Gå til innhold

Hva ville du hatt som yrke/stilling om du ikke hadde det du har nå?


Sonit

Anbefalte innlegg

Jeg er utdannet sykepleier med master, og jobber som rådgiver og trives greit nok.

Er 52 år, og min drømmejobb ville vært  noe mer kreativt. Film eller foto. Særlig å lage og produsere musikkvideo. Kjenner litt på en sorg over at jeg ikke gikk i den retningen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lærer.

Kunne tenkt meg å jobbe på kostymeavdelingen på teater eller tv. Var på besøk et sånt sted en gang. Sy og være kreativ.

Eller så kunne jeg tenkt meg noe med skriving eller oversetting til/fra engelsk. Er veldig glad i å skrive og er god i engelsk. 

Anonymkode: d7916...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfatter, forsvarsadvokat eller sosionom. 

Er ufør og uten fullført universitetsutdannelse fra samfunnsvitenskapelig fakultet. 

Anonymkode: ee02e...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sykepleier, ble jurist, men om jeg hadde fått velge ville jeg vært forfatter. Elsket å skrive som ung, og det var det jeg drømte om.

Anonymkode: 293d8...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ufør da, men har jobbet innen lager og logistikk, trivdes godt der, men kunne tenkt meg å endret til kjørelærer om jeg fortsatt hadde vært i jobb. Drev å vurderte det, men pga formen kom jeg aldri så langt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aller helst ville jeg ikke jobbet, men om jeg måtte så enten idrettsstjerne eller fotograf for sporten eller noe slikt, skulle gjerne hatt noe jeg i det minste tjente bra på å drive meg. Er 34 og har Master i realfag. 

Anonymkode: 9c505...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som lærer.

Lege har alltid vært drømmeyrket. Men slet mye med dårlig selvtillit da jeg var yngre. Folk sa at jeg ikke var god nok til å bli lege, og da valgte jeg å tro på det.. :( 

Anonymkode: 2296f...abb

Lenke til kommentar