Gå til innhold

Hvor mye får du utbetalt i mnd? Er det nok for ditt forbruk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjerne skriv hva du jobber med, også 😏

Jeg kan starte. 

Jobber innen jus, utbetalt ca 95.000 netto per mnd. Mer enn nok utbetalt ettersom jeg bare har et par mill i lån. 

Anonymkode: d5f46...fa8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykepleier, 22.000 netto utbetalt. Jeg klarer meg greit, men skulle gjerne hatt litt mer. Er mye jeg må si nei til/ikke kjøpe pga økonomi. 

Anonymkode: 3ab29...9bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilken skatteprosent har du?

Anonymkode: 14108...c6a

Har ikke sjekket, men tror den ligger på et sted mellom 35 - 40 % nå.

Anonymkode: d5f46...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sykepleier, 22.000 netto utbetalt. Jeg klarer meg greit, men skulle gjerne hatt litt mer. Er mye jeg må si nei til/ikke kjøpe pga økonomi. 

Anonymkode: 3ab29...9bb

Har du vurdert å bytte jobb? Nå vet ikke jeg hvor lenge du har stått i yrket, men en bekjent av meg som er sykepleier byttet "beite" (jobbet fremdeles som sykepleier) og gikk fra 25k per mnd til 34k.

Anonymkode: d5f46...fa8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca 30000 netto. Styrer forbruket etter innkomst. Koen måneder skulle jeg ønske jeg hadde en 3-4 lapper til ut fra forbruket mitt, men klarer meg veldig greit. Jobber som vernepleier. 

Anonymkode: 0b418...699

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 43.000 netto i måneden. 

Dekker forbruket mitt fint, men kunne gjerne hatt rundt 10.000 ekstra å rutte med. 

Anonymkode: 402c3...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesekretær, 24.000. Har råd til alt jeg trenger og det meste jeg har lyst på.

Anonymkode: 65378...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assistent barnehage, 10 940,- utbetalt. Jobber bare 40% stilling. Kommer til å få litt mer utbetalt fra neste mnd. Jobber litt ekstra, men det samler jeg opp til desember og så til juni. Min lønn går til mat og ting i huset. Har en del spart opp. 

Anonymkode: fc27d...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du vurdert å bytte jobb? Nå vet ikke jeg hvor lenge du har stått i yrket, men en bekjent av meg som er sykepleier byttet "beite" (jobbet fremdeles som sykepleier) og gikk fra 25k per mnd til 34k.

Anonymkode: d5f46...fa8

Hvor jobber din bekjente? Trodde sykepleierlønna var tariffbestemt..

Anonymkode: 3ab29...9bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ca 43000 utbetalt og jobber som jurist. Mer enn nok for meg

Anonymkode: 15c4f...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veileder. 29 000 utbetalt. Ikke nok til alt jeg og familien vil og kan ikke kjøpe alt vi trenger samme mnd

Anonymkode: 3e43b...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ung ufør, utbetalt rett over 18.000 kr. 

Har samboer (som også er ufør) i tillegg til lave utgifter, så har mer enn nok akkurat nå. 

Anonymkode: 1f091...b94

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sykepleier, 22.000 netto utbetalt. Jeg klarer meg greit, men skulle gjerne hatt litt mer. Er mye jeg må si nei til/ikke kjøpe pga økonomi. 

Anonymkode: 3ab29...9bb

Samme utbetaling her, men har en mann som tjener litt mer. Vi lever enkelt, så det går greit. 

Anonymkode: 0e00e...617

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 000 utbetalt i kontorjobb, holder greit. Sparer rundt 10 000 i mnd nå som det er lite reisevirksomhet. En ganske god slump av lønna går med til skatt på nedbetalt bolig, derfor såpass lite utbetalt. 

Anonymkode: edd40...01d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Gjerne skriv hva du jobber med, også 😏

Jeg kan starte. 

Jobber innen jus, utbetalt ca 95.000 netto per mnd. Mer enn nok utbetalt ettersom jeg bare har et par mill i lån. 

Anonymkode: d5f46...fa8

Hvis du har 95 000 kroner utbetalt er det langt utover normalen i netto utbetalt månedslønn. Regner med at du må være partner eller jobber i et privat advokatfirma hvis du har en sånn månedslønn.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber innen lakseoppdrett. Har ca 35 tusen utbetalt i mnd. Vi klarer oss godt, mannen min har 55 tusen utbetalt i sin jobb, så til sammen blir det jo veldig bra. Men hadde jeg vært alene måtte jeg redusert mye i forbruk..

Anonymkode: 384ce...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (2 minutter siden):

Hvis du har 95 000 kroner utbetalt er det langt utover normalen i netto utbetalt månedslønn. Regner med at du må være partner eller jobber i et privat advokatfirma hvis du har en sånn månedslønn.

Eller fin, fri fantasi;-).

Anonymkode: 94e66...3e3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er butikksjef, har 29000 utbetalt. Har i tillegg husleieinntekter på 10000. Har høyt boliglån og er alene med tre barn, men vi klarer oss godt

Anonymkode: eb879...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...