Gå til innhold

Marie Melania Bjørnsen


Anya66

Anbefalte innlegg

Viki6 skrev (19 minutter siden):

Hvor gammel er hun? Litt vanskelig å gjette.

Født i 1990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser hun daglig blir hyllet for å være så positiv, fantastisk, gledesspreder osv. 

Jeg synes hun bare er ekstremt slitsom og alt for mye🫣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Liker henne godt. ☺️ Men er det flere enn meg som hører at hun høres ut som en nordlending av og til? Er dette en "greie" nå? (Mener jeg har hørt andre østlendinger som får den betoningen av og til).Eller har hun sagt noe om grunnen til at hun gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (13 timer siden):

Liker henne godt. ☺️ Men er det flere enn meg som hører at hun høres ut som en nordlending av og til? Er dette en "greie" nå? (Mener jeg har hørt andre østlendinger som får den betoningen av og til).Eller har hun sagt noe om grunnen til at hun gjør det? 

Hun er fra Oslos beste vestkant. Har gått i engelsk/amerikansk barnehage, derav mye engelske ord. Nordnorsken tro jeg er en morsom greie de har internt 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (4 timer siden):

Hun er fra Oslos beste vestkant. Har gått i engelsk/amerikansk barnehage, derav mye engelske ord. Nordnorsken tro jeg er en morsom greie de har internt 😊

Okei. ☺️ Hun og Asif, liksom? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

De må bruke ekstremt mye penger på mat/drikke!! Spiser jo take away eller på restaurant minst én gang om dagen, ofte flere ganger!! Sjokkerende faktisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Sushiii said:

De må bruke ekstremt mye penger på mat/drikke!! Spiser jo take away eller på restaurant minst én gang om dagen, ofte flere ganger!! Sjokkerende faktisk. 

Også? Om hun har råd til det så er vel det helt opp til henne? 

Hun har jo vært helt ærlig på at hun ikke er noe god på kjøkkenet. Blir sikkert noe annet når Mini kommer til verden 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ nyskjerrig på matbudsjettet 😄 Ser fantastisk digg ut!

Men jeg er overrasket hvis de faktisk spiser alt mat/snacks hun handler på dagligvaren. Eller så er jeg og samboer småspiste 

Mulig hun ikke handler så mye heller, bare at jeg føler det ut i fra snappene

Synes ofte å se henne samme tøy som tidligere også, som er bra! 

Så alt i alt så synes jeg hun kjøper overraskende lite ræl og klær som mange andre driver ekstrem sport i, når hun har full mulighet til det. 

 

 

 

Endret av duskelapp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (8 timer siden):

Så alt i alt så synes jeg hun kjøper overraskende lite ræl og klær

Ræl er jo mellomnavnet til denne dama😬

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (6 timer siden):

Ræl er jo mellomnavnet til denne dama😬

Ja, men hun har jo samlet over tid. Andre influencere driver hardnakket sport i det for å være mest mulig inn, og trøkker reklame og rabatter i trynet på oss for at vi skal gjøre det samme.

Får ikke den feelingen av henne og det er digg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Blir sååå babysyk av å følge med på denne fødselen! 😍 Den spennende ventingen med telling av rier, og "skjer det nå?" MAGISK! 👶🏻 Veldig spent på om hennes positive og energifylte vesen får helt sjokk av å føde, eller om hun klarer det med sin gode innstilling 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushiii skrev (7 minutter siden):

Blir sååå babysyk av å følge med på denne fødselen! 😍 Den spennende ventingen med telling av rier, og "skjer det nå?" MAGISK! 👶🏻 Veldig spent på om hennes positive og energifylte vesen får helt sjokk av å føde, eller om hun klarer det med sin gode innstilling 😄 

Første gangen jeg så henne alvorlig var i går kveld, håper det går bra med fødselen. Spennende, hun er sprudlende og er seg selv 100%, sprer jo masse positivitet!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden hun har oppdatert så nå er jeg sikker på at hun er på sykehuset 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det går an å være så fresh og sprudlende rett etter en fødsel, hun er virkelig noe for deg selv, og det er kun positivt ment! Gratulerer med prinsessa 🎉

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiljeDille skrev (2 timer siden):

Herregud håper noen lærer dem litt opp om bilstolsikkerhet 😓🥴😳 

Knøyt seg i magen av de filmene. Sendte henne en veldig hyggelig og høflig melding om det med både linker til trygg trafikk og tips om bilstolpose. Skjønner jo at det tydeligvis er en svikt en eller annen plass når informasjon om sikring i bil ikke når ut til nybakte foreldre. Burde vært en egen time hos jordmor tenker jeg.

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...