AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Del Skrevet 13. oktober 2021 Påvirker potetgull, mye godteri, kjeks, Pepsi Max/cola zero utseendet i negativ grad foruten at man legger på seg? Tenker da på poser under øynene, gusten hud, ringer under øyne, hyppigere fett hår osv? Jeg har til tider spist litt for mye av overnevnte, jeg er slank så sånn sett har det ikke gjort noe, men syntes ofte jeg ser litt pløsete ut i ansiktet, og våkner ofte med litt hovne øyne. Kan det være medvirkende årsak? Er det sånn at det å spise sunt og droppe mye usunt, gjør så man ser bedre ut? Anonymkode: 4bcd2...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 13. oktober 2021 #2 Del Skrevet 13. oktober 2021 Det vil jeg tro, jeg får gjerne kviseutbrudd hvis jeg skeier ut med potetgull flere dager på rad. Og når man leser innholdsfortegnelsen på usunn mat, er det er vel ikke så rart at utseendet påvirkes negativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Del Skrevet 13. oktober 2021 Jeg har i perioder et "alt eller ingenting"-kosthold (har en spiseforstyrrelse) og jeg merker ikke forskjell på huden min. Jeg merker derimot en forskjell i hvordan jeg føler meg, og føler meg så klart bedre når jeg får i meg sunn og variert mat, kontra når jeg spiser usunt i flere uker. Har aldri forstått dette med at melk, sukker og lignende gir kviser, for det stemmer ikke hos meg. Anonymkode: 92ea5...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Del Skrevet 13. oktober 2021 Sukker og salt binder væske i kroppen, dvs dvask, pløsete og hovne øyne. Anonymkode: 13d7f...e8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Del Skrevet 13. oktober 2021 Jeg spiser for mye sukker og er glad i pepsi max, og jeg har fått tynnere hår, litt mer pløsete ansikt (vannansamling?) og ekstra fett rundt midja. I tillegg har jeg kraftige humørsvingninger ved pms og er generelt trøtt og irritabel. Jeg har bestemt meg for å snu på kostholdet og håper det innebærer bedring Anonymkode: 29eac...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Del Skrevet 13. oktober 2021 Nå fikk jeg lyst på Pepsi Max Anonymkode: 2eefb...fbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå