AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er så heldig for at jeg har en mann som jeg er like forelsket i idag som på første date. Det føles utrolig deilig og som en drøm at jeg har baby på vei med en mann som jeg forguder mer enn alt i verden og hvor han er stolt av å gi meg alt i verden tilbake. Jeg er lei av alle de negative tråder og vil gjerne høre fra dere som elsker deres partner av hele hjerte og gjerne litt om hvorfor.❤️ Anonymkode: 9dd91...06d 12
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Skrevet 22. oktober 2021 Så fint!😊 Jeg tenkte på det her en dag, fordi jeg har hatt besøk av familie og der er det en person som har så mange irriterende lyder. Av en eller annen grunn så kremter den personen veldig ofte, tygger på en irriterende måte, ropenyser høyt etc. Er veldig glad i vedkommende men disse lydene, jeg blir litt sprø. Men mannen min, det er nesten ingen av hans lyder jeg irriterer meg over😆 Huff, nå høres jeg helt rar ut. Han har mange andre fine sider, det var bare denne detaljen jeg sist tenkte "åh, heldig med at han er sånn"❤ Anonymkode: 28b2e...c84 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er glad for at livet er mye mer mangfoldig og nyansert enn at jeg kan sitte her og si at alt er fantastisk og deilig og som en drøm. Helt ærlig så tror jeg ikke helt på de som sier det heller, beklager det 😄 Når det er sagt så har jeg endt opp med en dame som er bedre enn jeg noen gang trodde at var oppnåelig for meg. Vi deler noen personlighetstrekk som gjør at vi både er sære sammen, men enda viktigere aksepterer at vi er sære på hver våres måter. Jeg får med andre ord lov til å være meg selv på en helt annen måte enn med ekser. Vi krangler heller aldri, noe som passer meg som er konfliktsky godt. Og vi har fortsatt god og hyppig sex etter tolv år og har opplevd ting sammen på den fronten som jeg heller aldri hadde trodd at jeg skulle få oppleve (så jeg er han ene som sitter og smiler for seg selv når kompiser i økende grad for hvert år klager over manglende og kjedelig sex hjemme). Og for å følge opp det med lyder, så er jeg så heldig at jeg har en dame som aldri LUKTER noe annet enn godt 😄 Aldri, ikke en eneste gang, over 12 år, verken fra svette, ånde, underliv eller hva det måtte være. Det er også ganske viktig for meg som er veldig sensitiv for vond lukt. Men som sagt. Livet er mangfoldig og nyansert. Jeg kunne skrevet like langt om "problematiske" sider også. Anonymkode: 6197c...32b 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er superglad på alle lykkelige pars vegne, elsker å se par som et oppriktig glade i hverandre og har respekt for hverandre. Jeg har ikke lyktes selv, men det gir jo litt håp. ❤️ Anonymkode: ae40e...770 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Skrevet 22. oktober 2021 For en fin tråd TS! Jeg elsker mannen min over alt på jord❤️ Vi har 3, snart 4 barn sammen og jeg føler meg lykkelig så og si hver dag! Klart man møtet på ting, men alt i alt så er grunnmuren trygg, stabil, bra og god❤️ Føler meg også heldig😍🙏🏻 Anonymkode: fb106...3e6 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg er glad for at livet er mye mer mangfoldig og nyansert enn at jeg kan sitte her og si at alt er fantastisk og deilig og som en drøm. Helt ærlig så tror jeg ikke helt på de som sier det heller, beklager det 😄 Når det er sagt så har jeg endt opp med en dame som er bedre enn jeg noen gang trodde at var oppnåelig for meg. Vi deler noen personlighetstrekk som gjør at vi både er sære sammen, men enda viktigere aksepterer at vi er sære på hver våres måter. Jeg får med andre ord lov til å være meg selv på en helt annen måte enn med ekser. Vi krangler heller aldri, noe som passer meg som er konfliktsky godt. Og vi har fortsatt god og hyppig sex etter tolv år og har opplevd ting sammen på den fronten som jeg heller aldri hadde trodd at jeg skulle få oppleve (så jeg er han ene som sitter og smiler for seg selv når kompiser i økende grad for hvert år klager over manglende og kjedelig sex hjemme). Og for å følge opp det med lyder, så er jeg så heldig at jeg har en dame som aldri LUKTER noe annet enn godt 😄 Aldri, ikke en eneste gang, over 12 år, verken fra svette, ånde, underliv eller hva det måtte være. Det er også ganske viktig for meg som er veldig sensitiv for vond lukt. Men som sagt. Livet er mangfoldig og nyansert. Jeg kunne skrevet like langt om "problematiske" sider også. Anonymkode: 6197c...32b Ikke uenig, de fleste vil ha noen ting som dukker opp og dager hvor det ikke er like rosenrødt. Men gi TS litt slækk, hun er gravid og sikkert nyforelsket i mannen sin og livet. Hadde selv slike dager som gravid der mannen min var virkelig den beste i verden😍 Så kunne det snu og jeg visste ikke om jeg ville være sammen med han lengre😬 Og sånn svingte det frem og tilbake til barnet ble født og beyond. Hormoner er rare greier🤗 Anonymkode: 28b2e...c84 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg hadde selv mistet helt troen på at noen virkelig kan ha det bra over tid. Jeg hadde nemlig bestemt meg med min eks mann at dette skulle bli helt topp! Herregud, jeg hatet den mannen men holdt fasaden utad. Lykkelig på f.b og insta osv. Ble heldigvis skilt, traff en som er lik meg og ønsker det samme, og ser nå at jo, det går faktisk an å ha det VIRKELIG bra, men det betyr jo ikke at livet er en rosa sky hele tiden. Selv om forholdet er stabilt og trygt og jeg føler ekte kjærlighet så kan ting bekymre, helse, sykdom, økonomi, hva om osv. Sånn er jo livet, jeg tror virkelig ingen er bekymringsløs hele tiden. Heldigvis så er livet likevel så godt at bekymringer kommer slik at det er løsbart og ikke overhengende. Anonymkode: b1924...0a8 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Skrevet 22. oktober 2021 Forfriskende og deilig å lese positive innlegg uten syting. Nyt ❤️ Anonymkode: 09cf2...08a 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #9 Skrevet 22. oktober 2021 Eg er ogs heldig! Eg har ikkje mann, men er så heldig fordi eg har snubla borti ein terapeut som verkeleg får meg til å granske kven er egentleg er og kvifor eg gjer som eg gjer. Og det viser seg visst at eg er ein ganske fin person! ❤️ Anonymkode: 1d67c...5ab 9
