Gå til innhold

En natt på hotell, alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ønsker oppfølger på denne deilige, kåte rollespillingen

Anonymkode: b2593...25f

Haha.. har jeg skrevet dette? Det må i såfall være skrevet i en opphisselsesrus😅 "Hvis jeg var en kvinne" fortelling dette..

Men jo.. jeg har ofte erotiske tanker når jeg er på et hotel, jeg tenker ofte på hva kvinner tenker når vi ser på hverandre? Spesiellt når vi får mere øyekontakt enn 5 ganger, og vi smiler bare mere og bredere. Hun tenker kanskje akkurat det samme som meg? Kanskje savner hun sex, og er så kåt at hun holder på å klikke? Men hun er for blyg til sette seg ned med bordet mitt, for hun venter egentlig at jeg skal sette seg ned ved henne. For hun virket litt ensom, og jeg la merke til at hun pratet som en foss med kelneren.

Ok, jeg spør henne pent om å sette med ned.. jeg merket med engang at hun ønsket meg velkommen til bords, for hun lyste opp og begynte å glise. Vi som er gjengamle har vel mye å prate om, sier jeg.. Gjevnunge ja, etterfulgt med en god latter.. Vi fant etterhvert at vi var ganske like, og vi var så enige om alt.. Kanskje vi er i slækt? ..haha, jeg håper da ikke det, sa hun med et lurt smil.. "jeg håper da ikke det" den tenkte jeg mye på.. så skålte vi og nippet til vinglasset. Forresten er du singel? nå var det jeg som gliste lurest. Nei, jeg er gift.. men hva gjør det med saken? Jeg tenkte ikke ei gift dame ville prate med menn i en bar på et hotel?

Mannen min eier meg ikke, så jeg gjør det jeg vil.. Forresten er han ikke interessert i meg lengre, og ikke har jeg tenkt å si alt hva jeg gjør på hotellet heller. Hmmm, jeg må innrømme at jeg liker at du spiller med åpne kort, og ble nysgjærrig på at du kan gjøre det du vil?  Det ble litt stille.. så spurte jeg henne.. Er det lenge siden du har vært med på putekrig? Soverommet mitt er jo full av puter! Haha, hørtes veldig gøy og spennende ut ja, sa hun og drakk opp resten av vinglasset. Vil du ha mere vin, spurte jeg henne? Vin?? nei, nå skal vi på soverommet å ha putekrig, så nå må du ikke trekke deg?.. Jo, ingen nøling.. vi gikk opp på soverommet uten stans..

Farken.. tastaturet kjæsja kjære bruker.. Skal skrive senere når jeg har kjøpt meg et nytt tastatur😅

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

On 3/1/2024 at 2:16 AM, Bamseklemmer said:

Haha.. har jeg skrevet dette? Det må i såfall være skrevet i en opphisselsesrus😅 "Hvis jeg var en kvinne" fortelling dette..

Men jo.. jeg har ofte erotiske tanker når jeg er på et hotel, jeg tenker ofte på hva kvinner tenker når vi ser på hverandre? Spesiellt når vi får mere øyekontakt enn 5 ganger, og vi smiler bare mere og bredere. Hun tenker kanskje akkurat det samme som meg? Kanskje savner hun sex, og er så kåt at hun holder på å klikke? Men hun er for blyg til sette seg ned med bordet mitt, for hun venter egentlig at jeg skal sette seg ned ved henne. For hun virket litt ensom, og jeg la merke til at hun pratet som en foss med kelneren.

Ok, jeg spør henne pent om å sette med ned.. jeg merket med engang at hun ønsket meg velkommen til bords, for hun lyste opp og begynte å glise. Vi som er gjengamle har vel mye å prate om, sier jeg.. Gjevnunge ja, etterfulgt med en god latter.. Vi fant etterhvert at vi var ganske like, og vi var så enige om alt.. Kanskje vi er i slækt? ..haha, jeg håper da ikke det, sa hun med et lurt smil.. "jeg håper da ikke det" den tenkte jeg mye på.. så skålte vi og nippet til vinglasset. Forresten er du singel? nå var det jeg som gliste lurest. Nei, jeg er gift.. men hva gjør det med saken? Jeg tenkte ikke ei gift dame ville prate med menn i en bar på et hotel?

Mannen min eier meg ikke, så jeg gjør det jeg vil.. Forresten er han ikke interessert i meg lengre, og ikke har jeg tenkt å si alt hva jeg gjør på hotellet heller. Hmmm, jeg må innrømme at jeg liker at du spiller med åpne kort, og ble nysgjærrig på at du kan gjøre det du vil?  Det ble litt stille.. så spurte jeg henne.. Er det lenge siden du har vært med på putekrig? Soverommet mitt er jo full av puter! Haha, hørtes veldig gøy og spennende ut ja, sa hun og drakk opp resten av vinglasset. Vil du ha mere vin, spurte jeg henne? Vin?? nei, nå skal vi på soverommet å ha putekrig, så nå må du ikke trekke deg?.. Jo, ingen nøling.. vi gikk opp på soverommet uten stans..

