg hadde ingen forventninger eller tanker om forhold. For meg, vi var for forskjellige. Så kom han en dag, morgen. Sa han hadde blitt glad i meg. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare. Dette var et menneske som aldri hadde lygd for meg. Ærlig hele vegen. God sex. Jeg valgte å gi han en sjanse. 
 

Jeg tok feil. Mannen er hyggelig og god. Bare ikke min mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi møttes på Tinder og er nå inne i vårt syvende år sammen. Det er ikke en videre romantisk måte å møtes på, men det skal sies at det har sin sjarm å bli kjent med et menneske, for deretter å gå å glede seg til å møte vedkommende for aller første gang! Ikke feil å starte første date med allerede etablerte interne vitser heller 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

På Fetlife. 

Anonymkode: 35db9...f97

🤢

Anonymkode: 858a0...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barna hans gikk på fritidsaktiviteten jeg jobbet på. 

Anonymkode: 01aeb...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Synes alltid gøy med slike historier. kanskje blir det litt inspo til de single 🥰

Anonymkode: 05de3...aff

På badoo.com...

Var på leting etter venner, endte med mange date med andre menn, mye rart. Hadde gått lei men så skrev han jeg er med nå til meg den gangen, og jeg tenke "jaja, skader ikke å prøve å møte han her også" . Vi traff hverandre, var ikke forelskelse ved første blikk fra min side, men vi har vørt sammen 7 år nå. Vi møttes på cafe. 

Anonymkode: ff7f1...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universitetet. Vi studerte forskjellig, men det var et prosjekt som trengte samarbeid, og da møttest vi.

Anonymkode: 4093a...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

🤢

Anonymkode: 858a0...a1b

Har du et poeng? 

Anonymkode: 35db9...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvor gammel var du da du møtte ham? 

Anonymkode: e36ed...a1d

39...? 

Anonymkode: e6d79...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på fest og kjente ikke så mange, men så kjente jeg igjen en gutt som er fra samme sted som meg og gikk til han. Visste hvem han var og sånt, men hadde ikke sett han på noen år. Kom i prat, og viste seg at vi helt tilfeldig skulle begynne å jobbe med akkurat det samme i samme bedrift et par måneder senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG. Fattet vel interesse for hverandre i skravletråder. 

9 år senere er det unger, hus på landet, hund, katt og gode greier 😝 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 14.03):

Ja, han søker ny dame nå🙈😅 gift fremdeles

Anonymkode: 8d38b...bf1

Sånne folk burde vært kjemisk kastrert. Kanskje mulig å lure noe kjemikalier inn i maten hans?

Anonymkode: a5aee...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...