Gå til innhold

Hvor mange skritt går du i løpet av en arbeidsdag?


bundaberg

Anbefalte innlegg

Noen har fysiske krevende jobber som i helsevesenet eller i bygg og anlegg hvor det er mye aktivitet og gåing mens andre har kontorjobber med stillestittende hverdag for eksempel. 

Noen som bruker skritteller på mobil eller aktivitetsklokke som vil dele? 

Hvor mange skritt går DU i løpet av arbeidsdag? 

Endret av bundaberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en sittestillende kontorjobb men går til og fra jobb. Hvis jeg ikke går meg en tur i tillegg så havner jeg på rundt 8-9000 skritt på en dag. Må jobbe litt ekstra for å nå 10 000.

Anonymkode: 9888f...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på kontor, mye sitte stille.

totalt på endag ender jeg på ca 15 000 men det er fordi jeg alltid går meg en god tur eller løper på morning/kveld.

De fååå dagene jeg ikke gjør dette er det ca 6 0000 skitt når jeg legger meg etter en arbeidsdag

Anonymkode: 654ae...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går stort sett rundt 7000 og 8000 skritt bare på jobb. Føler derfor at jeg får mye av hverdagsaktiviteten "gratis". Trener 4-5 ganger i uka utenom dette, de dagene jeg er på løpetur er jeg oppi 15 000 skritt på en dag. De dagene jeg trener styrke og klatring, ligger jeg stort sett på rundt 8000 totalt.

Anonymkode: 29ebb...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom 17 000 - 30 000 skritt i løpet av arbeidsdagen.

Jobber som kontaktlærer for førsteklassinger.  Blir mye aktivitet med barna i løpet av arbeidsdagen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 11000 - 13000  skritt på jobb i helsevesenet. 

Målet er 10000 skritt eller mindre. Har også investert i gode sko. 

Anonymkode: ad449...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider