Gå til innhold

Erfaringer med herbalife?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer det og er det noe å prøve ut?

erstatter det all mat og godteri eller hva?

Anonymkode: d028a...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom deg inn fort som mulig!! Jo lengre du utsetter, desto færre får du under deg = mindre å tjene til deg.

Husk å stå på, forsøk verve alle du kjenner, familie, venner, kolleger, naboer, foreldre til dine barns venner! Og ikke gi deg om du får nei første gangen, du går på kurs der du lærer hvordan overtale dine nærmeste! 😀

Etter noen måneder ching ching penger i banken 🤑🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (8 timer siden):

Kom deg inn fort som mulig!! Jo lengre du utsetter, desto færre får du under deg = mindre å tjene til deg.

Husk å stå på, forsøk verve alle du kjenner, familie, venner, kolleger, naboer, foreldre til dine barns venner! Og ikke gi deg om du får nei første gangen, du går på kurs der du lærer hvordan overtale dine nærmeste! 😀

Etter noen måneder ching ching penger i banken 🤑🥰

Tenkte ikke på å selge det, lurte på hva konseptet med å spise/ drikke varene er. Skjønner ikke at shakes og te kan være nok å leve på liksom..

Anonymkode: d028a...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skrevet mye om det her inne tidligere også, enkelt søk: 

Anonymkode: 31cf3...fa1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er sånn at du enten bytter ut alle måltider med shakes eller bare noen = færre kalorier/venner deg til mindre mat ifht kostholsendring.

Du kommer nok like langt med å bare endre kostholdet på egenhånd uten sånt, men hvis du føler du trenger en lettvint kickstart så er det sikkert en fin måte og komme i gang på. Husk det koster jo litt med varene..

Anonymkode: f162d...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som produkter man vil ta som et tilskudd eller for slanking er det like bra produkter som nutrilette, fedon sine barer osv - kanskje bedre. Det er likt det meste andre som selges, borsett fra at det ikke selges over disk. Så om du ikke går inni det for å "bli rik" men fordi du liker produktene er det helt trygt og minst like bra som alt annet. 

Jeg har brukt Herbalife i over 20 år og har vært "distributør" og fått mine rabatter uten å selge eller gjøre meg til fant på dette, ikke tror jeg noen har blitt rik på meg i pyramiden heller :P men jeg er veldig godt fornøyd med vitaminene, mineraltilskuddene, teen er fantastisk, proteinshaken smaker ikke papp som hos mange andre - for å nevne noe. 

Men ja, det er bygget på MLM og hvis du går inn for å bli rik må du kanskje forberede deg på å tape de pengene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...