Gå til innhold

Å bruke oppmerksomhet fra menn for å fylle et tomrom inni seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg ser ingen motsetning mellom å ha one night stands, og det å  ha respekt for den andre.

Og jeg ser ingen motsetning mellom alkoholservering og å kunne oppføre seg.

Men har du sett Karl Johan natt til søndag…?

Det er virkeligheten jeg snakker om, og hvordan den faktisk ser ut – ikke teoretiske fabuleringer fra lenestolen om hvordan ting burde være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla82 skrev (16 timer siden):

Fordi kvinner ikke får det samme ut av det. 

Se på denne tråden, ts får ingen reell glede av det og skammer seg så hun ikke tør å fortelle det til psykologen sin en gang.

Skam og shaming gjør også at damer som har glede av sex har mindre sex, så om du vil at det skal endre seg kan du jobbe med å endre den kulturen og si fra når du hører andre menn snakke negativt om damer som ligger rundt eller har høy bodycount.

Så er der en siste grunn. Damer som er over snittet glad i sex har fortsatt lite å hente på å ha sex med tilfeldige menn fordi de fleste menn er mest opptatt av egen nytelse. Jeg er over snittet glad i sex og har aldri vært den med minst lyst i et forhold. Men når jeg er singel har jeg lite sex, rett og slett fordi det er så vanskelig å finne noen jeg har rette kjemien med som i tillegg er opptatt av å få meg til å nyte og komme. Og dårlig sex er en dårlig opplevelse, ikke noe å trakte etter i det hele tatt. I tillegg til risikoen kvinner har i å være alene med menn. Man setter seg ikke i den situasjonen for noe man ikke har ordentlig lyst på. Men jeg savner både god sex og kos når jeg er singel, så det er ikke sånn at menn går rundt og savner sex mens kvinner ikke bryr seg. 

At du har glede av noe betyr ikke at andre er heldige om de har mer tilgang til det. Om jeg blir lykkelig av sjokolade så kan jeg ikke si at livet er urettferdig og du er mye heldigere enn meg om du tjener mer og har råd til å kjøpe mer sjokolade. Eller fordi du er høyere enn meg og derfor kan spise mer sjokolade uten å legge på deg. Hva som gjør oss lykkelig er relativt.

Det er ikke så lett for en dame å finne en mann som vil ha barn og er villig til å gjøre sin halvpart av jobben med hus og barn etter de har kommet. Mange damer hadde lett ønsket at dette ble mer tilgjengelig heller enn at dårlig sex med egoistiske menn er enkelt å "skaffe seg" og hadde følt seg heldigere om dette var tilfelle. 

Ønsker du at det skal bli enklere for menn å finne damer som vil ha sex med dem? Da kan du jobbe for høyere aksept for kvinnelig seksualitet, og mot shaming av kvinnekroppen. Jobb for fokus på kvinners nytelse og orgasme for begge. Jobb for at kvinner kan være alene med menn uten å oppleve overgrep/overskridende adferd og uten å få skylden for å ha vært med på det om det skulle skje. Og for at det ikke er greit for menn å snakke negativt om utseendet til kvinner de har vært med eller blitt avvist av. 

Alt som gjør det enklere for kvinner å ha god sex uten negative konsekvenser kan bidra til at kvinner velger å ha mer sex. 

Å gå i offer-rollen fordi kvinner har tilgang på noe de ikke har noe glede av hjelper lite.

 

 

Det er ikke lett for ei dame å få barn med en slik mentalitet. Menn ser også dette og det ts sier her vitner om skremmende dårlig dømmekraft og den mannen som da faktisk ønsker barn vil finne seg ei annen dame pga. hennes holdninger. 

Jobb for kvinnens nytelse er ingen garanti for at hun gjør det samme med deg som mann. Det betyr bare at hun blir fornøyd ja, men ingenting annet. Ordet gjensidig er langt fra ensbetydende med likestilling i en kvinnes verden.

2 av 3 damer skjønner ikke at dette har en sammenheng. De tror faktisk at det å bidra og være en god partner betyr å ligge på rygg med bred beinstilling. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (9 timer siden):

Men hva ønsker du egentlig innenfor ditt syn på verden. Om alle kvinner egentlig ønsker disse 20% kjekkeste mennene, så skal de ligge med de "vanlige mennene" (som ingen vil ha i følge din tro), selv om de ikke vil ha dem, men de må ikke ligge med mennene de vil ligge med først? For om de ikke ligger med de "kjekke" mennene først så kan de vanlige mennene late som om de er førstevalget?? 

