Gå til innhold

Menn, dere ødelegger for dere selv med inceltanker


Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Hadde vært så deilig om alle bare kunne fikset seg selv i stedet. 
 

Jeg forstår at du mener det konstruktivt, TS, men det krever noe helt annet enn dine evner, og du burde egentlig fokusere mer på å være en person som gjør andre bra i praksis. Prating får ikke noe til å skje. 

Anonymkode: c0697...483

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest På druen
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har alltid blitt avvist. Og jeg ville ha forhold ikke bare sex. Men jeg er ikke bra nok for noen av dere. Dere tar faktisk heller menn som dumper dere rett etter sex. 

Anonymkode: 2c996...ea4

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eller så kan jenter å slutte å lyve. Dere vil ikke ha en snill og god mann. 
 

For mange blir forvirret og sure siden dere alltid går for drittsekken som kaster dere ut etter sex. Mens dere hadde en som hadde gjort alt for dere og elsker dere og vært med dere foran dere. 

Anonymkode: 2c996...ea4

Du er IKKE en snill fyr!! Det skinner så jævlig hva du er gjennom skjermen her, at jeg må ta på solbriller. 

Endret av På druen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med det evinnelige hatet mot uattraktive menn da... Det er nok nå

Anonymkode: 1a0a8...a35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Viktig å huske på Incels har blitt utsatt for mye avvisning gjennom årene. Troen på andre mennesker er nok svekket. Jeg er selv en uerfaren mann i 30-årene. Har kjent på mye bitterhet i perioder, ikke mot kvinner.  Men samfunnet generelt. Det er komplisert. Jeg var bitter på venner som kuttet meg ut på ungdomsskolen og vgs. Og folk som var slemme.

Har kommet meg bort fra de mest negative tankerekkene nå og er mer tolerant. Livet har blitt mye bedre. Er fortsatt uerfaren med kvinner.
 

Av og til får jeg et slags anfall inni meg. En frykt for at jeg aldri skal få et nært forhold til en kvinne. Da blir jeg frustrert, men jeg er ideologisk i mot tankegangen om at jeg liksom fortjener sex eller damer. Jeg er ikke sentrum i universet heller. Alle har sine problemer.


 

 

Anonymkode: 55f63...3e5

Har du et vanlig liv ellers?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slutt med det evinnelige hatet mot uattraktive menn da... Det er nok nå

Anonymkode: 1a0a8...a35

Ingen hater "uattraktive" menn.

Anonymkode: 3c248...544

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest På druen
Paprikamannen skrev (Akkurat nå):

Når jeg leser her på kvinneguiden så blir jo alt MGTOW står for bekreftet.

WGTOW også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Cyndaquil Ett spørsmål du ikke spørr om her hvordan de ender opp som incels ?

Jeg prøvde å ta det opp men du ignorerte kommentaren min fullstendig, så jeg prøver igjen.

I USA ble det gjort en studie på akkurat dette og en kjent faktor var at mange av dem var ensomme og dette begynner i tenårene.

Flere av dem svarte tilogmed at de hatet ikke kvinner det er de som hater dem og dette var unge gutter mellom 15 og 18, hva i guds navn er det som får unge gutter til å tenke sånn ?

Og hva skjer når de fortsetter i sporet det blir verre og mange ender opp bare med å ta sitt liv, for de har greid å overbevise seg selv at de er forhåndsdømte tapere.


Jeg synes dette er tragisk og er det ingen av dere her på KG som har sønner hadde dere virkelig bare vridd kniven inn i ryggen på sønnene deres hadde de slitt med selvtillitten ???

 

Anonymkode: a9741...10e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

@Cyndaquil Ett spørsmål du ikke spørr om her hvordan de ender opp som incels ?

Jeg prøvde å ta det opp men du ignorerte kommentaren min fullstendig, så jeg prøver igjen.

I USA ble det gjort en studie på akkurat dette og en kjent faktor var at mange av dem var ensomme og dette begynner i tenårene.

Flere av dem svarte tilogmed at de hatet ikke kvinner det er de som hater dem og dette var unge gutter mellom 15 og 18, hva i guds navn er det som får unge gutter til å tenke sånn ?

Og hva skjer når de fortsetter i sporet det blir verre og mange ender opp bare med å ta sitt liv, for de har greid å overbevise seg selv at de er forhåndsdømte tapere.


Jeg synes dette er tragisk og er det ingen av dere her på KG som har sønner hadde dere virkelig bare vridd kniven inn i ryggen på sønnene deres hadde de slitt med selvtillitten ???

 

Anonymkode: a9741...10e

Utenforskap er samfunnets verste fiende. Dessverre så er det de «svake» som fort havner utenfor, og hos gutta som har brukt mye skjerm har det vært aktiv rekruttering til incelmiljøet. Det starter som regel bare med en liten enighet, et sted man finner likesinnede og samhold. Allikevel så utvikler det seg ofte fort til høyreekstreme og kvinnefientlige holdninger som gjør at de selvoppfyller sitt kjipe samfunnssyn. 

Foreldre burde absolutt være observante og følge med hvis man merker at sønnen er mye alene og nesten eksklusivt sosial på nett. Men, det er ikke alltid så lett å fange opp dessverre. 

Anonymkode: d0251...6f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (3 minutter siden):

WGTOW også. 

Helt ærlig MGTOW er på trynet og det er WGTOW også som mener at kvinner burde abortere en baby hvis de finner ut at det er en gutt dette er galskap vi snakker ganske så radikal tankegang her.

Anonymkode: a9741...10e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
Paprikamannen skrev (17 minutter siden):

eksisterer ikke.

Jo dessverre for deg så gjør det det. Hvorfor skal kvinner følge etter menn og stå bak dem som moralsk støtte? Menn er egentlig forbruksvare. Og det innrømmer de jo faktisk selv når de forsvarer sin egen biologi. 

Endret av På druen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller så kan jenter å slutte å lyve. Dere vil ikke ha en snill og god mann. 
 

For mange blir forvirret og sure siden dere alltid går for drittsekken som kaster dere ut etter sex. Mens dere hadde en som hadde gjort alt for dere og elsker dere og vært med dere foran dere. 

Anonymkode: 2c996...ea4

Jeg skal ta steget videre og si at det du sa er faktisk en incel ting å si:

"Jenter og kvinner lyger, se på dem! Se på de velger chads og ikke de gode mennene de påstår de liker."

Vurder heller å aksepter at kvinner er politiske korrekte og at hvis en kvinne i sin beste date alder får oppmerksomhet fra mange menn; hvorfor velge en som er mindre enn den beste?

Er det konsekvenser med å velge den beste mannen, ja. Men det er fortsatt hennes valg, og det er lov å ha preferanser slik som alle andre (og menn) har preferanser.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Utenforskap er samfunnets verste fiende. Dessverre så er det de «svake» som fort havner utenfor, og hos gutta som har brukt mye skjerm har det vært aktiv rekruttering til incelmiljøet. Det starter som regel bare med en liten enighet, et sted man finner likesinnede og samhold. Allikevel så utvikler det seg ofte fort til høyreekstreme og kvinnefientlige holdninger som gjør at de selvoppfyller sitt kjipe samfunnssyn. 

Foreldre burde absolutt være observante og følge med hvis man merker at sønnen er mye alene og nesten eksklusivt sosial på nett. Men, det er ikke alltid så lett å fange opp dessverre. 

Anonymkode: d0251...6f4

Jepp. Incel er som sagt en ekstremt belastende samfunnsproblem som dessverre er ganske vanskelig å få hjelp til. Menn må klare seg selv og fikse seg selv er tommelregelen. Uten en ledsager, veldig god venn eller en trygg farsfigur er han alene i verden.

En person som er holdt utenfor samfunnet kan ende opp med å brenne ned samfunnet for å kjenne dets varme.

Se Kongsberg drapet, og stort sett alle skole skytingene i USA.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (25 minutter siden):

JOBB MED DEG SELV . Med den holdninga der kan jeg nesten garantere at du blir singel i ganske lang tid tid 

Ingen liker forvirra sure menn. Jeg tar heller en på 110 kg men med godt humør og glimt i øyet enn en forvirra surpomp uansett utsende 

Han har rett da, kvinner later som at de vil ha en snill og god mann, men rir istedenfor Chad penis med full entusiasme og blir kastet ut etterpå😂 Dere som må jobbe med dere selv

Anonymkode: 8ba55...5ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Incellbevegelsen er selvfølgelig en sak for seg.

Grobunn for dette kan være:

 Å være i ufrivillig sølibat pga. at en ikke er attraktiv nok

Å være i ufrivillig sølibat fordi en tror en ikke er attraktiv nok.

Å være i ufrivillig sølibat fordi en ikke kan å sjekke.

Å gi opp fordi en må regne med å bli avvist mange ganger.

Å gi opp fordi en blir avvist på slemme måter.

Sikkert flere årsaker også.

 

Nå har jeg påpekt viktigheten av undervisning i sjekking på skolen og også opprettet en tråd her der folk kan komme med tips og triks.

Dette har ikke vunnet gehør, men jeg tror det må til.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Utenforskap er samfunnets verste fiende. Dessverre så er det de «svake» som fort havner utenfor, og hos gutta som har brukt mye skjerm har det vært aktiv rekruttering til incelmiljøet. Det starter som regel bare med en liten enighet, et sted man finner likesinnede og samhold. Allikevel så utvikler det seg ofte fort til høyreekstreme og kvinnefientlige holdninger som gjør at de selvoppfyller sitt kjipe samfunnssyn. 

Foreldre burde absolutt være observante og følge med hvis man merker at sønnen er mye alene og nesten eksklusivt sosial på nett. Men, det er ikke alltid så lett å fange opp dessverre. 

Anonymkode: d0251...6f4

Jepp tror utenforskap er nøkkelordet her og det mange av dem aldri får som er mer viktig enn sex er en følelse av å bli inkludert.

Men det nevner @Cyndaquil ikke med ett ord og incels har en giftig tankegang men er også bekymret for unge guttene som står utenfor og melder seg inn i terrorgrupper eller høyreekstreme organisasjoner også.

Jeg er enig at kvinner som menn har all rett til å velge den partner som de vil, men jeg tror diskusjonen begynner i feil ende her.

Kanskje vi burde prøve å gjøre noe med utenforskapen i det Norske samfunnet å bli litt mer rause mot hverandre, for det eneste jeg har sett her i tråden er kun en kjønnskrig.





 

Anonymkode: a9741...10e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller så kan jenter å slutte å lyve. Dere vil ikke ha en snill og god mann. 
 

For mange blir forvirret og sure siden dere alltid går for drittsekken som kaster dere ut etter sex. Mens dere hadde en som hadde gjort alt for dere og elsker dere og vært med dere foran dere. 

Anonymkode: 2c996...ea4

Du må slutte å generalisere. Du må slutte å kalle alle jenter løgnere. Du må slutte å si "dere" når du snakker om kvinner eller bruke ordene alltid og aldri. Det finnes over 2,5 millioner damer i Norge og de er ikke like. Mange av dem er allerede gifte og har vært i forhold i mange år og det er fullstendig umulig at alle de er "chads". Det du sier er ikke logisk overhodet.

Anonymkode: c873c...937

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Eller så kan jenter å slutte å lyve. Dere vil ikke ha en snill og god mann. 
 

For mange blir forvirret og sure siden dere alltid går for drittsekken som kaster dere ut etter sex. Mens dere hadde en som hadde gjort alt for dere og elsker dere og vært med dere foran dere. 

Anonymkode: 2c996...ea4

Incels er langt ifra «snille og gode menn», selv om dere tror det selv. Problemet deres er et horribelt kvinnesyn og generell ansvarsfraskrivelse. Alt er kvinners feil, og dere lager deres egen virkelighet som skal forklare hvorfor ting er som de er. Det er vel mer behagelig å skylde på kvinner enn å måtte jobbe med seg selv og egne holdninger.

Snille og gode menn finner seg kjæreste de, men de skylder ikke på kvinner for alle sine egne problemer. Incels må slutte å tro at de er de selv som er «the good guys», for det er dere virkelig ikke. Kvinnesynet deres er frastøtende, og DERFOR vil ikke kvinner ha dere.

Anonymkode: 7b245...5f2

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...