Gå til innhold

Hvordan få mynter i minecraft?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan tjener man inn mynter i minecraft for å kjøpe nye drakter eller utstyr? 

Anonymkode: 5b0fd...fd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lurer på hva som hadde skjedd hvis du hadde skrevet inn halve denne setningen i Google? 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (4 minutter siden):

Lurer på hva som hadde skjedd hvis du hadde skrevet inn halve denne setningen i Google? 🤣

Nesten hver gang jeg er på KG blir jeg overrasket over at det blir stilt spørsmål som man kunne fått gode svar på etter 15 sekunder på google. Skjønner ikke hvorfor noen vil bruke mye lengre tid på å spørre tilfeldige fremmede og vente på upålitelige svar når de kan få pålitelig svar lynkjapt.

Anonymkode: 58bea...91e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (15 minutter siden):

Det som skjedde da jeg googlet var at jeg fikk opp mange utenlandske upålitelige sider med dårlig Google oversettinger..tenkte jeg kanskje kunne få noen mer vettuge svar her. Takk for at du tok deg tid til å shame meg litt da, det var jo veldig hyggelig 😅🤣 alltid like koselig at den tiden det tar for dere å svare er for meg like bortkastet som for dere er at jeg skrev og ikke googlet 😂😂 personlig bruker jeg alltid å svare så godt jeg kan selv om ts kunne googlet eller ikke. Tenker at mitt svar kan være til nytte likevel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det som skjedde da jeg googlet var at jeg fikk opp mange utenlandske upålitelige sider med dårlig Google oversettinger..tenkte jeg kanskje kunne få noen mer vettuge svar her. Takk for at du tok deg tid til å shame meg litt da, det var jo veldig hyggelig 😅🤣 alltid like koselig at den tiden det tar for dere å svare er for meg like bortkastet som for dere er at jeg skrev og ikke googlet 😂😂 personlig bruker jeg alltid å svare så godt jeg kan selv om ts kunne googlet eller ikke. Tenker at mitt svar kan være til nytte likevel. 

😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mange her lever for å shame andre brukere…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva spiller du spillet på? Aldri hørt om mynter i pc-versjonen (Java)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

proghodet skrev (1 minutt siden):

Hva spiller du spillet på? Aldri hørt om mynter i pc-versjonen (Java)

Guttungen spiller på ps5. Det et grønt og rundt symbol med T inni. Heter det ikke mynter? Man kan kjøpe ting med det. Jeg er så lite oppdatert på det barna spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når man googler? Man kommer til KG. Hvis ingen tør å spørre blir det ikke noe svar man kan google! Dessuten er det nyttig å få oppdaterte svar, for selv om spørsmålet er det samme kan svaret endre seg med tiden. Bare fortsett å stille spørsmål du TS. Beklageligvis vet jeg ikke svaret på det du spør om, men håper noen andre vet.

Anonymkode: 099c4...695

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva skjer når man googler? Man kommer til KG. Hvis ingen tør å spørre blir det ikke noe svar man kan google! Dessuten er det nyttig å få oppdaterte svar, for selv om spørsmålet er det samme kan svaret endre seg med tiden. Bare fortsett å stille spørsmål du TS. Beklageligvis vet jeg ikke svaret på det du spør om, men håper noen andre vet.

Anonymkode: 099c4...695

Takk, dette satt jeg pris på 💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (1 time siden):

Du må kjøpe mynter med vanlige penger. 😊

Takk 💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...