Gå til innhold

Dere som har peis, liker kattene/hundene deres å kose seg foran peisen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er så søtt, jeg fyrte i peisen i går og den ene katten la seg foran peisen med beina i været og malte som en maskin 😍 Det var så søtt å se på, han så ekstremt lykkelig ut!

Flere som har katter/hunder som elsker å kose seg foran peisen? Hunder syns kanskje det blir litt for varmt? 

Anonymkode: 4950b...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har både hunder og katter som ligger foran peisen. Noen liker det, andre kunne ikke brydd seg mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine katter elsker å sove i sengene sine som ligger foran peisen. Ligger der hele dagen og koser seg❤️

Anonymkode: 676b1...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke peisen. Men varmepumpa er populær. Da klager de, slik at jeg må sette på vifta, så ligger de og ruller seg på rygg og får varmluft på magen. (den er montert ved gulvet) 

Anonymkode: 82bc2...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en langhåret katt med skikkelig tykk pels, og han hater varme haha. Nå på sommeren har vi ikke varme på i leiligheten og da trives han godt, på sommeren legger han seg framfor airconditionen i den kalde vinden😄

Anonymkode: 41b8d...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da jeg hadde både katt og hund "sloss" de nesten om plassen foran peisen :ler: Endte med at de krøllet seg inntil hverandre foran på teppet. ❤️ Gode minner nå som begge er borte ❤️

Nå har jeg ny hund, og denne hunden også legger seg langflat foran peisen omtrent før jeg rekker å fyre opp. :ler: ❤️

Anonymkode: 21faa...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender katten sitter eller ligger og sover foran peisen og varmer seg ja.

Anonymkode: e5bd0...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peis, men en svær, urgammel støpejernsovn fra 1895 ifølge HrMinya's onkel.
Når vi fyrer opp i den, blir det omtrent 65 grader i det hjørnet den står i, så vi må bruke en liten bordvifte for å delegere varmen til resten av huset, men når det er fyr i den, kan du banne på at alle tre kattene legger seg i en tett halvsirkel 20 cm fra ovnen. De kan finne på å knives litt om den beste plassen, men det er den eneste gangen alle tre ligger som en eneste tett skinnfell i fred og fordragelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også katter som kan ligge timesvis under varmepumpa (som vi har plassert under et vindu, altså ganske langt ned på veggen, ikke oppi taket som de fleste har). Peisen står i et ganske traffikert område så opplever at de ikke liker å ligge der. Under varmepumpa får de fred! 

Anonymkode: 647be...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både foran vedovnen, har ikke peis, og ved varmepumpa ligger de.

Anonymkode: ea5ad...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en pomeranian som liker å ligge ved peisen, men bare litt før det blir for varmt for han, da tusler han til parketten hehe.

Anonymkode: 6f3d8...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...