Gå til innhold

besøk i drømmen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skjer ofte at meg og andre familiemedlemmer får besøk eller drømmer om avdød far.

drømmene kan være preget av lengsel, trøst og glede.

er dette vanlig?

Anonymkode: 30db9...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hjernens måte å bearbeide følelser når du sover 

Anonymkode: fabb1...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er mer unormal som aldri har drømt om noen av mine døde slektninger. Mor, far, besteforeldre. Også mistet en kompis. Ikke drømt om han heller og jeg drømmer mye hver eneste dag og tenker også mye på disse på dagtid, men de har ikke dukket opp i noen drømmer og der stusser jeg skikkelig på. At du drømmer om dem er jo helt normalt. 

Anonymkode: d5d2f...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 5.21):

Jeg tror jeg er mer unormal som aldri har drømt om noen av mine døde slektninger. Mor, far, besteforeldre. Også mistet en kompis. Ikke drømt om han heller og jeg drømmer mye hver eneste dag og tenker også mye på disse på dagtid, men de har ikke dukket opp i noen drømmer og der stusser jeg skikkelig på. At du drømmer om dem er jo helt normalt. 

Anonymkode: d5d2f...3f0

skjønner det er normalt, kanskje mer normalt siden jegsørger fortsatt. når jeg våkner opp fra drømmen, ønsker jeg ikke det var en drøm og vil så gjerne drømme mer. savnet er stort og føler ingen egentlig forstår sorgen helt. 

Anonymkode: 30db9...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt å drømme om døde slektninger. Jeg drømmer både om mormor, et søskenbarn, og farfaren min av og til. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...