AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #21 Del Skrevet 19. oktober 2021 Burde dette forumet ha en nedre aldersgrense? Anonymkode: 393c4...483 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 19. oktober 2021 #22 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vi har vært gode venner i flere år. Vi hsr det alltid gøy sammen. Så i dag mista vi streaken. Hun har alltid vært litt vanskelig å holde streak med og jeg har måttet sende henne melding for å be henne sende meg snap for å ikke misten den. Men i dag faen så skjer det…. Jeg konfronterer henne og sa at det var dårlig gjort. Hun sa hun var opptatt og hadde sovet og ikke hadde vært så mye på snap. Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar. Jeg føler meg forrådt og vurderer å kutte henne ut nå. Tydeligvis er ikke vårt vennskap så viktig når hun ikke bryr seg om meg. Så nå blokka jeg henne jeg på sosiale medier. Skal hun få tak i meg får hun snakke med mine andre venner. Jeg orker ikke falske venner mer. Anonymkode: a8455...b0c Kanskje hun tenker på det samme for å slippe mas å få sove sammenhengende om natten?😂 kan hende det er en god løsning for begge parter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 19. oktober 2021 #23 Del Skrevet 19. oktober 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #24 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du synes ikke det er kjipt og evt gjør deg til en dårlig venninne når du prioriterer det så lite? Eh helt vanlig for 20-åringer å drive med streak. Jeg er 22 TS Anonymkode: a8455...b0c Oi, trodde dere var ca. 12. 😂 Er du 22, så er det på tide å åpne øynene og finne ut hva som faktisk er viktig i livet, og i vennskap. Anonymkode: 1a1bf...cc8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. oktober 2021 #25 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Burde dette forumet ha en nedre aldersgrense? Anonymkode: 393c4...483 Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #26 Del Skrevet 19. oktober 2021 På tide å søke profesjonell hjelp, ts? https://p3.no/fra-snapchat-til-rehab/ Anonymkode: 1a1bf...cc8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 19. oktober 2021 #27 Del Skrevet 19. oktober 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #28 Del Skrevet 19. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan noen forklare dette til oss over 20? Anonymkode: e4941...a1c Jeg(52) gjetter at det gjelder en psyk greie snapchat-appen har funnet på for å holde ungdommen fanget. Hvor er Redd barna!? Anonymkode: c9096...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #29 Del Skrevet 19. oktober 2021 Jeg har tenåringsdatter på 15 og trodde streak-hysteriet var slutt for lengst. Lenge siden jeg hørte mas om det her i huset. Anonymkode: 4006e...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #30 Del Skrevet 19. oktober 2021 TS. Du avsluttet nettopp et vennskap pga streak på snap. Nå er det på tide at du slutter med streaks. Du er avhengig og du ødelegger relasjoner til mennesker rundt deg, du oppfører deg stygt mot vennene dine. Slutt med streaks. Anonymkode: f4582...fae 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #31 Del Skrevet 19. oktober 2021 Foreslår at du ber Snapchat om å få streaken tilbake. Bare å finne på en god unnskyldning, for eksempel at timeglasset ikke kom opp. Anonymkode: c0e20...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen of the North Skrevet 19. oktober 2021 #32 Del Skrevet 19. oktober 2021 Tror aldri jeg har kommet over en streak på 5 🤣🤣🤣 Om 10 år når du har fått litt mer livserfaring kommer du til å se på dette som en bagatell. Jeg skjønner at det er en stor ting for deg nå, og at det er en viktig relasjonsbygger for de yngre. Men i det store bildet er dette en bagatell, og det vil ikke påvirke livet ditt mer enn du lar det gjøre. Hvis du avslutter ett vennskap pga en manglende snap, så lar du det påvirke livet ditt i en grad som er helt blåst ut av proporsjoner. Det er ikke verre enn at du glemmer å sende snap og minne noen på at de skulle ta med rømme til tacoen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #33 Del Skrevet 19. oktober 2021 Når du faktisk ringer flere ganger om natta for en teit streak tror jeg hun bare er glad for å bli kvitt deg… Anonymkode: f6c35...5c6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #34 Del Skrevet 19. oktober 2021 Når jeg trodde trådene her ikke kunne bli dummere 😳 Anonymkode: e1988...852 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 19. oktober 2021 #35 Del Skrevet 19. oktober 2021 Jeg tenkte på denne artikkelen da jeg leste HI.🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #36 Del Skrevet 20. oktober 2021 Det spørs om eks-venninnen tok dette som en stor sorg å bli kuttet ut🙈 Anonymkode: a6338...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #37 Del Skrevet 20. oktober 2021 Akk, den som hadde Gen Z problem Anonymkode: 574b5...3db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deathslamx Skrevet 20. oktober 2021 #38 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har vært gode venner i flere år. Vi hsr det alltid gøy sammen. Så i dag mista vi streaken. Hun har alltid vært litt vanskelig å holde streak med og jeg har måttet sende henne melding for å be henne sende meg snap for å ikke misten den. Men i dag faen så skjer det…. Jeg konfronterer henne og sa at det var dårlig gjort. Hun sa hun var opptatt og hadde sovet og ikke hadde vært så mye på snap. Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar. Jeg føler meg forrådt og vurderer å kutte henne ut nå. Tydeligvis er ikke vårt vennskap så viktig når hun ikke bryr seg om meg. Så nå blokka jeg henne jeg på sosiale medier. Skal hun få tak i meg får hun snakke med mine andre venner. Jeg orker ikke falske venner mer. Anonymkode: a8455...b0c Forrådt over en snapstreak? Falsk fordi hun ikke sender deg snap hver eneste dag? Dette er noe du burte få hjelp med. De tankene du kommer med her kan stamme fra forskjellige ting det kunne vært godt å prate med en god psykolog om. Tøft å få den slengt i trynet (slik kan det føles), men greit at noen sa det tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. oktober 2021 #39 Del Skrevet 20. oktober 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Burde dette forumet ha en nedre aldersgrense? Anonymkode: 393c4...483 Har ikke forumet 13 års aldersgrense? <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #40 Del Skrevet 20. oktober 2021 🤣 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har vært gode venner i flere år. Vi hsr det alltid gøy sammen. Så i dag mista vi streaken. Hun har alltid vært litt vanskelig å holde streak med og jeg har måttet sende henne melding for å be henne sende meg snap for å ikke misten den. Men i dag faen så skjer det…. Jeg konfronterer henne og sa at det var dårlig gjort. Hun sa hun var opptatt og hadde sovet og ikke hadde vært så mye på snap. Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar. Jeg føler meg forrådt og vurderer å kutte henne ut nå. Tydeligvis er ikke vårt vennskap så viktig når hun ikke bryr seg om meg. Så nå blokka jeg henne jeg på sosiale medier. Skal hun få tak i meg får hun snakke med mine andre venner. Jeg orker ikke falske venner mer. Anonymkode: a8455...b0c 🤣😂 Anonymkode: f4d44...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå