Gå til innhold

Marie Melania Bjørnsen


Anya66

Anbefalte innlegg

Klump skrev (4 timer siden):

Det å bo på Frogner er ikke synonymt med mye penger altså. 

Akkurat der oppe på gimle hvor hun pleier og filme er de minste leilighetene på 100m2 og de er det få av og de fleste ganske mye større store og i 20 millionersklassen. Men selfølgelig finnes unntak men de fleste der har god råd.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millie_ skrev (På 4.6.2022 den 14.49):

Noen som vet hvor de kule nye solbrillene henne er i fra? Jeg ser flere har spurt henne, men ser ikke ut som hun svarer på det 🙊

De er fra corralshop.no 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paulinetta skrev (51 minutter siden):

Hva jobber kjæresten med da? Fascinerende par. 

Forsikring 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (På 8.6.2022 den 22.56):

Hvor kommer pengene fra? Hva driver familien med?

Slik fant jeg ut: mor heter Gølin. Google Gølin. Veldig sjeldent navn. Marie heter Bjørnsen til etternavn, se om du finner Bjørnsen i sammenheng med Gølin. Så klarer du nesten å finne det ut, helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neiognei skrev (På 12.6.2022 den 11.48):

Slik fant jeg ut: mor heter Gølin. Google Gølin. Veldig sjeldent navn. Marie heter Bjørnsen til etternavn, se om du finner Bjørnsen i sammenheng med Gølin. Så klarer du nesten å finne det ut, helt selv.

Hun heter Gølin Marie Ødegård

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenFarao skrev (3 timer siden):

Hun heter Gølin Marie Ødegård

Hvorfor er det så interessant å vite hva moren heter? Det har vel ikke noe betydning? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nassenøff skrev (6 timer siden):

Hun ble brått borte fra listen min, har hun vært stille en stund?

Nei, hun hadde tidenes lengste story i går 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (36 minutter siden):

Nei, hun hadde tidenes lengste story i går 😂

Finner hun ingen steder, søkt men neida 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Digger Marie!! Blir i godt humør av ho, sett bort fra et overforbruk av ræl uten sidestykke. Så er ho så mye penere uten sminke ❤️❤️❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff og morsom jente , som blåser i hva andre måtte tenke. Men gud for et forbruk og sløseri hun driver med. Så litt av snappingen når hun tømte leiligheten sin. All den maten som ble kastet. Og alle tingene og klærne hun aldri brukte. Voldsomt. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (2 timer siden):

Tøff og morsom jente , som blåser i hva andre måtte tenke. Men gud for et forbruk og sløseri hun driver med. Så litt av snappingen når hun tømte leiligheten sin. All den maten som ble kastet. Og alle tingene og klærne hun aldri brukte. Voldsomt. 

Ja,veldig fin og morsom jente. Virker veldig happy med livet. Men helt enig med det sløseriet. Helt sjokkerende alt hun hadde i den leiligheten av klær og smykker og alt mulig annet. Hun må jo et veldig stort pengeforbruk. Espressohouse og Starbucks hver dag og ute å shopper hver dag. Helt utrolig!

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Artig det der, at såpass mange syns hennes måte å være på er sprudlende og morsom, mens jeg syns det er superslitsomt å være i nærheten av folk som bråker så mye. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne godt, og får meg ofte en god latter. Men jeg håper hun gjør seg dummere enn hun faktisk er 🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på Snap , ei sprudlende positiv fantastisk flott og nydelig dame som er seg selv å dømmer ingen. 🌸

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...