AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Del Skrevet 21. oktober 2021 Hvor lenge faster dere? Ca 20-15? Og blir det da bare to måltid eller flere små? Spiser dere all slags mat, eller diett som lavkarbo og lignende? Hva er årsaken til at du faster så lenge? Jeg startet med lavkarbo for et par år siden. Også begynte jeg med periodisk faste 16:8. Spiste ca mellom 12-20. Men så plutselig en periode var jeg ikke sulten lengre klokken 12, og klokken ble både 13, 14 og 15. Drikker kunn vann, te, kaffe på formiddagen. Ønsker derfor å høre hvilken erfaring dere har med dette. Anonymkode: 06fac...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 21. oktober 2021 #2 Del Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har gjort dette tidligere, da var spisevinduet mitt mellom 16 og 22 . Spiste 2 måltider lunsj og middag . ( jeg jobber ofte sent, derfor ble tidspunktene sånn) noen ganger spiste jeg litt mellom måltidene, andre ganger ikke. Jeg hadde aldri problemer med og få i meg mat. Vet at noen opplever at sult forsvinner helt, så de knapt orker mat i spisevinduet. Er det det du er redd for? Jeg tror ikke det er farlig så lenge en får i seg nok næring, men kjenner til noen som ikke takler faste fordi de til slutt knapt spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Del Skrevet 21. oktober 2021 Jeg har aldri planlagt periodisk faste, det bare blir slik. Og da spiser jeg lunsj og middag 11-17 og faster resten. Anonymkode: 47daa...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Del Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri planlagt periodisk faste, det bare blir slik. Og da spiser jeg lunsj og middag 11-17 og faster resten. Anonymkode: 47daa...424 Glemte å skrive at jeg spiser hva som helst Anonymkode: 47daa...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #5 Del Skrevet 21. oktober 2021 Du må gjøre hva kroppen din trives med det er ingen fasit. Poenget er at fasten skal fungere for deg. Jeg spiser litt tidligere (11-18), men det er hva min kropp liker. Jeg faster oftest 16-18 timer, det kommer an på om jeg har tidlig middag eller litt senere. Om du har lunsj, middag og kvelds fra 15 - 22 er jo det greit om det fungerer for deg Anonymkode: 517fe...b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Del Skrevet 21. oktober 2021 Ikke planlagt faste her. Men orker sjeldent noe før i 11.00 tiden, så spiser jeg middag i 17.00 tiden. Anonymkode: 2629b...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #7 Del Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du må gjøre hva kroppen din trives med det er ingen fasit. Poenget er at fasten skal fungere for deg. Jeg spiser litt tidligere (11-18), men det er hva min kropp liker. Jeg faster oftest 16-18 timer, det kommer an på om jeg har tidlig middag eller litt senere. Om du har lunsj, middag og kvelds fra 15 - 22 er jo det greit om det fungerer for deg Anonymkode: 517fe...b6c Enig med deg og dere i dette. Vanen min har ført til at jeg ikke spiser etter klokken 20. Er redd vinduet fra 15-20 skal være litt kort. Men alt kan forandre seg over tid. Julen for eksempel, vil jeg regne med setter alt på hodet. ts Anonymkode: 06fac...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Enig med deg og dere i dette. Vanen min har ført til at jeg ikke spiser etter klokken 20. Er redd vinduet fra 15-20 skal være litt kort. Men alt kan forandre seg over tid. Julen for eksempel, vil jeg regne med setter alt på hodet. ts Anonymkode: 06fac...5cd Hva om du har en dag eller to i uka der du bevisst rokker litt ved mønsteret? Spiser et måltid ekstra kanskje. Anonymkode: c49a8...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #9 Del Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 11.56): Hva om du har en dag eller to i uka der du bevisst rokker litt ved mønsteret? Spiser et måltid ekstra kanskje. Anonymkode: c49a8...8e2 Gjorde bevisst dette i helga. Så nå får vi se. Kanskje jeg er sulten veldig tidlig i morgen. Ts Anonymkode: 06fac...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå