AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #1 Del Skrevet 19. oktober 2021 Vi har vært gode venner i flere år. Vi hsr det alltid gøy sammen. Så i dag mista vi streaken. Hun har alltid vært litt vanskelig å holde streak med og jeg har måttet sende henne melding for å be henne sende meg snap for å ikke misten den. Men i dag faen så skjer det…. Jeg konfronterer henne og sa at det var dårlig gjort. Hun sa hun var opptatt og hadde sovet og ikke hadde vært så mye på snap. Hun sa at jeg var overdramatisk og kontrollerende. Men herregud hvor lite koster det henne å gå på snap for å sende meg en snap om natta? Hun kunne gjort det? Vi fikk timeglass og jeg ringte henne flere ganger om natta uten å få svar. Jeg føler meg forrådt og vurderer å kutte henne ut nå. Tydeligvis er ikke vårt vennskap så viktig når hun ikke bryr seg om meg. Så nå blokka jeg henne jeg på sosiale medier. Skal hun få tak i meg får hun snakke med mine andre venner. Jeg orker ikke falske venner mer. Anonymkode: a8455...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 Populært innlegg #2 Del Skrevet 19. oktober 2021 😂 Anonymkode: 63830...546 86 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #3 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😂 Anonymkode: 63830...546 Hvorfor ler du? Synes det er dårlig gjort Anonymkode: a8455...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #4 Del Skrevet 19. oktober 2021 Nice try. Anonymkode: 8ed5f...8ea 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #5 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hahaha! Jeg sovnet også fra den. Vi hadde streak på 1500. Shit happens, livet går videre 😀 Anonymkode: c528c...ca7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #6 Del Skrevet 19. oktober 2021 Kan noen forklare dette til oss over 20? Anonymkode: e4941...a1c 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #7 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hahaha! Jeg sovnet også fra den. Vi hadde streak på 1500. Shit happens, livet går videre 😀 Anonymkode: c528c...ca7 Så du synes ikke det er kjipt og evt gjør deg til en dårlig venninne når du prioriterer det så lite? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan noen forklare dette til oss over 20? Anonymkode: e4941...a1c Eh helt vanlig for 20-åringer å drive med streak. Jeg er 22 TS Anonymkode: a8455...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #8 Del Skrevet 19. oktober 2021 Du er mest sannsynlig et troll. Hvis ikke så er du absolutt kontrollerende, overdramatisk og en smule psyko 😂 Anonymkode: 90676...eb1 43 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. oktober 2021 #9 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan noen forklare dette til oss over 20? Anonymkode: e4941...a1c Google - fantastisk oppfinnelse. Bør prøves. Også for oss som ikke vet hva streak på snap er. Men fortvil ikke ... jeg har fikset: SnapStreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #10 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er mest sannsynlig et troll. Hvis ikke så er du absolutt kontrollerende, overdramatisk og en smule psyko 😂 Anonymkode: 90676...eb1 Jeg er da faen ikke kontrollerende!! Faen hva slemme dere her inne kan være! Tenk om det var dere som var i den situasjonen. Skam deg. Tenk på hvem dine ord skader! Anonymkode: a8455...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #11 Del Skrevet 19. oktober 2021 5 minutter siden, Blondie65 said: Google - fantastisk oppfinnelse. Bør prøves. Også for oss som ikke vet hva streak på snap er. Men fortvil ikke ... jeg har fikset: SnapStreak Og kan noen forklare meg poenget? Selv om TS åpenbart tuller er, finnes det jo tydeligvis folk som driver med dette. Anonymkode: e4941...a1c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 19. oktober 2021 #12 Del Skrevet 19. oktober 2021 Dagens verdensproblemer! 😜 Og det verste av alt, jeg tror TS mener det. Jeg har faktisk hørt lignende i det virkelige liv. Om folk som blir så ufattelig fornærmet over å miste SnapStreaken at all sunn fornuft fordampet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #13 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er da faen ikke kontrollerende!! Faen hva slemme dere her inne kan være! Tenk om det var dere som var i den situasjonen. Skam deg. Tenk på hvem dine ord skader! Anonymkode: a8455...b0c Skam deg selv. Den normale reaksjonen vil være å ikke ha en reaksjon i din situasjon. Du er definisjonen på kontrollerende og toxic, hvis du kutter ut denne venninna får hun det nok bedre. Anonymkode: 90676...eb1 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #14 Del Skrevet 19. oktober 2021 3 minutter siden, Ctrl said: Dagens verdensproblemer! 😜 Og det verste av alt, jeg tror TS mener det. Jeg har faktisk hørt lignende i det virkelige liv. Om folk som blir så ufattelig fornærmet over å miste SnapStreaken at all sunn fornuft fordampet. Hva slags mennesker er dette? Er det noe lignende som de som teller til en milliard på kg, bare at man i tillegg ringer folk på natten så ikke tellingen skal stoppe? Anonymkode: e4941...a1c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #15 Del Skrevet 19. oktober 2021 Ja, sikkert. Tror ikke på deg. Anonymkode: 9be7a...bec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 19. oktober 2021 #16 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva slags mennesker er dette? Er det noe lignende som de som teller til en milliard på kg, bare at man i tillegg ringer folk på natten så ikke tellingen skal stoppe? Anonymkode: e4941...a1c Det var snakk om ungdommer i tenårene som ikke helt visste hva livet gikk ut på enda. Der skjedde det som også TS speiler, at dem drev på å ringte hverandre i tide og utide for å minne hverandre på SnapStreaken, og var det en som bommet så ble det haraball utav det. Har dog vært stille om dette en stund. Jeg trodde SnapStreak ikke var en ting lenger... Men der tok jeg feil. Kanskje disse jeg kjenner har vokst seg av det. Vet ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #17 Del Skrevet 19. oktober 2021 Jeg mista streaken med kjæresten en gang. Jeg dumpa han! 😅 Neida, jeg gjorde ikke det, altså. Viste seg at det var koseligere å snakke med vedkommende enn å sende snap, så vi klarte oss gjennom krisa.. Anonymkode: cdfb6...558 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 19. oktober 2021 #18 Del Skrevet 19. oktober 2021 Jeg har opplevd det samme, men vi er nærmere 50 år. 😜 Vi hadde strek på 111 og han var ikke så opptatt av det, enda jeg spurte om å opprette strek, og han var enig. Livet gikk videre og vi er venner og nestenkjærester alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 19. oktober 2021 #19 Del Skrevet 19. oktober 2021 Tenker dere hadde et flott vennskap, siden du kutter henne ut på grunn av brutt snapstreak. Dessuten er det ikke rart at du er natteaktiv, da visse vesen som kjent blir til stein av dagslys 🙊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #20 Del Skrevet 19. oktober 2021 Folk har for mye fritid! Streak betyr da ingenting. Anonymkode: 005d4...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå