Gå til innhold

Har tatt mannen i å kjøpe såkalt dirty snapping av ei fra Nakenprat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår. Vært så sint i både går og idag at jeg nesten koker over. Har IKKE sett selve snappene men har hatt en mistanke siden han har forandret seg litt i det siste, og sjekket mobilen hans. Kort fortalt, havnet fort rett i en hemmelig verden han har hatt der inne og så en fersk anmeldelse han hadde lagt igjen hos ei hvor han skrøt av at hun var verdt hver eneste krone og at han elsket dirtysnappingen og  videoen. Eller videoenE,  husker ikke helt og vil helt ærlig bare GLEMME alt jeg så der inne. Gud vet hvor mange han har snakket med, og om han kanskje også har møtt noen. Ååå 🤕🤮Hvordan han har fått tid til dette aner jeg virkelig ikke, regner med det har foregått mens han har jobbet. ??

Etter å ha fått ungene i barnehagen så fortalte jeg han hva jeg hadde funnet ut og jeg ba han pakke sammen noen klær og pelle seg til moren sin. Tok lang tid før han gadd å dra, gikk bare rundt her å sukket og bar seg og virket ikke det minste lei seg. Bare irritert. 

For en jævla dust!!! Jeg er så sint, både fordi han har gjort dette men også på grunn av reaksjonen hans! 😪 og jeg kan ikke sette meg ned å grine heller fordi ja....ungene..

Måtte bare skrive dette en plass. Er rett og slett knust

Anonymkode: fbba8...c7e

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du er forbanna og knust. Jeg syns dette er i grenseland til utroskap.

Anonymkode: e8255...1c8

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du da han furtet og uffet seg?

er helt på din side altså, stygt gjort av han, men jeg hadde KLIKKA VINKEL, bokstavelig talt dyttet han ut døra

Anonymkode: d9ba1...b22

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og det verste er at jeg har jobbet som en gal det siste året for å få endene til å møtes, og så har han samtidig sittet å brukt pengene på.....ja på hva? Sitter å runke til prostituerte på snap?? 

Anonymkode: fbba8...c7e

Priceless 😂

Og ellers så har de vært fornøyd med sexlivet de siste tolv månedene? Og har du spurt om han har vært fornøyd? 

Anonymkode: 94069...ec6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at dette er veldig vanlig på nakenprat. 90% er gift der inne og søker spenning. Men må samtidig si at det er imponerende å ha fått napp samtidig. Da er mannen din en nakenprater, og han kommer til å fortsette med det. 

Anonymkode: 241f7...dc0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, stakkars deg som oppdaget at mannen din er en looser. Klem💛

Anonymkode: 1b17a...1c1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Off, stakkars deg som oppdaget at mannen din er en looser. Klem💛

Anonymkode: 1b17a...1c1

Selvfølgelig, ALT er mannen sin feil, er INGENTING som ts har gjort galt, nei, hun er en engel.

Anonymkode: 466a2...cb5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjipt. Dessverre er det nok fler som holder på sånn. 
pust ut og tenk på hva du vil. Anbefaler parterapi uansett hvilken retning dere går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de jentene som er der inne. Har møtt 3 gifte menn. Jeg undres over hvor lite de bryr seg (ut i fra slik de fremstår hos meg). Dette kan jeg ikke tenke på jobben, men har tenkt på det noen ganger. Vet ikke hva jeg hadde gjort i din situasjon, men jeg synes du fortjener bedre :)

Anonymkode: 58f89...0f9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fortell gjerne hva hun har gjort. Fyr løs

Anonymkode: 1b17a...1c1

Hadde hun gjort noe galt hadde hun jo selvfølgelig ikke nevnt det her for da blir det jo lite støtte, men det er jo vanskelig for dere å tenke på.

Anonymkode: 466a2...cb5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Og det verste er at jeg har jobbet som en gal det siste året for å få endene til å møtes, og så har han samtidig sittet å brukt pengene på.....ja på hva? Sitter å runke til prostituerte på snap?? 

Anonymkode: fbba8...c7e

Jeg vet ikke hvordan betaling foregår på slikt, men kan du se på kontoutskrift omfanget og hvor mye han har benyttet seg av denne tjenesten? Fysj så kvalmt, jeg hadde kastet mannen ut stakkars deg TS 

Anonymkode: 3ed58...6b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Selvfølgelig, ALT er mannen sin feil, er INGENTING som ts har gjort galt, nei, hun er en engel.

Anonymkode: 466a2...cb5

Uff ja, stakkar mann. Han ble sikkert truet på livet til å gå inn på nakenprat, lage seg en konto, kontakte flere damer, overføre penger til de og sitte og dra seg i løken samtidig. 
 

🙄🙄🙄🙄🙄🤯🤯🤯

 

TS! Du konfronterte han, helt rett. Du beordra han ut, helt rett! Lykke til videre! Du har all rett til å være forbanna på han!! At han ikke en gang angrer, sier jo sitt. Muligens best å holde han der ute. 

Anonymkode: 7e37e...76c

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som dier at dere hadde kastet mannen ut: dere hadde ikke det i praksis. 

Anonymkode: 241f7...dc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj. Jeg hadde seriøst mistet helt respekten for mannen min visst jeg hadde funnet ut noe sånt. Å jeg hadde kanskje forsøkt å tilgitt (dersom han viste Anger osv ) men det HaDde nok ikke gått i lengden. For er det ingen respekt og tillit, så er det ingenting lengre. 
 

Skjønner godt at du er lei deg og forbanna ! Den reaksjonen hans viser jo også for en barnslig kødd han er. Det er sikkert en forsvarsmekanisme for å ikke tape ansikt.  Men uansett helt feil reaksjon. 
 

Anonymkode: f09c1...8da

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hadde hun gjort noe galt hadde hun jo selvfølgelig ikke nevnt det her for da blir det jo lite støtte, men det er jo vanskelig for dere å tenke på.

Anonymkode: 466a2...cb5

Vi kan jo legge inn et premiss om at hun er seriemorder? Da forstår jeg at mannen er på nakenprat

Anonymkode: 1b17a...1c1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Selvfølgelig, ALT er mannen sin feil, er INGENTING som ts har gjort galt, nei, hun er en engel.

Anonymkode: 466a2...cb5

Selvfølgelig er hun en engel. Menn er djevler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Til dere som dier at dere hadde kastet mannen ut: dere hadde ikke det i praksis. 

Anonymkode: 241f7...dc0

Jeg tok ut skilsmisse og dro selv på dagen grunnet digitalt utroskap. 

Så jo, mange vil nok det

Anonymkode: c7f3e...eb1

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...