Jeg sliter litt med å forstå tankegangen må jeg innrømme. Og det gjør den helt  vanlige mannen min også.

Ingen normale mennesker tar til orde for at kvinner skal tvinges til å ha sex med menn de ikke vil ha sex med. Dette er en ren stråmann som ikke gjenspeiler noe som helst.

Men du må bare være klar over at de gutta du omtaler som "ikke førstevalget" neppe er særlig mottakelige for moralske pekefingre når det gjelder "slutshaming" i neste runde.

Så vær i så fall forberedt på beskjed om hvor du kan stappe de moralske pekefingrene dine…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (8 timer siden):

Det er ikke lett for ei dame å få barn med en slik mentalitet. Menn ser også dette og det ts sier her vitner om skremmende dårlig dømmekraft og den mannen som da faktisk ønsker barn vil finne seg ei annen dame pga. hennes holdninger. 

Jobb for kvinnens nytelse er ingen garanti for at hun gjør det samme med deg som mann. Det betyr bare at hun blir fornøyd ja, men ingenting annet. Ordet gjensidig er langt fra ensbetydende med likestilling i en kvinnes verden.

2 av 3 damer skjønner ikke at dette har en sammenheng. De tror faktisk at det å bidra og være en god partner betyr å ligge på rygg med bred beinstilling. 

 

Med min mentalitet? Jeg har barn med en mann jeg er gift og lykkelig med, og jeg har ekser som ønsket barn med meg, så den kjenner jeg meg ikke igjen i. 

Selvfølgelig er ikke det å gidde å jobbe for den andres nytelse noen garanti for at det kommer i retur. Det er det både menn og veldig mange kvinner som erfarer. Men da anbefaler jeg å være en person som gidder og velge en person som også gidder (nå velger jeg ordet å gidde, men personlig handler det ikke om det, å gi noen nytelse er jo kjempegøy og en glede. Og det er noe jeg ser etter i en partner også, noen som genuint koser seg med det).

ClausSaus skrev (8 timer siden):

Ingen normale mennesker tar til orde for at kvinner skal tvinges til å ha sex med menn de ikke vil ha sex med. Dette er en ren stråmann som ikke gjenspeiler noe som helst.

Men du må bare være klar over at de gutta du omtaler som "ikke førstevalget" neppe er særlig mottakelige for moralske pekefingre når det gjelder "slutshaming" i neste runde.

Så vær i så fall forberedt på beskjed om hvor du kan stappe de moralske pekefingrene dine…

Jeg stapper ikke moralske pekefinger noen steder, jeg forsøker å forstå hva du mener og hva du ønsker å oppnå. Ble bare mer forvirret av dette.

Som nevnt ovenfor har jeg ingen problemer med relasjoner, jeg forsøker å forstå dem som har det og bidra til løsninger siden jeg har forstått at mange ser på dette som et stort problem ( og å bestemme i fellesskap at det er fordi alle kvinner er kyniske og onde mens menn er delt i de 20% kjekke og slemme som alle vil ha og de 80% vanlige og kjempesnille som ingen vil ha hjelper innmari lite).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (15 minutter siden):

Med min mentalitet? Jeg har barn med en mann jeg er gift og lykkelig med, og jeg har ekser som ønsket barn med meg, så den kjenner jeg meg ikke igjen i. 

Selvfølgelig er ikke det å gidde å jobbe for den andres nytelse noen garanti for at det kommer i retur. Det er det både menn og veldig mange kvinner som erfarer. Men da anbefaler jeg å være en person som gidder og velge en person som også gidder (nå velger jeg ordet å gidde, men personlig handler det ikke om det, å gi noen nytelse er jo kjempegøy og en glede. Og det er noe jeg ser etter i en partner også, noen som genuint koser seg med det).

Det er faktisk utfordrende å finne den partneren som gidder og som respekterer også mine valg. De sier de gjør det, men gjør det ikke alt dette for å få en mann de egentlig ikke ville ha fått om de hadde vært ærlige fra første stund. 

