AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Del Skrevet 17. oktober 2021 Var det enklere enn dere hadde trodd? Venninna mi syes det er så enkelt, men jeg tenker at det kanskje blir mye styr og at det er lett å gi opp? Eller? 🙂 Anonymkode: 1551a...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 17. oktober 2021 #2 Del Skrevet 17. oktober 2021 Ganske enkelt med feks lifesum app. Syntes iallefall det funket bra når jeg dreiv å holdt litt mer oversikt over inntak og sammensetning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #3 Del Skrevet 18. oktober 2021 Synes det wr enkelt når jeg lager mat selv. Vanskelig å tippe når jeg spiser ute eller hos andre. Bruker lifesum Anonymkode: 925fb...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Del Skrevet 18. oktober 2021 Det er kjempe enkelt. Teller ikke like mye lenger, da jeg husker hvor store posjoner jeg ca kan spise uten å gå opp i vekt Anonymkode: 3b00e...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #5 Del Skrevet 18. oktober 2021 Overraskende enkelt! Anonymkode: 0523d...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #6 Del Skrevet 18. oktober 2021 Det er enkelt, men tar fortsatt litt tid med all veiingen, spesielt om man er milimeternøye på gram. Og når man lager retter med mange ingredienser. Også er det upraktisk når man ikke er hjemme og har tilgang til vekta. Anonymkode: 10e87...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #7 Del Skrevet 18. oktober 2021 Null stress, men det er helt klart en vanesak. Har telt kalorier i 7 mnd nå. Anonymkode: a9ed9...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå