Gå til innhold

Dårlig kvalitet på Blivakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Wow. Kaller du andre hykler? Hva med å la folk bruke pengene der de mener er riktig?

Jeg har vært opptatt av etisk handel i åresvis, og støtter f.eks ikke H&M, Zara, Topshop og andre fast fashion selskaper. Kjøper produkter som ikke er tester på dyr. Holder meg unna Apple og alle verstinger jeg kan. Kan godt hende personen du siterte gjør det samme vet du. Bare fordi noen ikke gjør alt riktig betyr det ikke at de er en hykler, de prøver bare å gjøre så godt de kan ut fra informasjonen de har.

Jeg syns det er mer spesielt at så mange velger å fortsette å støtte akkurat denne nettbutikken når det finnes mange alternativer. Noen har oppriktig ikke råd og da er det greit nok, men har du en ok inntekt kan du betale noen kroner mer hos en annen netthandel som ikke støtter mobbing, trakassering og gjør at folks lov blir ødelagt (ref innlegget om sørlandsnyhetene og politikere i Kristiansand). Selv har jeg ikke god råd, men jeg sparer heller lengre enn å kjøpe noe fra blivakker. 

Anonymkode: 63378...adb

👏👏👏

Anonymkode: f8497...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri opplevd noe feil eller rart med produktene og jeg har kjøpt mye sminke fra dem.

måtte se nå på batch code, tok en flytende concealer som jeg kjøpte i år og den er visst produsert i 2012 😱

Nå kjønner jeg hvorfor de har storsalg hver dag.

Anonymkode: a538e...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Uansett hva jeg taster inn så får jeg opp bare dette:

 

23FF1712-5AC8-42E7-A48F-ECF8D76814C3.jpeg

Anonymkode: f4327...742

Det står ganske greit forklart at CheckFresh.com ikke har mulighet til å sjekke batchkoden til merket du har angitt, du kan forsøke andre batch-kode-sjekkere som disse:

http://checkcosmetic.net
https://checkexp.com
https://cosmeticswizard.net
 

Anonymkode: 0c802...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest her gikk jeg for Vita istedenfor, og de leverte dagen etter med fri frakt. Jeg er kjempefornøyd!!😄

Og jeg slipper å støtte en som jobber mot kvinners rettigheter.

 

 

Anonymkode: 9f681...04e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 0.03):

Jeg handler ikke der pga. eieren, er tusen andre steder man kan handle. Men mistenker at de (og flere andre billig-butikker og -nettsider) kjøper store partier av ting for å få ned prisene, og at de derfor blir liggende lenger på lager. Eller at de kjøper ut restpartier fra andre butikker, da vil de jo også være litt eldre varer. Har iallfall hørt fra andre at dette er noe billigbutikkene gjør, kanskje ikke med alle varer men i blant. 

Anonymkode: 89821...d05

Er ikke sjelden at blivakker er tom for varer da. Tviler på at det blir liggende så lenge. Er veldig mange som bestiller derfra. Jeg er alltid like fornøyd med blivakker sine produkter. 

Anonymkode: e66d1...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd noe tull, men nå handler jeg ikke lenger fra BliVakker. Det finnes utallige nettbutikker som selger akkurat det samme, og BliVakker er heller ikke alltid den billigste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er ikke sjelden at blivakker er tom for varer da. Tviler på at det blir liggende så lenge. Er veldig mange som bestiller derfra. Jeg er alltid like fornøyd med blivakker sine produkter. 

Anonymkode: e66d1...fba

Det har vel heller med hvor gamle varene er før de kommer inn. Parallellimport derier seg ofte om gamle partier varer o.l.

Anonymkode: b07a5...c17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er ikke sjelden at blivakker er tom for varer da. Tviler på at det blir liggende så lenge. Er veldig mange som bestiller derfra. Jeg er alltid like fornøyd med blivakker sine produkter. 

Anonymkode: e66d1...fba

Pleier å bestille fotkrem fra dem men siden juni i år så har det stått «midlertidig utsolgt» så jeg gikk til Vita istedenfor.🤷‍♀️

Anonymkode: f4327...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 17.42):

Anbefaler å droppe blivakker uansett - han som eier siden er abortmotstander og bruker penger på kampanjer som fremmer denne meningen. Ikke noe jeg som kvinne ønsker å bruke mine penger på! 

Anonymkode: 94de4...d50

Enig!

Anonymkode: 126bb...7c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 9.12):

Er ikke sjelden at blivakker er tom for varer da. Tviler på at det blir liggende så lenge. Er veldig mange som bestiller derfra. Jeg er alltid like fornøyd med blivakker sine produkter. 

Anonymkode: e66d1...fba

Jobber du der eller? 

Anonymkode: 5cd97...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/20/2021 at 9:51 AM, Sen ve ben said:

Jeg har kjøpt en bodylotion i sommer, fra Lancaster og tastet inn tallene fra bunnen og fikk opp at kremen er 1 år og 4 mnd gammel. What?🙄

Ja, hvis det ikke står noe annet enn hvor mange måneder den kan brukes etter åpning så er den holdbar i 3 år. 
Dette er helt normal praksis...
Kremer og kosmetikk har lang holdbarhet, og det er desverre få krav om å skrive holdbarheten på produktet. Men ingen bruker å ha de inne så lenge at de er dårlig, for da er det total svikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...