Gå til innhold

På hvilken bmi vil du drive vedlikehold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rogadame skrev (På 17.10.2021 den 16.11):

23-25 ich. Altfor skrapa , med rynker og pitabrød-pupper er ikke pent for ei dame på min alder

Akkurat! Hvorfor skal kvinner se ut som krigsfanger da? I min verden setter vi inn vedlikeholdsdiettt hvis BMIen tipper under 25..rett på streng cola/ potetgull diett til bmi er tilbake over 25.!!.🙈😬😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som svarer her; er dere folk som er på vei ned i vekt, eller er dette BMI dere har nå? Har inntrykk av at flere ser seg litt blind på hva BMI egentlig er, og ser ut som..

Anonymkode: c9262...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte og er på vei ned til en vekt jeg hadde for et par år siden.

Anonymkode: f66aa...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger vedlikehold på 23-24. Går jeg under 23 får jeg thigh gap og ser rett og slett sjuk ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg BMI på 22,5 og trivseslbmien min er på ca 20 :) Sliter med de siste kiloene.

Anonymkode: 030ae...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet livsstilsendringen med BMI på 34,5, nå er BMI ca. 26. Usikker på hvor jeg stopper, men har tidligere trivdes med BMI på 22-23, så ser an når jeg nærmer meg det. Føler meg uansett ganske bra her, så tallet er ikke det viktigste.

Anonymkode: 8a255...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt irrelevant. Mer opptatt av målbåndet, at klærne passer,og at jeg føler meg frisk. :) 

Anonymkode: c6ed9...6a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå på 12.10 for noen år siden. Det var ikke en hyggelig plass å være.

Anonymkode: c6ed9...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg lå på 12.10 for noen år siden. Det var ikke en hyggelig plass å være.

Anonymkode: c6ed9...6a0

Obs. Mente fettprosent.  Ikke bmi. Men det kom ikke med. 

Anonymkode: c6ed9...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (På 19.10.2021 den 10.27):

Akkurat! Hvorfor skal kvinner se ut som krigsfanger da? I min verden setter vi inn vedlikeholdsdiettt hvis BMIen tipper under 25..rett på streng cola/ potetgull diett til bmi er tilbake over 25.!!.🙈😬😂

Det er noe som skurrer med BMI formelen. Den favoriserer lave mennesker. Siden du er mann, og dersom du er høy, så er denne mer relevant for deg: http://people.maths.ox.ac.uk/trefethen/bmi_calc.html

Kan love deg at jeg ikke så ut som en "krigsfange" da jeg hadde en BMI på 24 (på den etablerte BMI-formelen, ny BMI ga meg en BMI på "overvekt), siden jeg bare er 159. Alle, inkludert meg selv ,vurderte meg som "liten og rund". 

Anonymkode: e62f0...301

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muskuløs, og kraftig bygd. 

Går jeg noe særlig under 22 ser jeg for tynn ut

 

Anonymkode: f23be...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er noe som skurrer med BMI formelen. Den favoriserer lave mennesker. Siden du er mann, og dersom du er høy, så er denne mer relevant for deg: http://people.maths.ox.ac.uk/trefethen/bmi_calc.html

Kan love deg at jeg ikke så ut som en "krigsfange" da jeg hadde en BMI på 24 (på den etablerte BMI-formelen, ny BMI ga meg en BMI på "overvekt), siden jeg bare er 159. Alle, inkludert meg selv ,vurderte meg som "liten og rund". 

Anonymkode: e62f0...301

https://tall.life/better-bmi-for-short-and-tall-people/ Jeg bruker denne pga jeg er lav, men den er fin for høye folk også. Mitt mål er bmi 20 på denne, og da er jeg fortsatt ingen «krigsfange» 😂

Anonymkode: 9793c...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18,5-19 :) Jeg er også lav og ser absolutt best ut med bmi i det lave sjiktet. Ellers ser jeg fort "klumpete" og uproposjonert ut 

Anonymkode: 78875...a15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært overvektig hele livet, så er usikker på hva som er rett for meg. Kanskje hadde det vært lurt å vedlikeholde her (BMI 25,5-26), for det hadde gått fint tror jeg. Men så vil jeg så gjerne være normalvektig, iallefall for en stund. Så vi får se.. foreløpig er vektnedgang noe som gir meg en ganske enorm mestringsfølelse, så er ikke klar for å gi meg heller.

 

En balansegang dette her.. (heller lett overvektig enn fedme og mislykkes, men..vil ikke gi opp og slutte).

Anonymkode: 8d027...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...