Ja det er riktig at det er kjempegøy og en glede, men hver gang uten at du får noe tilbake? Er ikke en relasjon noe man har sammen for en felles greie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (19 timer siden):

Ingen trenger min tillatelse til å ha preferanser, jeg har preferanser selv. Og er godt gift med en mann som passer dem perfekt.

Så jeg klager ikke. Men jeg synes det er litt ironisk at når man hører menn klage over kvinner så er det enten at menn ikke får sex, eller at damene er for løse. "Halve bygda har fått tømme seg" 

Det finnes liksom ikke noen mellomting mellom fæle damer som ikke "gir fra seg" sex og fæle damer som er billige horer.

 

 

Du har helt rett i alt du skriver.

Menn skjønnet ikke at de selv har gravd sin egen grav her.

De forstår ikke selv at deres handlinger får konsekvenser for dem selv. De fleste mannfolk klarer ikke skjønne at de ikke er perfekte og de tror at de kan gjøre hva de vil og at de kan få hva de vil. Når virkeligheter møter dem så blir de incels. Menn føler at verden skylder dem noe bare fordi de lever. Menn forstår ikke at du må yte for å nyte.

Anonymkode: 681c5...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Menn forstår ikke at du må yte for å nyte.

 

Kvinner selger seg til høyst bydende mener du?

Anonymkode: 30416...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 20.26):

Hvorfor er det ikke like lett for menn?

Anonymkode: 30416...9f4

Hvorfor kan ikke damer bli gravide når de er 70?

Anonymkode: a9683...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 20.49):

Takk for svar. Jeg går i terapi, men deler ikke akkurat at jeg dater for mange menn og gjør masse ting jeg ikke liker. 

Syns det er et godt tips å komme til bunns i hvorfor jeg gjør dette. Akkurat nå har jeg et stort "aner ikke". Jeg blir sliten, lei, nedstemt av det, men likevel føler jeg at jeg MÅ. MÅ fylle på. Må fylle tiden. 

Ts

Anonymkode: 16956...1c0

Er ikke mye vits i å gå i terapi om du skjuler hvordan du lever. 

Anonymkode: a9683...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvorfor kan ikke damer bli gravide når de er 70?

Anonymkode: a9683...371

Kan de vel. Så en sak om det i dag. 
 

https://timesofindia.indiatimes.com/city/rajkot/gujarat-70-year-old-woman-gives-birth-to-her-first-child-in-kutch/articleshow/87139795.cms

 

Skjønner ikke hva du ville med dette. 

Anonymkode: 30416...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 10.57):

Du har helt rett i alt du skriver.

Menn skjønnet ikke at de selv har gravd sin egen grav her.

De forstår ikke selv at deres handlinger får konsekvenser for dem selv. De fleste mannfolk klarer ikke skjønne at de ikke er perfekte og de tror at de kan gjøre hva de vil og at de kan få hva de vil. Når virkeligheter møter dem så blir de incels. Menn føler at verden skylder dem noe bare fordi de lever. Menn forstår ikke at du må yte for å nyte.

Anonymkode: 681c5...7b9

Joda, menn skjønner at de må yte for å nyte. Det som irriterer en del menn er at kvinner ikke trenger å yte og stort sett ikke gjør det. Mannen skal ta initiativ til å date, gjerne til alle datene så kvinnen ikke må planlegge. Mannen skal ta initiativ til sex, ikke for tidlig og ikke for sent. Mannen skal eskalere forholdet. Kvinner bare velger den beileren hun vil ha og så må han gjøre alt deretter.

Anonymkode: abc7f...2c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda, menn skjønner at de må yte for å nyte. Det som irriterer en del menn er at kvinner ikke trenger å yte og stort sett ikke gjør det. Mannen skal ta initiativ til å date, gjerne til alle datene så kvinnen ikke må planlegge. Mannen skal ta initiativ til sex, ikke for tidlig og ikke for sent. Mannen skal eskalere forholdet. Kvinner bare velger den beileren hun vil ha og så må han gjøre alt deretter.

Anonymkode: abc7f...2c6

Sånn er livet som mann. Enten så godtar du det ellers så forblir du singel.

Anonymkode: c5171...a42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...