stAre Skrevet 22. oktober 2021 #10 Skrevet 22. oktober 2021 (endret) så herlig! jeg er også superglad for at meg og min samboer fortsatt er kjempeforelska etter ti år 😊😊 så glad for å kunne dele livet med min bestevenn og beste kjæreste❤️ I tillegg har jeg en jobb jeg virkelig elsker, får masse mestringsfølelse i og med supre kollegaer! Endret 22. oktober 2021 av stAre 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #11 Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er glad for at livet er mye mer mangfoldig og nyansert enn at jeg kan sitte her og si at alt er fantastisk og deilig og som en drøm. Helt ærlig så tror jeg ikke helt på de som sier det heller, beklager det 😄 Når det er sagt så har jeg endt opp med en dame som er bedre enn jeg noen gang trodde at var oppnåelig for meg. Vi deler noen personlighetstrekk som gjør at vi både er sære sammen, men enda viktigere aksepterer at vi er sære på hver våres måter. Jeg får med andre ord lov til å være meg selv på en helt annen måte enn med ekser. Vi krangler heller aldri, noe som passer meg som er konfliktsky godt. Og vi har fortsatt god og hyppig sex etter tolv år og har opplevd ting sammen på den fronten som jeg heller aldri hadde trodd at jeg skulle få oppleve (så jeg er han ene som sitter og smiler for seg selv når kompiser i økende grad for hvert år klager over manglende og kjedelig sex hjemme). Og for å følge opp det med lyder, så er jeg så heldig at jeg har en dame som aldri LUKTER noe annet enn godt 😄 Aldri, ikke en eneste gang, over 12 år, verken fra svette, ånde, underliv eller hva det måtte være. Det er også ganske viktig for meg som er veldig sensitiv for vond lukt. Men som sagt. Livet er mangfoldig og nyansert. Jeg kunne skrevet like langt om "problematiske" sider også. Anonymkode: 6197c...32b sier ikke alt er perfekt, og enig at det er mangfoldig og nyansert. Men det handler om å være lykkelig og fornøyd med det som er bra. ikke alltid bare trekke fram det negative 😊 Anonymkode: bd11b...d0a 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #12 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg og min mann har det veldig bra sammen og forhåpentligvis vil vi fortsette å ha det slik. Det betyr allikevel ikke at vårt samliv har kun vært dans på roser, langt i fra, men det er jo litt hvordan man møter motbakkene; om man anser forholdet som ødelagt og går videre med det samme det blir utfordringer. Jeg sier ikke at man skal finne seg i hva som helst, men at det må finnes rom for dårlige perioder i et forhold hvis det skal være liv laga i lengden. Livet handler jo litt om å ta det gode med det onde! Anonymkode: 3a6c0...66f 4
EmilieH Skrevet 22. oktober 2021 #13 Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er også verdens heldigste som har funnet en så fantastisk mann som forguder meg. Selfølgelig er det noen humper i veien men stort sett er det bare fantastisk 🥰 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #14 Skrevet 22. oktober 2021 Ja, gni det inn.... Anonymkode: cd6f6...a99 2
amourerah Skrevet 22. oktober 2021 #15 Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Helt enig med deg ts. Jeg føler meg også kjempe heldig, har vært gift I mange år og har nydelige barn+ et bonusbarn. Vi har det kjempe bra sammen alle sammen, og er like forelsket som da vi møtte hverandre. 🙂❤ Endret 22. oktober 2021 av amourerah 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #16 Skrevet 2. januar 2022 Oppdatering fra TS. Han har vært utro lenge. Vi flytter fra hverandre. Jeg er naiv. Anonymkode: 9dd91...06d 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #17 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oppdatering fra TS. Han har vært utro lenge. Vi flytter fra hverandre. Jeg er naiv. Anonymkode: 9dd91...06d Nei, du tuller Anonymkode: 5dbf5...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #18 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, du tuller Anonymkode: 5dbf5...cc6 Nei Han har lurt meg trill rundt siden vi ble sammen. Barnet ble spontan abort. ts. Anonymkode: 9dd91...06d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #19 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei Han har lurt meg trill rundt siden vi ble sammen. Barnet ble spontan abort. ts. Anonymkode: 9dd91...06d Herregud, så tragisk. Stakkars deg Anonymkode: 5dbf5...cc6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #20 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei Han har lurt meg trill rundt siden vi ble sammen. Barnet ble spontan abort. ts. Anonymkode: 9dd91...06d Så trist å høre, ts ❤ Anonymkode: 369af...d2a
Anbefalte innlegg