Gå til innhold

Dødskåt på lærer med digre pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du opplevd det samme? Hun går der med de digre puppene som er fanget i en bh som gjør at puppene hopper utenfor bh. De er virkelig svære. Får ståkuk og må på toalettet for å runke... spruter etter 20 sekunder da jeg tenker på at hun rir meg med puppene klaskende i ansiktet mitt. Hun er ellers slank med deilig stor rumpe. Noen som har hatt sex m lærern sin?

Anonymkode: 25e77...359

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som har hatt sex m lærern sin?

Ja,  men noen år etter jeg sluttet skolen.

Anonymkode: 4a94c...d43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en nyutdannet lærer på videregående som jeg hadde sex med, hun var ikke vanskelig å få på kroken.

Anonymkode: 80e83...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men motsatt.

Har knulla en del av studentene mine. Jobber på et universitet.

Anonymkode: eefd3...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har du opplevd det samme? Hun går der med de digre puppene som er fanget i en bh som gjør at puppene hopper utenfor bh. De er virkelig svære. Får ståkuk og må på toalettet for å runke... spruter etter 20 sekunder da jeg tenker på at hun rir meg med puppene klaskende i ansiktet mitt. Hun er ellers slank med deilig stor rumpe. Noen som har hatt sex m lærern sin?

Anonymkode: 25e77...359

Håper for din skyld hun er religionslæreren. 

Anonymkode: 48339...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel mannen hennes er jammen heldig som får skaftet sitt ridd av den puppedama. Langt hår i hestehale, briller og alltid trang topp så puppene hopper tydelig for oss kåte menn. Hun er sikkert rundt 45, har bare lyst å kose med de puppene og slikke musa til hun sprekker av kåthet. Skulle vel ikke være lov at damer kler seg sånn når de har sånne deilige svære pupper

Anonymkode: 25e77...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, men motsatt.

Har knulla en del av studentene mine. Jobber på et universitet.

Anonymkode: eefd3...b6b

Vi vet hvem du er.

Kollega.

Anonymkode: 2b761...401

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi vet hvem du er.

Kollega.

Anonymkode: 2b761...401

I know 😂😂😂😂

Anonymkode: c19ee...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærerne jeg hadde var menn eller damer som var nærmere 60.. Ikke veldig sexy når jeg var i tenårene. Jeg lever ut andres liv via myfirstsexteacher.com

Anonymkode: 02568...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vel mannen hennes er jammen heldig som får skaftet sitt ridd av den puppedama. Langt hår i hestehale, briller og alltid trang topp så puppene hopper tydelig for oss kåte menn. Hun er sikkert rundt 45, har bare lyst å kose med de puppene og slikke musa til hun sprekker av kåthet. Skulle vel ikke være lov at damer kler seg sånn når de har sånne deilige svære pupper

Anonymkode: 25e77...359

Lenge siden du har fått deg noe, skjønner jeg. Du får bare fantasere videre.

Anonymkode: fde76...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Vel mannen hennes er jammen heldig som får skaftet sitt ridd av den puppedama. Langt hår i hestehale, briller og alltid trang topp så puppene hopper tydelig for oss kåte menn. Hun er sikkert rundt 45, har bare lyst å kose med de puppene og slikke musa til hun sprekker av kåthet. Skulle vel ikke være lov at damer kler seg sånn når de har sånne deilige svære pupper

Anonymkode: 25e77...359

Muligens unge i dag kan skrive sånn, men da jeg gikk på ungdoms- og vgs var det ingen som skrev på den harry måten. Høres ut som du er mye eldre. 

Anonymkode: d244b...a3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...