Lilylune Skrevet 16. oktober 2021 #1 Del Skrevet 16. oktober 2021 Hva synes dere om den? Fant den etter squid game og likte denne bedre, iallfall de første episodene. synes det ble litt vel absurd Spoiler da de kom til «Stranda» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg likte den ikke. Synes Squid Game var veldig mye bedre. Anonymkode: 4267b...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 16. oktober 2021 #3 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har lagret den i min liste, men føler vel det er mindre substans og mer ren underholdningsverdi i denne serien enn i fantastiske Squid Game. Mulig jeg ser den likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilylune Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg synes selv de første episodene var bedre enn squid game, men ikke de siste episodene etter spoileren jeg nevnte over skjedde Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Del Skrevet 1. januar 2023 Noen som har sett sesong 2 nå? Jeg synes denne er bra! Spent på om det kommer en tredje sesong Anonymkode: c3447...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 1. januar 2023 #6 Del Skrevet 1. januar 2023 Jeg har sett sesong 2, og den er bra ja! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Del Skrevet 1. januar 2023 Veldig bra. Slukte den på to dager. Anonymkode: a19fc...f79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Del Skrevet 1. januar 2023 Alice in Borderland er tidenes beste serie som er blitt laget. Sesong 2 blåste meg av banen. Dette er en av de seriene som har printet seg inn i hjernen min for alltid. Digger Kuina og Chishiya! Anonymkode: 0a307...9b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har sett sesong 2 nå? Jeg synes denne er bra! Spent på om det kommer en tredje sesong Anonymkode: c3447...756 Sesong 2 er fantastisk. Jeg tror ikke det, men noen spekulerer pga : (kan ikke si pga spoiler). Anonymkode: 0a307...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå