Gå til innhold

Hvordan møtte du din partner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tinder. Det finnes gull blant gråstein ;)

Anonymkode: 2749f...c2e

Fant gull jeg også. Forlovet nå og baby på vei

Anonymkode: 16c0d...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Så gøy! Kanskje han snart logger seg på igjen 😅😂😍

Anonymkode: d47c4...e1d

Ja, han søker ny dame nå🙈😅 gift fremdeles

Anonymkode: 8d38b...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på trening, ikke treningssenter men på organisert idrett :)

Anonymkode: 83c6a...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige møtte jeg på Tinder, og den før der på OkCupid.

Anonymkode: fa01d...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 20 år var det temmelig eksotisk, vi møttes gjennom et nettforum for et felles interesse.

Anonymkode: e59c5...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på venninnekveld og drakk vin. Så spurte hun om hennes FF kunne komme en tur, jeg sa ja, jeg skulle uansett snart hjem. Men FF tok med seg en kamerat da han hørte at venninnen min hadde besøk. Så når de to forsvant etter rimelig kort tid, type 3 min ble vi sittende å prate og hadde kjemi umiddelbart! Herregud, jeg har aldri elsket et menneske etter så kort tid. Han følte det samme, og jeg har aldri i hele. mitt 39 årige liv følt på en slik kjærlighet! Når man minst aner det! 

Anonymkode: cf0d1...bf5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var på venninnekveld og drakk vin. Så spurte hun om hennes FF kunne komme en tur, jeg sa ja, jeg skulle uansett snart hjem. Men FF tok med seg en kamerat da han hørte at venninnen min hadde besøk. Så når de to forsvant etter rimelig kort tid, type 3 min ble vi sittende å prate og hadde kjemi umiddelbart! Herregud, jeg har aldri elsket et menneske etter så kort tid. Han følte det samme, og jeg har aldri i hele. mitt 39 årige liv følt på en slik kjærlighet! Når man minst aner det! 

Anonymkode: cf0d1...bf5

Hvor gammel var du da du møtte ham? 

Anonymkode: e36ed...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bursdagsselskap hos en felles kollega. (Ganske stor arbeidsplass med mange ulike yrkesgrupper  så kjente han ikke fra før.) Vi har snart vært sammen i 10 år og jobber begge fortsatt på samme sted.

Anonymkode: 9e5c2...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På festival. Viste så vidt hvem han var fra før av. Det som skulle bare være en ons, ble til fuckfriends. Etterhvert ble det følelser ut av hele greiene. Så nå sitter vi her med 2 barn og hus 🙂

Anonymkode: 76a38...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danskebåten 😂😳! Men ikke stena saga 😆! Fjordline 😍. Begge var single og levde i fred og ingen fare - trodde vi - mistet nær venninne samme dagen vi møttes. Men fikk vite noen dager etter. Knuste hjertet mitt og følte jeg mistet en del av meg og bodde i en by jeg hatet så intenst - så flyttet på color Line en periode - brukte penger jeg ikke hadde, men holdt stadig kontakt med han jeg møtte på fjordline samtidig som jeg sørget over et tap. Fikk realt sammenbrudd i begynnelsen av november og reiste til han med fly for første gang - rett inn i familien og her har jeg blitt. Giftet oss i februar. Tror det var en mening at vi skulle møtes - hadde det ganske tøft en periode før vi møttes også. Psykisk og fysisk. Husker jeg satt ute på dekk på color Line på natta og så to gule fugler fly om hverandre. Midt ute i Skagerak. Veldig spesielt så følte vel jeg måtte besøke han midt i sorgen ❤️❤️…. Skjebnen hadde visst andre planer for meg ❤️❤️❤️

Anonymkode: 1fcd5...c45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er sønnen til kollegaen min. Vi møttes i bursdagen til faren hans første gangen, og deretter et par år senere på byen,  men det gikk ennå 1 år før vi ble i lag.

Hus, dyr, baby og et kjempegodt forhold. Èn av mine to aller kjæreste❤

Anonymkode: 10711...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos nabodama. Han flyttet inn til meg etter ca 2 mnd 🥰🥰

Anonymkode: 26c7a...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...