Gå til innhold

Tørkestativ sin dagbok. Prøver på første


tørkestativ

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye!! 🥳 for en syk følelse det må være! ☺ og FOR en positiv og fin test da🤩

Jeg har litt av de samme symptomene som du har hatt, bare ventet på å begynne å blø (selv om jeg ikke ventet TR før til helgen) men har bare brun spotting til nå. Får jo nesten et håp her 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beautyblender skrev (19 timer siden):

Gratulerer så mye!! 🥳 for en syk følelse det må være! ☺ og FOR en positiv og fin test da🤩

Jeg har litt av de samme symptomene som du har hatt, bare ventet på å begynne å blø (selv om jeg ikke ventet TR før til helgen) men har bare brun spotting til nå. Får jo nesten et håp her 🤪

Tusen takk😍 ja det var virkelig en syk følelse. Har drømt om det øyeblikket i mange år! Selvom vi «bare» har aktivt prøvd i 6 mnd så har vi trossalt gått 11 mnd uten prevansjon uten at noe skjedde. Så jeg begynte å bli ganske bekymret. Når jeg leser gjennom dagboken nå så ser jeg jo at jeg var ganske negativ denne pp’en 🤪

så spennende! Pleier du å spotte før mensen eller er det noe uvanlig for deg? Krysser alt jeg har for deg🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa. Jeg tok ut spiralen tidlig i september (og med den hadde jeg små blødninger stadig vekk...) og har derfor ikke hatt mer enn èn "ordentlig" syklus før denne. (Husker ikke hvordan det var i tenårene). Forrige TR kom bare helt plutselig en morgen og med smerter senere på dagen. Denne gangen har jeg hatt skikkelig vondt i flere dager, både foran og i ryggen! Skikkelig irriterende. Og puppene er blitt skikkelig store (men det ble de tidlig og da var det vel pga progesteron siden jeg fikk negativ test mandag og tirsdag). Er fortsatt 80 % sikker på at jeg ikke er gravid da haha. Vet jo at spotting er vanlig

Takk for at du krysser fingrene for meg😄 Vi har igrunnen ikke "prøvd prøvd" (tester ikke etter EL og får ikke til å "time" akjser 100 % pga pendlerjobb), men merker jeg tenker på det heeeele tiden for det om 😂

Hvordan går det med deg nå? Har du fått landa? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (30 minutter siden):

Tjaa. Jeg tok ut spiralen tidlig i september (og med den hadde jeg små blødninger stadig vekk...) og har derfor ikke hatt mer enn èn "ordentlig" syklus før denne. (Husker ikke hvordan det var i tenårene). Forrige TR kom bare helt plutselig en morgen og med smerter senere på dagen. Denne gangen har jeg hatt skikkelig vondt i flere dager, både foran og i ryggen! Skikkelig irriterende. Og puppene er blitt skikkelig store (men det ble de tidlig og da var det vel pga progesteron siden jeg fikk negativ test mandag og tirsdag). Er fortsatt 80 % sikker på at jeg ikke er gravid da haha. Vet jo at spotting er vanlig

Takk for at du krysser fingrene for meg😄 Vi har igrunnen ikke "prøvd prøvd" (tester ikke etter EL og får ikke til å "time" akjser 100 % pga pendlerjobb), men merker jeg tenker på det heeeele tiden for det om 😂

Hvordan går det med deg nå? Har du fått landa? ☺️

Nei da er det ikke lett å si hva blødningene kommer av… kjenner meg igjen i det du skriver. Med å tenke på det hele tiden. I starten prøvde vi ikke aktivt. Men etter som månedene gikk så ble jeg bare mer desperat, så da begynte jeg med EL-tester.

ja har fått landa litt nå. vi har blitt enige om å fortelle det til nærmeste familie på julaften🥺 da vil jeg være rundt 9-10 uker på vei. Så i den forbindelse har jeg bestilt time til tidlig ultralyd rett før jul, så vi kan pakke inn bilde og gi til dem🥰 er så klart bekymret for at det kan gå galt, men prøver å tenke positivt. Hvis noe skjer så blir jeg lei meg uansett hvilke holdning jeg har, derfor prøver jeg å nyte denne tiden så godt jeg kan❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (Akkurat nå):

Gratulerer så mye ❤️ Så deilig å få en SÅ positiv test, ingen tvil der! 

