Gå til innhold

Hvor mye får du utbetalt i mnd? Er det nok for ditt forbruk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten 20K. Nei, det er ikke nok. 26K hadde vært mer levelig. 40K hadde vært perfekt. Bor alene.

Anonymkode: 08f8f...330

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jobber innen lakseoppdrett. Har ca 35 tusen utbetalt i mnd. Vi klarer oss godt, mannen min har 55 tusen utbetalt i sin jobb, så til sammen blir det jo veldig bra. Men hadde jeg vært alene måtte jeg redusert mye i forbruk..

Anonymkode: 384ce...482

Har du utdanning? I så fall hvilken? 

Anonymkode: 9db58...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer litt, men 21-23k sånn ca. Bensinstasjon. 

Har råd til at jeg ønsker meg pluss en del til sparing. Gansk low maintenance, tror jeg. 

Anonymkode: c2628...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brannfakkel: 

Har litt over 39k utbetalt i måneden, med barnebidrag og utvidet barnetrygd. Ufør Med utbetaling fra nav og spk. 

Tilstrekkelig for oss og vårt forbruk. 

Anonymkode: 29314...a25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fagkonsulent 31.000, har nedbetalt leilighet, så det går bra, selv om man alltid vil ha mer.

Anonymkode: 82b01...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufør, med barn, bor alene. Utbetalt ca 19.000. Det funker jo, men man må jo selvsagt prioritere. 10 lapper går jo bort på bolig leie, 2000 til bhg så er jo ikke all verden igjen til annet enn faste utgifter og utstyr og sånt vi trenger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber 80% som sykepleier, 27 000kr utbetalt. Skulle gjerne hatt 100% lønn, men det får bli når barna blir større. 

Anonymkode: f9b0f...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Samme utbetaling her, men har en mann som tjener litt mer. Vi lever enkelt, så det går greit. 

Anonymkode: 0e00e...617

Har aldri fått så lite lønn som sykepleier, ikke når jeg var nyutdannet en gang. Jobber dere redusert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du utdanning? I så fall hvilken? 

Anonymkode: 9db58...953

Har fagbrev i akvakultur og topp ansiennitet. Har også gode turnusordninger som gjør lønna god. 

Anonymkode: 384ce...482

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har fagbrev i akvakultur og topp ansiennitet. Har også gode turnusordninger som gjør lønna god. 

Anonymkode: 384ce...482

Jeg ser det bare er to VGS i landet som tilbyr linja. Den hadde jeg reist langt for å gå på hvis jeg visste om den linja! Veldig kult ☺ 

Anonymkode: 9db58...953

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (22 minutter siden):

Hvis du har 95 000 kroner utbetalt er det langt utover normalen i netto utbetalt månedslønn. Regner med at du må være partner eller jobber i et privat advokatfirma hvis du har en sånn månedslønn.

Noe i den duren.

Tror årslønnen ligger på 1,8 mill, noe som ikke er uvanlig i min sirkel. Det at noen synes det er tull, beviser bare at de ikke har peil på norsk økonomi eller jus - det er mange jeg kjenner som tjener LANGT over 95k per mnd 😄

Anonymkode: d5f46...fa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufør, 21500 utbetalt. Har igjen 14000 etter at alt er betalt. Ja, er mer enn nok.

Bor gratis på familiehytte, betaler kun strøm.

Anonymkode: f5a4a...cc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pia mater skrev (2 minutter siden):

26 000 utbetalt, sykepleier. Helt ok. 

Jobber du 100%? Hvor mange år annsinitet har du? 

Anonymkode: 1d215...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser det bare er to VGS i landet som tilbyr linja. Den hadde jeg reist langt for å gå på hvis jeg visste om den linja! Veldig kult ☺ 

Anonymkode: 9db58...953

Det er veldig gøy å jobbe med. Kjekt å produsere trygg mat i eget land. Med fagbrev kan man jobbe både på land og på sjøen. Jeg er på land, og da er det vaktordning (som innebærer at man må ta sin turn uansett om det er jul, påske eller ungene sin fødselsdag). Men det lønner seg. Hadde 650 000 brutto i fjor. Og fri hver fjerde uke året gjennom😊

Anonymkode: 384ce...482

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Gjerne skriv hva du jobber med, også 😏

Jeg kan starte. 

Jobber innen jus, utbetalt ca 95.000 netto per mnd. Mer enn nok utbetalt ettersom jeg bare har et par mill i lån. 

Anonymkode: d5f46...fa8

Konduktør 25000 utbetalt. Ønsket jeg kunde ha rundt 30 isteden. Så man kan spare fortere till å kunne kjøpe en lelighet. Men funker jo Greit med 25. 

Anonymkode: e4931...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Renholder, 16000 utbetalt i mnd. Nok til forbruk + sparing. Jeg har alltid satt tæring etter næring , så ikke noe problem. 

Anonymkode: d2ba8...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jobber du 100%? Hvor mange år annsinitet har du? 

Anonymkode: 1d215...cff

100 % i todelt turnus. To års ansiennitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Renholder, 16000 utbetalt i mnd. Nok til forbruk + sparing. Jeg har alltid satt tæring etter næring , så ikke noe problem. 

Anonymkode: d2ba8...730

Og dere som har en fysiskt tung jobb… dere førtjener minst 20-25 Etter skatt. 

Anonymkode: e4931...604

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som kunderådgiver og har ca 29.000 utbetalt per mnd om jeg ikke jobber overtid .

Lever helt fint på det, men man vil vel alltid ha mer penger? 😅

Endret av Strange Doll
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...