Gå til innhold

Ingen bønn for uvaksinerte offentlige ansatte i Washington og Massachusetts - nå ryker jobben


Example

Anbefalte innlegg

Example skrev (59 minutter siden):

Du må gjerne være med EMD, men de er ikke enig med deg. For dem er tvang at man fysisk tvinges til en vaksine. 

Tror ærlig talt at du skjønner at det er tvang når folk mister levebrødet sitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

zemer skrev (22 minutter siden):

Tror ærlig talt at du skjønner at det er tvang når folk mister levebrødet sitt.

Hvis du smører en brødskive til en pasient, tvangsfôrer du automatisk denne pasienten da? 

Du som jobber innen helse vet jo godt forskjellen her. For eksempel ved tvangsinnleggelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (13 minutter siden):

Hvis du smører en brødskive til en pasient, tvangsfôrer du automatisk denne pasienten da? 

Du som jobber innen helse vet jo godt forskjellen her. For eksempel ved tvangsinnleggelser.

Tvangsinnleggelser så snakker vi om psykiatri. Tvangsforer ingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (2 timer siden):

Fortsatt mye mindre sjanse for at jeg, som både har vært smittet og har tatt to doser, blir smittet enn en uvaksinert som ikke har vært smittet. Det du beskriver her er når folk allerede er smittet, og hvorvidt man er smitteførende. Det er en helt annen diskusjon. 

Ah det er jeg med. Forstår uansett ikke hvorfor du skrev dette noen sider bak? 

"Sjansen er dog stor for at jeg blir smittet av en uvaksinert person".. Eller snakker du på generelt basis her, ikke om deg selv? 

Beklager om jeg avsporer, ikke lett å holde tungen rett i munnen. Greit å huske på at mange uvaksinerte (ihverfall de jeg kjenner) er ekstra nøye med mingling og avstand. Jeg kjenner flere uvaksinerte som fremdeles ikke gir klemmer, som ikke går på treningsstudio midt i rushen osv. Jeg har hjemmekontor, går ikke på byen og holder meg unna sosiale treff, da jeg vet jeg kan overføre smitte (selv om jeg fikk beskjed om at jeg vil ha antistoffer en stund til). Fullvaksinerte virker å ha en gi faen holdning ifh sosial distanse og det gir en falsk trygghet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radioen nå, de har ikke personell til å bytte ut de uvaksinerte i helsevesenet med.

Om de kjører tvang og mange slutter så får de jo samme problem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...