Farken.. tastaturet kjæsja kjære bruker.. Skal skrive senere når jeg har kjøpt meg et nytt tastatur😅

En deilig og kåt historie 😊

Håper vi får flere av dem fremover, du skriver godt som kvinne. Både her og i andre tråder?

Anonymkode: 4eef3...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En deilig og kåt historie 😊

Håper vi får flere av dem fremover, du skriver godt som kvinne. Både her og i andre tråder?

Anonymkode: 4eef3...8ab

Haha.. jeg sjekket utstyret for 10 minutter siden.. heldigvis er jeg mann fremdeles.. Men når jeg ser under bruker navnet ditt.. der står det "Kjønn: Ikke viktig".. Når sjekket du deg sist?😇

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisse i sengen og på gulvteppet. Bruke fjernkontrollen som dildo.

Anonymkode: d1d2c...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tisse i sengen og på gulvteppet. Bruke fjernkontrollen som dildo.

Anonymkode: d1d2c...1c7

Er det derfor windows-utrykket, "Trege taster" kommer fra😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 10.27):

......Når jeg er alene utnytter jeg alltid muligheten til å leke litt selv. 
Nå som jeg skal på hotelltur alene, tenker jeg å ta med meg noen leketøy, og utnytte tiden alene. Deriblant forberede meg mentalt, slik at jeg er så kåt og klar som mulig! Ønsker derfor å høre;

Har du noen gode opplevelser fra en hotelltur alene? Noen gøyale tips til leketøy jeg kan kjøpe før turen? Hva gjør du når du er på hotell alene? 

Anonymkode: e4fa8...9c7

Tør ikke pakke med leketøy, i tilfelle jeg blir stoppet i security eller at innsjekket bagasje kommer på avveie. Men, i rett by, har jeg heldigvis leketøy med puls - les; unge flotte menn - som gjerne kommer på visitt. Det er (unge) menn min mann og jeg har møtt før, som vi kjenner, henter ingen fra gata på impuls nei. Det blir ofte en videosnutt og kanskje noen bilder sendt hjem til min kjære under/etter akten, så er vi tre som synes det er gøy. Jeg innbiller meg at jeg får mest ut av det så de få jobbreisene jeg har gleder jeg som oftest til 😎

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tennplugg skrev (13 minutter siden):

Tør ikke pakke med leketøy, i tilfelle jeg blir stoppet i security eller at innsjekket bagasje kommer på avveie. Men, i rett by, har jeg heldigvis leketøy med puls - les; unge flotte menn - som gjerne kommer på visitt. Det er (unge) menn min mann og jeg har møtt før, som vi kjenner, henter ingen fra gata på impuls nei. Det blir ofte en videosnutt og kanskje noen bilder sendt hjem til min kjære under/etter akten, så er vi tre som synes det er gøy. Jeg innbiller meg at jeg får mest ut av det så de få jobbreisene jeg har gleder jeg som oftest til 😎

Oj, det var spennende! Helt satt ut her. Mann

Anonymkode: 1a3da...548

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løs sudooku eller kryssord på hotell senga😀😆

Anonymkode: a569d...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovense Lush i hotellbaren eller under frokosten?

Anonymkode: 5ef7b...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å henge litt i baren. Alltid noen konferansedamer, som er alt for sjelden uten og drikker (småbarnsmødre som har sluppet fri), som blir veldig omgjengelige utpå kvelden. 

Anonymkode: fdccb...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bruker å henge litt i baren. Alltid noen konferansedamer, som er alt for sjelden uten og drikker (småbarnsmødre som har sluppet fri), som blir veldig omgjengelige utpå kvelden. 

"Omgjengelig" er igrunn et morsomt ord, og passer godt inn i det du skriver..

Jeg synes kvinner med munterhet, og rødvinslatter er sjarmerende og lett å få kontakt med. Det viktigste er være takknemlig, og tørre å se hverandre i øynene dagen etter. Og fremdeles ha et smil om munnen, for det gir jo repetisjonsglede😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Haha... har også opplevd noen tilfeller av det ja :)

Anonymkode: 94bd3...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha... har også opplevd noen tilfeller av det ja :)

Er dere single eller har dere kone/kjæreste hjemme?

Anonymkode: ea1db...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smøre meg selv inn i bajs og rulle rundt i senga med det, deretter gå og dusje utenfor badekaret slik at vannet og bajsen vaskes av og ender opp på gulvet i hele badet. Etter dette går alt som ikke er skrudd fast eller for tungt i toalettet slik at jeg kan trekke det ned, inkludert hele dorullen(e).

Anonymkode: eada7...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Singel. Men har vel hatt med noen kvinner med ring også..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Singel ja.. og det fungerer mye bedre, enn tinder, badoo, etc. der folk bare retusjerer sine bilder🤐...😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

Singel ja.. og det fungerer mye bedre, enn tinder, badoo, etc. der folk bare retusjerer sine bilder🤐...😉

Hvor gammel er du?

Anonymkode: dec2c...aea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Tennplugg skrev (På 9.4.2024 den 17.08):

Fascinerende at en så frigjort person som deg "frykter" sikkerhetskontrollen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...