Tusen takk🥺❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tørkestativ skrev (11 timer siden):

Nei da er det ikke lett å si hva blødningene kommer av… kjenner meg igjen i det du skriver. Med å tenke på det hele tiden. I starten prøvde vi ikke aktivt. Men etter som månedene gikk så ble jeg bare mer desperat, så da begynte jeg med EL-tester.

ja har fått landa litt nå. vi har blitt enige om å fortelle det til nærmeste familie på julaften🥺 da vil jeg være rundt 9-10 uker på vei. Så i den forbindelse har jeg bestilt time til tidlig ultralyd rett før jul, så vi kan pakke inn bilde og gi til dem🥰 er så klart bekymret for at det kan gå galt, men prøver å tenke positivt. Hvis noe skjer så blir jeg lei meg uansett hvilke holdning jeg har, derfor prøver jeg å nyte denne tiden så godt jeg kan❤️

Der var håpet ute for meg, men det kjennes helt greit. Var godt å få et svar 🙂 Litt kjedelig å vite at vi nok ikke har truffet EL (kun kvelden etter hvis Clue har rett), men da slipper jeg jo å tenke at vi kanskje er infertile. 

Masse lykke til videre i svangerskapet!🤩 (nå skal du få ha dagboken for deg selv 😅) Og så syykt koselig å fortelle på julaften, det er jo drømmen 🥺  Gleder meg til å følge deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beautyblender skrev (1 time siden):

Der var håpet ute for meg, men det kjennes helt greit. Var godt å få et svar 🙂 Litt kjedelig å vite at vi nok ikke har truffet EL (kun kvelden etter hvis Clue har rett), men da slipper jeg jo å tenke at vi kanskje er infertile. 

Masse lykke til videre i svangerskapet!🤩 (nå skal du få ha dagboken for deg selv 😅) Og så syykt koselig å fortelle på julaften, det er jo drømmen 🥺  Gleder meg til å følge deg videre!

Ah så dumt! Men du har akkurat tatt ut spiralen så du bør absolutt ikke tenke sånn nei. Takk for lykkeønskning, og i like måte🥰 håper det klaffer for deg raskt 👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en del nervøs og engstelig de siste dagene. For at det ikke skal gå bra. Prøver så godt jeg kan å legge det bort. Noen dager er det lettere enn andre. Jeg har kun tatt en test og det var den jeg la ut bilde av tidligere. I dag fikk jeg plutselig for meg at tenk om den testen va defekt? At den var falsk-positiv? Meget usannsynlig, i know. Men det er sånne tanker som streifer hodet mitt innimellom😂 Hadde flere billigstrimler liggende så tok 2 i dag. Fortsatt ganske gravid🥺🥰 den øverste er den jeg tok for 7 dager siden.

formen er bra. Merker ikke så mye foruten at jeg føler meg litt mer trøtt. Det føles som et ork å dra på jobb å yte det man skal der… så har jeg daglige murringer i livmor og korsrygg som kommer å går litt 😊

35B27E08-EAD8-46C4-B0BB-E582F4BED013.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ mye 🥰 Kjenner meg så igjen i dine tanker på veien til å få positiv test og er så glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
gladlaksen skrev (På 29.11.2021 den 14.19):

Gratulerer SÅ mye 🥰 Kjenner meg så igjen i dine tanker på veien til å få positiv test og er så glad på dine vegne!

Har ikke sett denne før nå! Tusen takk🥰 starten på svangerskapet ble overhodet ikke som jeg hadde tenkt😂 i uke 6 ble jeg rammet av en intens kvalme og mye oppkast som ble gradvis verre ila 1.trimester. Fikk påvist hyperemesis og ble innlagt i uke 12. da var jeg alvorlig dehydrert, underenært og hadde akutt nyresvikt… i morgen går jeg offisielt inn i 2.trimester og formen er heldigvis stigende. Sakte men sikkert. Men de 7 ukene hvor hyperemesisen var på det verste kommer jeg aldri til å glemme. Uten tvil det tøffeste jeg har opplevd både fysisk og psykisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...